maandag 31 december 2012

Nieuwe challenge bij Creaine

Hallo lieve mensen,

Allereerst wil ik jullie een hele fijne Jaarwisseling wensen. Hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers Renate, Anja en Tineke. Ik hoop dat jullie ideetjes op mijn blog op kunnen doen. 

Vandaag gaat de nieuwe challenge bij Creaine van start. De opdracht is dit keer om een winters kaartje te borduren met een patroon van Ann's Paperart. Ik heb een patroon uit een oud hobbyjournaal gebruikt. De digi is van the paper shelter en heb ik ingekleurd me mijn copics. Het garen is van Joy. 
Ik zou het geweldig vinden als jullie allemaal weer gezellig meedoen! De challenge loopt tot 28 januari 2013 en Ann van Ann's Paperart sponsort deze challenge. Dat is toch hartstikke leuk?



Ik heb net mijn moeder geholpen met oliebollen bakken. Nou ja, ik heb meer staan toekijken. Ik ga zo meteen weer terug en Oud en Nieuw bij haar doorbrengen. Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en uitkijken met vuurwerk hè? Tot volgend jaar allemaal!

19 opmerkingen:

  1. En ze zijn weer lekker, niet vet en daar doen we het voor, geen vette oliebollen, maar dat is mijn geheim.
    Prachtig is je kaart Cindy, mooi geborduurd met prachtige kleuren.
    Tot zo.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, ik moet ook maar eens gaan borduren.
    Fijne. Avond en jaarwisseling en een creatief 2013.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy
    O heerlijk zelf gemaakte olliebollen moet vandaag werken dus geen tijd voor de zelf gemaakte meest doe ik dat wel .
    Wat ik hieronder al schreef een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013

    O en over je kaartje die ziet er weer erg leuk uit wat een geweldig afdrukje is het ook weer en zo mooi ingekleurd .

    groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart en je hebt de digi mooi ingekleurd! Mmmmmmm zelfgebakken oliebollen, wij hebben ze gewoon bij de bakker gehaald :P. Ik wens jullie ook een gezellige jaarwisseling en een gezond en creatief 2013!


    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Cindy en bedankt voor je lieve wensen. Ik wens jou, je moeder en ieder die je lief is een fijne gezellige jaarwisseling. Ik zit in de ziekenboeg...mijn man is al van voor de kerst ziek en ik ben nu ook de klos...helaas eten we weinig of geen oliebollen.
    Liefs, Ellen (ook voor je moeder)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje, Cindy. Mooi geborduurd en heel leuk ingekleurd!!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super mooie kaart.
    Een lief stempeltje en heel mooi ingekleurd. Ook het borduursel staat er perfect bij.
    Knap gedaan Cindy.
    Laat de oliebollen maar smaken.
    Een fijne jaarwisseling voor jullie allemaal en een gezond en creatief 2013 toegewenst.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cindy je hebt weer een erg leuk kaartje gemaakt!
    ooh heerlijk zelfgebakken oliebollen, meestal kopen we er een paar. Als je zelf bakt heb je meestal veel te veel.
    Ik wens jullie ook een hele fijne jaarwisseling samen en alle goeds voor 2013.
    Dat het weer een creatief jaar mag zijn.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart, Cindy. Prachtig geborduurd met een mooie patroon en een leuke stempel.
    Fijne jaarwisseling en een gezond creatief 2013. Veel plezier vanavond en laat de oliebollen je smaken. Tot volgend jaar.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende kaart Cindy, zo mooi ook die kleuren, helemaal toppie weer. Ik wil jou en allen die je lief zijn ook een super 2013 toewensen vol met liefde, geluk, gezondheid en creativiteit. Heel veel plezier vanavond tijdens de jaarwisseling bij je lieve moeder Corrie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is weer een juweeltje geworden Cindy mooi borduurwerkje ernaast een toppertje weer. Fijne jaarwisseling en een creatief 2013/
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy,

    WOW...wat heb je een superlief kaartje gemaakt..mooi geborduurd en lief stempelafdrukje..

    Graag wil ik je bedanken voor alle lieve,leuke reacties die je steeds weer achter laat op mijn Blog..
    Wens je een hele fijne jaarwisseling en veel gezondheid en creativiteit in 2013..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart heb je gemaakt Cindy, fijne jaarwisseling, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ee mooie vrolijke kaart Cindy.Heel mooi gemaakt en prachtige kleuren, leuke combi met borduurwerkje. Een goede jaarwisseling en weer veel creativiteit in 2013.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie kaart en wat een super stempeltje de allerbeste wensen voor 2013 veel plezier bij je moeder doe haar ook de beste wensen gr Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Erg leuk kaartje Cingy.Wens jou een gezellige jaarwisseling en een voorspoedig 2013!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh wauw, dat ziet er ingewikkeld uit! Mooi gedaan! De kelruen van het draad en de afbeelding passen zo mooi!
    Het is hier nu heel stil, af en toe een knal...
    Groetjes en ook voor jou een super 2013 gewenst!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gelukkig nieuwjaar!!! Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt. Mooi van kleur en weer met een prachtig borduurwerk! Ziet er weer toppie uit!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Happy New Year Cindy en je kaartje is weer is fantasties. Mooi gedaan en ja de winter is nog lang en je borduurwerkje is ook weer schitterend.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy