maandag 3 december 2012

Nieuwe challenge bij de Fadengrafik

Hallo allemaal,
Wat gaat de tijd toch hard! Er is weer een nieuwe challenge van start gegaan bij de Fadengrafik. De opdracht is dit keer om een kaart te borduren met niet-traditionele kerstkleuren. Dit is mijn kaart geworden:


Ik heb lekker felle kleuren gebruikt. Het garen is van Joy, het patroon is van Jenine en de binnenste cirkel heb ik gestanst met een mal van Nellie Snellen. Zou tof zijn als jullie allemaal weer meedoen. In verband met de komende feestdagen duurt deze challenge langer en kun je nu meedoen tot en met 31 december 2012, 23.00 uur. 

26 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Cindy. mooie kleuren.!! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart weer zo mooi hè meisje, ik dacht dat de challenge tot 28 december liep zal zo eens kijken,maar het is weer een blikvangertje hoor.
    De thee is klaar tot zo
    Liefs je moederje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Cindy lieve meid, wat een schitterende kaart! Mooi zeg in deze felle kleurtjes. Ik durf dat nooit zo goed maar het ziet er helemaal top uit. Misschien moet ik het toch maar eens proberen. En wat kleurt alles toch weer prachtig bij elkaar. Supermooi gedaan!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW Cindy...wat is ie weer prachtig, TOPPIE!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een plaatje Cindy
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende kaart!
    Mooie kleuren!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy,

    Wat supermooi is je kaartje, prachtige kleuren en de mal is ook mooi versierd met kraaltjes ??? heel erg super weer..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een heel mooi kaartje Cindy en heel mooie kleuren daar houd ik wel van.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave kleuren Cindy. Heel mooi gedaan!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Cindy wat mooi geborduurt en heel gaaf die kleuren. Ga ook proberen mee te doen met die challenge.
    Liefs Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit zijn idd geen traditionele kerstkleuren Cindy maar het combineert erg mooi bij elkaar.Mooi geborduurd ook! Ik heb ook nog even genoeten van je kaartje hiervoor,ik vindt het een snoepje :)
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie heldere kleuren heb je gebruikt Cindy, heel gezellige kaart, schattige cirkel met heel mooi plaatje maakt het helemaal af, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart en zo mooi geborduurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje Cindy en zo mooi geborduurd.
    Fijne avond,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal super wat een mooie kaart. Ik ben inmiddels begonnen aan een kaart die ik mee laat doen bij het challengeblog. Binnenkort dus meer. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kleurrijk kaartje Cindy, mooi borduurpatroon...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart Cindy.


    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart Cindy en de kleuren.... prachtig. Het patroon is ook erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Cindy, hij is super, prachtige kleuren ook. Een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohohoh, wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt!! Mooi borduurwerk!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart schitterende kleurtjes in deze grijze tijd!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook dit is een plaatje hoor Cindy, heerlijke frisse kleuren, prachtig borduurwerk, kortom....een juweeltje!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schitterende kaart, mooie kleuren en prachtig geborduurd.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Het borduurwerk is ook weer schitterend. Leuke niet traditionele keratkaart.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy