zondag 16 december 2012

Very merry Christmas

Goedemorgen allemaal,

Gisteren bij mijn moeder heb ik weer een supergezellige dag gehad. We hebben de hele dag kaarten gemaakt, het was weer hartstikke leuk. Nog maar een kerstkaart gemaakt. Het blijft zo leuk om te doen. Met deze kaart wil ik meedoen aan de challenge van de CCWS en de challenge van kleuren met derwent en prismas. Ik had heel lang niet met potloden gekleurd, maar ook dit blijft heel leuk om te doen. Bedankt dat ik je potloden even mocht lenen moedertje. Het papier is van Bo Bunny Rejoice, de kerstrozen zijn gemaakt met de ponsen van Nellie Snellen. De kaart spreekt verder voor zich.

Ik zag ook dat ik eerste ben geworden bij de challenge van de NKU.  Zo gaaf, mijn dag kan niet meer stuk. Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag en tot blogs! 


39 opmerkingen:

  1. Van Harte gefeliciteerd Cindy met het winnen van de N.K.U. het is dan ook een schatje, net zoals deze kaart,wat een poepie is het weer , mooi stempeltje en mooi gekleurd, als dit ook geen winner is?
    Tot zo de koffie staat klaar.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOh wat leuk Cindy,wat een lief kaartje heb je gemaakt,mooie kleuren en papier. Gezellig he met je moeder knutselen. Dat vind ik ook zo leuk. Wij doen dat meestal op vrijdag en dan genieten wij ook zo.. Helaas gaat het met mijn moeder niet zo. Ze heeft zere handen, armen. Dus we doen rustig aan. Nog een fijne zondag Cindy Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart en schitterend ingekleurd.Gefeliciteerd met het winnen bij de N.K.U.ook die kaart is een beauty.Fijne zondag en groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Idd een mooie kaartje ik vind hem in ieder geval een juweeltje enne gefeliciteerd met je eerste plekkie bij NKU

    Fijne zondag Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy eindelijk weer even tijd om te Bloggen Gefeliciteerd meid en wat een prachtige kaart is het groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ten eerste van harte met je eerste plaatst (ik zag het staan op de site)

    En wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt. Mooi al die kleuren hou ik zelf wel van!!!

    Prettige dag nog

    Groetjes Carolioen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg mooi kaartje, Cindy. Schattig stempeltje en mooi gekleurd. Leuk gedaan die sterrenrand om je afdrukje. Leuk dat je weer meedoet met CCWS. Liefs, Wilma
    Enne .. nog gefeliciteerd met je prijs bij NKU.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart is het weer geworden Cindy, nog van harte proficiat met je gewonnen challenge bij NKU....

    groetjes en een fijne zondag Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Cindy en wat leuk dat je gewonnen hebt, gefeliciteerd er mee. En op naar je volgende winnaars kaart
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook dit is weer een mooie Cindy,
    heb je mijn kerstkaartje al ontvangen?

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy,

    gefeliciteerd met je 1ste plek..WOW..en dit kaartje is ook weer heel mooi...prachtig afgewerkt..toppie...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Cindy en van harte met je prijs.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk kaartje Cindy en gefeliciteerd met je eerste plaats

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een pracht van een kaart! Gefeliciteerd met je eerst plaats bij de NKU :).

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een gave kaart Cindy en succes weer bij de challenges en natuurlijk van harte gegeliciteerd met je winnende kaart bij NKU, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Cindy,
    Wat leuk dat je me hebt gevonden. Je moeder heeft je vast ook al verteld dat mijn dochter mede-ontwerpster is van de site CCWS. Heb me aangemeld op jouw site en ik ga jouw site bij mijn blogs zetten. Kan ik gaan volgen wat je allemaal maakt.
    Nog een fijne zondag verder.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Cindy, super voor je. En wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt, ziet er helemaal super uit weer. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke kaart, en wat fijn dat je de chalelenge van NKU gewonnen hebt.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart,en prachtige kerstkleuren.
    En super lief stempeltje,gefeliciteerd Cindy,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is het dan weer leuk om met potloden te kleuren hè, dat blijft een feestje en je hebt er dan ook een geweldige kaart mee gemaakt......heel gaaf! Heerlijk zo met je moedertje, ik zou er graag bij zijn geweest, haha.....om te kijken naar jullie 2......puntje van je tong uit je mond van inspanning?????
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een lief kerstkaartje, heel mooi
    Cindy bedankt voor je reactie ivm met mijn moeder
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Alweer zo'n prachtig kerstkaartje en gefeliciteerd met je 1ste prijs bij NKU.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. het is weer een schitterend kaartje. Mooie kleuren combi ook. Gefeliciteerd met je eerste plaats. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo
    Wat een mooi kaartje. Je papier is ook erg leuk.
    Bedankt voor het mee doen bij Derwents / Prismas

    Gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat heb je er weer een leuk kaartje van gemaakt Cindy en zo goed op elkaar afgestemd.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met je 1e prijs bij de NKU!! En wat heb je weer een prachtige kerstkaart gemaakt!! Mooie kleuren en stempel!! Succes met de challenge, jammer dat ik er niet meer zoveel tijd voor heb.....
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  27. heel mooi kaartje.
    toevallig hebben we hetzelfde afdrukje gebruikt en ook nog bijna dezelfde kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd, super dat je gewonnen hebt. En deze kaart is ook weer een toppertje. Liefs, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Cindy wat een gave kaart heb je weer gemaakt met de sketch van CCWS, wat ontzettend leuk die dagen samen met je moeder aan de freubel!! Succes met de challenge hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  30. O wat een mooi kaartje, Cindy. Heel leuk met dat sterrenrandje, zeg. En wat leuk dat je meedoet met onze challenge bij CCWS. Altijd gezellig met trouwe fans :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtig kaartje, leuk dat je meedoet bij Derwent en Prisma, ik wens je heel veel succes, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Cindy

    Nog gefeliciteerd met je eerste plaats.Dit kaartje is ook weer super leuk ,mooie papiertjes ook .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt Cindy en inderdaad gefeliciteerd met het winnen bij de NKU. Ik vind dit stempeltje zo lief zo met dat lammetje. Hij is ook weer schitterend ingekleurd.
    lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  34. prachtige creatie bedankt voor je deelname bij derwent en prisma's

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Lieve Cindy, allereerst ontzettend bedankt voor de geweldige kaart die ik van je mocht ontvangen. Ik geniet er heel erg van! Dan natuurlijk van harte gefeliciteerd dat je gewonnen hebt bij NKU! Superleuk!!!! En ik ben heel erg blij om te lezen dat je zaterdag zo'n supergezellig dag met je moeder hebt gehad. Heerlijk lijkt me dat. Deze kaart is prachtig, heel erg mooi gedaan met de potloden. Super meis!!!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Cindy, ik ben op je blog gekomen via het blog van je moeder die ik nog niet zo lang volg!
    Wat een mooie kaartjes maak jij ook, net zo creatief als je moeder. Ik ga je dan ook volgen, hoef ik niets meer te missen.
    Gefeliciteerd ook met je eerste plaats bij NKU, leuk voor je.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd met je eerste plaats bij NKU, deze kaart is ook weer schitterend gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Cindy,
    ik ben weer ff in blogland..de komende dagen flink aan de poets! Bedankt voor je prachtige kerstkaart!! Hij staat hier te pronken (tussen het stof:0) Nog van harte met je eerste plekkie, helemaal verdiend! Dit is ook weer zo'n pracht exemplaar...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een schatje, heerlijk hoor dat je zo met je moeder aan de freubel bent.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy