zondag 23 december 2012

Me and my best friend

Hallo lieve blogvriendinnen,

Allereerst een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers. Ik hoop dat jullie op mijn blog inspiratie op kunnen doen. Heerlijk, ik ben maandag vrij. Eindelijk weer tijd om kaarten te maken. Gisteren heb ik weer een supergezellige dag met mijn moeder gehad. We hebben een aantal dingen gemaakt die we nog niet kunnen laten zien. Verder heb ik deze kaart gemaakt voor de challenge van Hobbyshop Favoriet, waar de opdracht was om een sketch uit te werken met als thema jongenskaart. Ik vind het maken van jongenskaarten en mannenkaarten altijd heel moeilijk omdat je niet zo "los" kunt gaan als bij kaarten voor meisjes / vrouwen. Je kunt er eigenlijk geen bloemen, lint en andere frutsels op doen. Al met al ben ik heel tevreden over het resultaat. Het papier is van Echo Park "a boys life". De stempel is van Gillian Roberts. Verder nog wat frutsels gebruikt. Ik heb de foto onder mijn daglichtlamp gemaakt. Het is hier in huis zo ontzettend donker door het slechte weer. Ik ben wel tevreden met het resultaat. Hoe vinden jullie hem? Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag! 



31 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart prachtig Cindy, het inkleuren was weer veel werk, ja mannen/jongenskaarten maken blijft lastig. Kou kaart is geweldig geworden. Tot zo.Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het moet natuurlijk jou kaart zijn sorry
    Moeders

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, een heeel leuk stempel en schitterend mooi ingekleurd.
    Echt een plaatje!!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supermooie kaart Cindy. Jij hebt ook een prachtig stempelafdrukje gebruikt. De kaart van je moeder vind ik ook zo leuk. Fijne feestdagen en de beste wensen voor 2013. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaart, heb toevallig net het zelfde papier gebruikt voor de kaart van mijn kleinzoon!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een heel leuk kaartje geworden zeg. Het papier is ook heel erg leuk. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook al zo'n mooi kaartje Cindy, prachtig stempeltje, echt een leuke jongenskaart....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart Cindy. Ondanks dat je het moeilijk vind om een jongskaart te maken, is dit toch heel goed gelukt. Lekker vrolijk :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed gelukt hoor!! Echt een mannen jongen kaart. ik vind het ook altijd moeilijk om zo'n kaart temaken hoor!!

    Ik ben benieuwd wat jullie nog meer hebben gemaakt dus tot de volgende keer!!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,
    Je kaartje is weer helemaal toppie..zó mooi ingekleurd ..wow..en het papier past er super bij..

    Wens je hele fijne Kerstdagen..

    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OOOO WAUW Cindy helemaal super je kaart en geweldige kleuren heb je gebruikt.Wat heerlijk dat je dat zo nog kunt doen met je moeder lekker freubelen.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een poepie Cindy....leuk gedaan hoor. Ik vind het een Toppertje.
    Hele fijne dagen gewenst en een gezond en creatief 2013!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooie jongenskaart, die vind ik ook altijd zo moeilijk....leuke kleurtjes en stempel heb je gebruikt!!
    Fijne feestdagen gewenst en een gezegend 2013!!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een scheetje is het geworden en dat visje is zo schattig. Verder natuurlijk super ingekleurd en het is echt een jongenskaart geworden.
    liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief kaartje is dit.
    Ik wens je fijne Feestdagen.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi Cindy, dit is ook al zo'n lief jongenskaartje geworden, ik zag net het kaartje wat je moeder had gemaakt, het blijft een vak apart he? jongens en mannenkaarten maken, toch knap wat je iedere keer weer uit die hoge hoed kunt toveren, geniet lekker van je vrije dagen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuk kaartje Cindy!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy

    Het is een heel mooi jongenskaartje, ik vind deze toch ook altijd wat lastiger om te maken.
    Ook je vorige kaartjes zijn prachtig en wat zijn die Wee stempels toch leuk, je hebt ze ook heel mooi ingekleurd.
    Alvast hele fijne kerstdagen, geniet ervan.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooie jongenskaart. vrolijk papier!!
    past goed.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterend jongenskaartje heb je gemaakt Cindy, ik vind hem top. Gave stempel heb je ook gebruikt. Hij is super gelukt. Top.
    Veel plezier met kaartjes maken.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooi, vrolijk kaartje! Hele fijne feestdagen!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Cindy,
    enig kaartje! Mooi ingekleurd afdrukje. Het blokje heb ik ook en dan herken je het papier direct! Zo leuk!
    Je maakt me wel benieuwd wat je met je moeder hebt zitten freubelen! Nou, we zien het wel!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk, vrolijk kaartje Cindy.
    Wens je fijne dagen.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Cindy Ik vind dat het je goed afgaat hoor wat die jongens mannen kaart betreft .het is eens wat anders dan al die meisjes kaarten .hij is heel mooi geworden.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind het een plaatje Cindy, leuke afbeelding en prachtig ingekleurd. Missie geslaagd zou ik zo zeggen.

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jongens- en mannenkaarten blijven inderdaad lastig, maar deze is heel goed gelukt.
    Ik wens je fijne kerstdagen en een gezond en creatief 2013.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt,
    Leuk dat je mee doet aan de wedstrijd van de Hobbyshop favoriet.
    Groetjes Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw Cindy wat een leukerd! Onwijs mooi gedaan. Wat een leuke stempel. Je hebt het schitterend ingekleurd en het kaartje heb je helemaal top samengesteld. Haha, ik heb ook altijd het gevoel niet helemaal los te kunnen gaan op mannenkaarten. Heb er net eentje af voor mijn broer die volgende week jarig is (moet ik nog op mijn blog zetten). Heerlijk dat je vandaag vrij hebt, lekker genieten! En wat handig trouwens, zo'n daglichtlamp.
    Ik wens je hele gezellige feestdagen, geniet ervan!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Cindy,

    Ik vind het een lief kaartje,Heel mooi stempel en perfect ingekleurd!!!

    Wens je gezellige kerstdagen en een voorspoedig 2013!!

    Lieve groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een schitterend kaartje en wens je fijne feestdagen toe.
    Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy