woensdag 5 december 2012

Omdat jij heel bijzonder bent

Hallo allemaal,

Op dinsdagavond komt mijn moeder altijd op visite en gaan we gezellig aan de knutsel. Gisterenavond hebben we een kaart gemaakt voor ons clubje "de kaartvriendinnen". Deze kaart is gemaakt volgens een sketch van Sketch Saturday, dus ga ik deze kaart daar insturen om mee te doen aan de challenge. Het papier is van Maja Design, het stempelafdrukje is van Wee stamps en heb ik ingekleurd met copics. Verder nog een kantje, steentjes en bloemetjes en klaar is Cindy. Ben iets eerder thuis uit mijn werk en het is me toch slecht weer. Net een hagelbui op mijn hoofd gehad. Ik heb lekker de kachel aan gedaan en ga zo heerlijk ontspannen. Ik wens iedereen en hele gezellige Sinterklaasavond!


35 opmerkingen:

  1. Jou kaartje is ook heel erg mooi geworden.Schitterend ingekleurd en ook hele mooie kleuren heb je gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Cindy, prachtig papier heb je gebruikt.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Cindy in het echt is hij helemaal super de luxe, je hebt het afdrukje weer prachtig gekleurd, het is een prachtige kaart.
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,

    Wat is dit supermooi zeg, mooi ingekleurd..papier is prachtig..LIEF...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Net als jouw wens op de kaart is de kaart ook heel bijzonder.....met een heel bijzondere kleurencombi. Prachtig Cindy!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy
    Wat een prachtig kaartje wat een mooi papier heb je gebruikt en je stempeltje is ook weer zo mooi ingekleurd .
    En het weer is inderdaad bar en boos en er komt nog meer aan .
    Fijne avond
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje!
    Het leuke afdrukje heb je mooi ingekleurd en mooi papier gebruikt.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een pracht kaart weer en wat een geweldige stempel en super gekleurd toppie groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige kaart Cindy! Schattige stempel, prachtig gekleurd, fantastisch papier: kortom een heel mooi geheel.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig kaartje heb je gemaakt, ik vind die stempel ook erg mooi.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk stoer kaartje zeg. Mooi ingekleurd ook. Fijne sinterklaas avond Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi Cindy, wat een schatje weer, wat een leuk stempeltje ook en je hebt ze heel mooi ingekleurd, die glans op die haren vind ik echt super, de kleuren matchen ook heel goed, groetjes en nog een fijne avond, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super gedaan! Prachtige kaart geworden. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je deze prachtig gekleurd Cindy.....je hebt jezelf overtroffen! Super gedaan!!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Cindy, ik vind hem schitterend, bedenk me net dat ik die digi ook heb, wat heb je hem schitterend ingekleurd, echt een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kaartje ziet er ook heel bijzonder mooi uit en je hebt het stempeltje ook prachtig ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy,
    wat een schatje zeg! Heel mooie kleuren en prachtig ingekleurd. Wel bijzonder dat ze op blote voetjes staat....Krijg het er koud van als ik ernaar kijk....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi gedaan leuk gekleurd mooi papier.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een plaatje is dit weer, schitterend en ik vind dit afdrukje ook zooooooooo gaaf. Geweldig!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtige kaart en ook zo mooi ingekleurd.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een schitterende kaart!! prachtige kleureenheid. mooie afdrukje, super!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een superleuke kaart is dit geworden Cindy. Mooie kleuren, leuk met het maja papier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Cindy,

    Het is tegenwoordig hier al net zo druk als op mijn blog. Fijn hoor, echt verdiend. Leuke kaart en een hele leuke stempel, ik kende dit merk nog niet. Ga er ook eens naar op zoek. Fijn weekend alvast en knutsel ze. Hier ligt een heel pak sneeuw. Prachtig van achter mijn raam. Lekker binnen en aan de knutsel.
    lieve groet van mij,
    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig kaartje,Mooi die kleuren.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. WAUW wat een prachtig kaartje is dit geworden super gedaan. Hoop dat je een leuke pakjesavond hebt gehad?

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is een heel leuke kaart geworden Cindy. Heel leuk die sketch ook.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schattige kaart, ziet er prachtig uit!
    (wat is je moeder toch een lieverd, was erg gezellig bij haar!)

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw Cindy, wat een mooie kaart. Ook weer schitterend ingekleurd. Mooie kleuren gebruikt. En zo met die strik en dat kantje is hij helemaal af.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dat heb je weer schitterend gedaan Cindy, leuke stempel en prachtig afgewerkt.
    liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Cindy,

    ik kom ook eens ff op jouw bloggie kijken.
    Leuke kaartjes maak je ook! Leuke blog heb je.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Cindy zoals gewoonlijk weer een hel mooie kaart.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy