woensdag 26 december 2012

Kaart in roze, bruin en paars

Hallo lieve allemaal,
Voordat ik zo mijn mandje op ga zoeken wil ik jullie nog een kaart laten zien die ik kerstavond bij mijn moeder heb gemaakt. Morgen gaat de wekker weer vroeg.  Maar niet klagen, twee daagjes werken en dan weer lekker vier dagen vrij. Met deze kaart wil ik meedoen aan de wedstrijd van een hoop inspiratie borduurkaartenblog. De opdracht is dit keer om een kaart te borduren in roze, bruin en paars. Omdat ik echt geen 3D-plaatje heb in deze kleuren, heb ik een magnoliastempel ingekleurd. Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden. Ik wens jullie allemaal weer een hele fijne avond en voor wie vakantie heeft ,geniet ervan!



38 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje Cindy. Mooi deze kleuren bij elkaar. En ja, ook ik mag morgenochtend weer werken en net als jij heb ik dan over 2 dagen weer weekend. Even doorbijten dus, we zijn er zo weer haha

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart cindy. Erg mooi geborduurd.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,
    Schattig kaartje heb je gemaakt...was vrij moeilijk volgens mij, met die kleuren, maar..je hebt er weer iets moois van gemaakt..mijn complimenten...werk ze ...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Cindy, die hoekjes zijn ook zo mooi. Ja die kerstdagen kunnen je inderdaad slopen, maar nog 2 daagjes doorbijten en dan heb je weer 4 daagjes vrij, heerlijk toch. Slaap lekker. Wat heb je trouwens een mooie layout.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is prachtig Cindy, bedankt voor het meedoen bij het E.H.I. borduurkaartenblog.In het echt is hij nog mooier.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, Cindy, deze is wel erg mooi zeg!
    En dat je zo gesloopt bent van deze kerstdagen...jammer, maar goed 2 dagen en dan weer een lang weekend...
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er goed uit Cindy.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lief kaart kaartje en wat prachtig geborduurd!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Cindy,
    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Kleurencombinaties zijn geweldig. Maar dat komt misschien ook wel omdat ik dol ben op paars en roze. Ben benieuwd of je in de prijzen gaat vallen.
    Hoop voor jou dat het snel weekend is. Kun je weer eventjes uitrusten.
    Hartelijke groet van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart en mooi geborduurd ook, Leuk ook met die Tilda stempel erop. Bedankt voor je deelname bij EHI borduurblog.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaart is schitterend en dat borduurwerk wauw wat mooi. groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje zeg. Mooi geborduurd ook. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supergaaf kaartje heb je weer gemaakt!! Prachtig borduurwerk en mooie kleurtjes, toppie!
    Werkse deze dagen en geniet van je vrije dagen straks...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief kaartje Cindy
    erg mooi zo met het borduurwerkje erbij

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg mooi, Cindy, ik vind het borduurwerk weer prachtig. Ik moet er nog steeds aan beginnen maar vind het prikken zo erg :P, ik ben nu aan het haken, morgen vind je een berichtje van het resultaat :).

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een hele gave kaart Cindy!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. weer een erg mooi kaartje Cindy, en het stempelafdrukje past er helemaal bij, goed opgelostdus, groetjes en werk ze , Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heel goed gedaan zo met die stempel dan kom je toch aan de kleuren veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Cindy!!!!
    Ik vind de kado-kaart die je voor je Ma gemaakt hebt ook erg mooi én lief!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ziet er weer super mooi uit, ik ga je blog volgen, je maakt zulke mooie kaarten, als je dit leest hoef je nog maar een dagje te werken, sterkte ermee, geniet daarna lekker van je vrije dagen!
    Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart, Cindy. Mooi ingekleurd en je hebt de kleuren precies op elkaar afgestemd.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een lief kaartje en een mooi borduursel!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart , cindy. Mooie kleuren,lief plaatje en schitterend geborduurd.
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend kaartje geworden Cindy en je hebt haar mooi ingekleurd ik vind het weer een toppertje.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart, leuk plaatje en heel mooi borduurwerk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterend, wat een beauty van een kaart. Alvast fijne dagen, heerlijk 4 daagjes vrij. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hij is schitterend Cindy en met dat strikje is hij helemaal af. Het borduurtje is ook weer heel mooi gekozen.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een super mooi kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Weer een hele mooie Cindy.
    Alles past zo perfect bij elkaar.
    Top gedaan hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat ziet er weer erg mooi uit Cindy.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Cindy,

    Wat een lief kaartje is dit en het borduurwerkje vind ik geweldig.
    Ik wil jou een fijne jaarwisseling en een gezond en creatief toe wensen.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Je kaart is prachtig Cindy, heel stijlvol.
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Cindy

    Wat een lief kaartje en heel mooi geborduurd.
    Ik heb net ook het mooie bedankboekje bewonderd bij je moeder die je voor haar hebt gemaakt......echt supermooi.
    Een hele fijne jaarwisseling en een gezond en gelukkig creatief 2013.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Cindy
    Prachtig gemaakt weer .
    Ik wil je nog even een hele fijne jaarwisseling toe wensen en een gezond en creatief 2013

    En bedankt voor alle lieve reactie,s op mijn blog .
    Groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuke kaart heb je gemaakt Cindy!

    Dankjewel voor het meedoen met de uitdaging op EHIB.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy