donderdag 17 januari 2013

Druk vandaag op pauze.....

Hallo allemaal,
Vandaag is al weer de tweede bijdrage te zien als gastdesigner van mijn moeder en mij op het hobbyhome hobbyartikelenchallenge blog. Ik heb dit keer gekozen voor een stempeltje van Sarah Kay. Ik vind ze zo lief en het is echt jeugdsentiment. Ik heb het stempelafdrukje ingekleurd met distress markers. Verder heb ik spellbinders gebruikt en bloemetjes van Marianne Design. Nog een strasbloemetjes, wat parelsteentjes en een potjeshanger. Het papier is van Bo Bunny Little miss. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Hele fijne dag en tot gauw!




25 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,
    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt, het plaatje zó mooi ingekleuerd en de kleurtjes van de kaart...super...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje Cindy.Leuke kleuren. Mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart Cindy, de stempel past ook echt super bij het plaatje. Echt geweldig. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Hele mooie kleuren heb je gebruikt.
    en de stempel erg mooi ingekleurd.!
    gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moet natuurlijk ook even laten weten dat ik je kaart weer een plaatje vind Cindy.
    Ook al heb ik hem in het echt gezien, het is een schatje, ook weer zo mooi gekleurd, een beauty.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cindy, je hebt weer een schitterende kaart op je blog geplaatst.
    Ik ga zo ook maar even pauze nemen met een lekker bakkie leut.
    Wens je een fijne dag hoor.
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy
    Ja ik was vroeger ook zo dol op Sarah Kay en nog wel hoor .prachtig ingekleurd weer een leuk en vrolijk kaartje .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave stempel, Cindy. Je kaart is ook weer erg mooi gemaakt. Fijn hè, dat we zo kunnen genieten van elkaars kaarten!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje Cindy.....inderdaad een stukje sentiment, ik had van die leuke poppen.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief meisje is dit.
    groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een hele mooie kaart Cindy en wat een leuke stempel. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sentiment is het zeker, ik had ook van alles van Sarah Kay.
    Daarom vind ik het kaartje ook zo leuk en heel mooi afgewerkt met details. Kortom een plaatje!!
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Cindy, Sarah Kay vind ik ook heel leuk.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart. met een prachtige stempel. En je tekst stempel, zo toepasselijk. mooie kleuren heb je gebruikt.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze prachtige creatie had ik al op het HH gespot:0) heel mooi gemaakt CIndy!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een lief kaartje en stempeltje echt zo mooi op elkaar afgestemd .
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schatje Cindy, ik vind hem prachtig geworden en Sarah Kay blijft altijd leuk en lief. Een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Naamgenootje,
    Een prachtige kaart heel leuk ook de stempel die je hebt gebruikt.
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend kaartje Cindy
    leuke stempel en hele mooie kleuren heb je gebruikt

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een prachtig kaartje,en schattig stempeltje.
    Mooi ingekleurd.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat een beaty Cindy leuk plaatje en zo erg mooi ingekleurd top groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is een heel mooi kaartje geworden Cindy. Ook weer een heel lief stempeltje en schiterend ingekleurd.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy