donderdag 20 december 2012

Wat een verrassing!

Hallo allemaal,

Ik heb het deze week zo druk met mijn werk dat ik maar weinig tijd heb om kaarten te maken, maar daar gaat in het weekend weer verandering in komen hoor!
Door Plony van het Hobbyhomehobbyartikelen blog ben ik samen met mijn moeder gevraagd om guestdesigner te zijn in de maand januari 2013. Wat een verrassing! We vinden het een grote eer, daar hebben we niet lang over na hoeven denken. In de maand januari zien jullie dus een aantal kaarten van mijn moeder en mij voorbij komen. Nu nog even gaan nadenken wat we allemaal gaan maken.......
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot gauw!
Groetjes, Cindy

25 opmerkingen:

  1. Hi Cindy,

    Volg je moeder al een tijdje en las net op haar blog van jullie DT-schap leuk hoor. Ik heb me aangemeld as je Volger dus ik zie al het mooi's wel voorbij komen!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy, las net dit berichtje bij je moeder. Gefeliciteerd meis en heel veel succes met het maken van de kaarten. Groetjes en fijne dagen. Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat supergaaf voor jullie dat Plony jullie gevraagd heeft voor het gastdesignerschap, een hele eer, toppie. Ben benieuwd wat jullie ons allemaal voor moois gaan laten zien.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy
    Las het net al bij je mams erg leuk voor jullie.
    Veel plezier ermee maar dat gaat zeker lukken.
    Werkze van de week.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik las het net al bij je moeder, gefeliciteerd zeg. Hardstikke leuk. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy en Corrie,

    Gefeliciteerd dat jullie gastdesigner mogen zijn bij HobbyHome..ben zeer benieuwd naar jullie prachtige creaties...super...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi wijfie, ik neem aan dat ik het goed gedaan heb zo?
    We gaan er saampjes iets moois voor maken.
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Cindy en Corrie,
    Dat is nog eens een leuke verrassing zo voor de Kerstdagen. Van harte gefeliciteerd allebei en ik ben weer heel benieuwd wat jullie ervan gaan maken.
    Fijne dag verder.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super Cindy dat jij en je moeder deze kans krijgen....ik kijk uit naar jullie creaties. Proficiat hoor meis.
    Je vorige kaart heb ik zeker gemist, het is een beauty hoor.
    Fijne feestdagen en een gezond en creatief nieuwjaar gewenst.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook jij Hartelijk gefeliciteerd ik las het ook al bij je moeder jullie zijn een leuk stel en ik weet zeker het gaat jullie lukken heel veel SUCCES groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy
    Ook jij gefeliciteerd met het gastdesigner voor een maand.Hartstikke leuk en jullie maken zulke mooie kaarten daar gaan we van genieten.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat superleuk voor jullie Cindy. IK hou de blog in de gaten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Cindy, ik heb het net bij je moeder gelezen, van harte gefeliciteerd, wat gaaf om dat samen met je moeder te kunnen doen, heel veel plezier met het invullen van deze leuke taak en ik ga zo even kijken op het blog, bij je moeder lukte het me niet om er op te komen, groetjes en veel succes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk hoor meis, ik kijk uit naar jullie creaties!!!! Dat gaat helemaal goed komen!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OOOOO Wat goed zeg gefeliciteerd en ben benieuwd naar wat voor moois dat gaat worden.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk voor jullie dat je gastdesigner bent voor januari.
    Heel veel succes!!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij ook van harte gefeliciteerd met je DT schap. het is je zeker gegund. je maakt zulke mooie creaties dat ze zeker opvallen.
    liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. nou gefeliciteerd hoor wat leuk voor jullie kijk uit naar jullie creaties.
    groetjes Riannne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cindy
    Super leuk dat je samen met je Moeder als Gast Designers ons Team komen versterken. Heel veel plezier toegewenst.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk zeg!! Gefeliciteerd! En wat gaaf dat je dat dan samen met je moeder mag gaan doen. Alleen maar leuker!! haha

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Cindy,
    wat een eer! Leuk dat jullie allebei zijn gevraagd!
    Helemaal leuk omdat jullie zo samen je knutselmomenten hebben! Dat belooft vast mooie dingen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Cindy

    Wat een prachtig eer die jij en je moeder hebben gekregen. Een maand lang nou ik kan niet wachten op jullie creaties!!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte gefeliciteerd hoor en dat ook nog samen met je moeder. Kijk nu al uit naar jullie creaties en deze zullen weer prachtig zijn net zoals altijd.
    Veel succes hoor.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. gefeliciteerd, wat leuk voor jullie maar wel verdiend
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy