vrijdag 25 januari 2013

Een kleine complicatie

Hallo allemaal,
Gisteren heb ik jullie al verteld dat de operatie van mijn moeder goed geslaagd is. Vannacht werd ik om drie uur uit bed gebeld met de mededeling dat mijn moeder naar de Intensive Care werd gebracht, omdat haar bloeddruk heel laag was. Ze viel steeds weg, dat is natuurlijk niet goed. Ik heb een enorm slechte nacht gehad. Vanmorgen is onderzocht of misschien een longembolie de oorzaak was. Dat is gelukkig niet het geval. De oorzaak van de lage bloeddruk is onbekend, maar mijn moeder voelt zich helemaal niet ziek. Ze heeft heerlijk gegeten, lekker met mij gekletst vanmiddag en al jullie lieve berichtjes van gisteren gelezen. Ik ben natuurlijk geen dokter, maar ik denk zelf dat het een combinatie van factoren is. Mijn moeder is natuurlijk heel lang nuchter geweest en heeft de nodige goedjes ingespoten gekregen (radioactieve stof, morfine, narcose etc.) Misschien niet zo'n goede combi. Ze houden mijn moeder nog één nachtje extra in de gaten en dan mag ze morgen terug naar zaal. Mijn moeder heeft gevraagd of ik iedereen de hartelijke wensen over wil brengen en wil bedanken voor jullie lieve berichtjes, daar knapt ze echt van op. Morgen gaat ze alles nog een op haar gemakje lezen. Morgen in de namiddag gaan mijn vriend en ik weer bij haar op bezoek. Ik neem gezellig het nieuwe hobbyjournaal voor haar mee, dan kan ze toch nog en beetje met haar hobby bezig zijn en een puzzeltje maken. Ze heeft het zelf al weer over een steekje borduren, maar ik denk niet dat dat al gaat. Ik hou jullie op de hoogte!
Liefs, Cindy

39 opmerkingen:

  1. oooh, Cindy, is dat even schrikken, maar als ik je berichtje zo lees zou je best gelijk kunnnen hebben, in vind het een goed teken dat ze zo lekker zit te kanen en zin in borduren heeft, ook al zal dat nog niet lukken, 'n goed teken lijkt het me wel, de hartelijke groetjes en wordt vervolgd, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor dit berichtje Cindy. Ik ben blij dat je moeder zich weer wat beter voelt. Als ze weer wil borduren wil dat wel wat zeggen. Ik schrok wel even over die longembolie....heb ik ook gehad en was niet echt blij. Gelukkig was het dat niet. Wens haar van mij alle goeds toe met een dikke knuffel.
    Ik hoop dat je vannacht beter slaapt.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meis, war ben je sterk, maar her gezegde is kracht naar kruis, ik hoop dat je moeder inderdaad morgen weer naar zaal mag, doe haar de groetjes en wens haar veel sterkte!!!
    ik heb een groen tasje voor haar, wat voor gezondheid, staat maar ik heb geen adres, dus het staat hier bij een kaarsje, voor kracht voor nog meer mensen, uit onze omgeving, omdat wij hier ook genoeg meemaken, maar als je een adres hebt komt het naar haar, bollies53@gmail .com, dan stuur je het naar mijn mail adres
    Groetjes en een knuffel voor jouw, en je moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat de operatie nu achter de rug is Cindy. Wat een zorgen en wat heb je een dappere moeder! Ik waardeer het dat je ons op de hoogte houdt van hoe het met je moeder gaat, dank je wel daarvoor. Heel positief dat ze het alweer over een steekje borduren heeft. Natuurlijk moet ze nog geduld hebben maar de drive is er in ieder geval wel en dat is al heel wat. De rest komt vanzelf wel weer. Gisteren heb ik ook de hele dag met mijn moeder in het ziekenhuis gezeten... Lief dat je er voor je moeder bent maar pas ook goed op jezelf meis! Voor vannacht wens ik jullie allebei een hele goede nachtrust. Het kaarsje bij mij thuis brandt nog steeds. Een hele dikke knuffel en lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pfff ik schrok even toen ik de berichtkop las...maar gelukkig heeft ze lekker gegeten en weer zin om iets te doen:0) Hopelijk mag ze snel weer terug naar de afdeling...haha we zijn niet verslaafd aan onze hobby he:0)
    dikke knuf voor je moeder en hou je ook goed Cindy!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. poeh is dat schrikken mijn hart stond er even van stil ,maar gelukkig gaat het weer wat beter en dat ze zin in borduren heeft is een goed teken .Ik wens jullie alle goeds en doe ze de groeten van mij .
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Cindy,

    Ik schrok wel even maar gelukkig gaat het wel weer zo te lezen pfff zeg maar tegen je moeder dat ze ons niet zo moet laten schrikken geef ze maar een dikke knuffel van mij.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy. Ik schrok even van je kop van dit bericht. Dat ben jij natuurlijk ook door deze situatie! Gelukkig is alles bij de hand in het zkh. Veel sterkte nogmasls en de hartelijke groeten aan je moeder. We denken aan jullie. Groeten Martje en Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy,

    Veel sterkte voor je moeder!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,
    Heb helemaal kippenvel...wat een schrik en..ook voor jou vannacht..gelukkig voelt je moeder zich wel fit..en leuk dat ze al weer aan borduren gaat denken...die Corrie toch...
    Wens haar van harte beterschap ...liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Poeh, dat zal wel even schrikken zijn geweest...maar zo te lezen gaat het redelijk de goede kant op met moeders....
    Doe haar de lieve groetjes maar van mij. Heel veel beterschap, en laat dr maar lekker rustig aan doen...
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy
    Hè gestie schrik me rot .maar gelukkig gaat het weer wat beter .hoop dat ze morgen weer naar de zaal mag .
    Sterkte voor jullie allemaal .
    Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat was wel even flink schrikken Cindy! Maar gelukkig is de operatie achter de rug. Wens je moeder maar een voorspoedig en volledig herstel van me.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schrik Cindy, kan me voorstellen dat het een beroerde nacht voor je was pfffffffffff. Fijn dat het in ieder geval goed met je moeder gaat, dat is belangrijk hè. Super dat je het HJ voor haar meeneemt en ze zo toch misschien een beetje van hobby kan genieten, als is het maar even heel klein. Doe haar de lieve groeten en wens haar sterkte. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Cindy,
    wat zal jij geschrokken zijn zeg!! Helemaal als je midden in de nacht gebeld wordt. Na een operatie kan je bloeddruk inderdaad dalen. Ik heb jaren op chirurgie gewerkt en wij moesten patiënten na de operatie altijd om de paar uur de bloeddruk meten en bleef hij dan laag, ja dan kon het gebeuren dat de IC in zicht kwam. Goed dat ze haar zo nauwkeurig in de gaten houden zeg!!
    Gelukkig dat het verder wel goed gaat met haar. Doe haar maar weer de groeten van me!!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Pfff, Cindy, wat zal jij een slechte nacht gehad hebben. Je schrik je toch rot. Gelukkig toen je vanmiddag bij haar was zag het er toch beter uit.En voelde Corrie zich ook goed. En het is fijn om te horen dat het geen longembolie is. Hopelijk slaap je vannacht wat beter en mag ze morgen naar zaal. Fijn dat je ons op de hoogte houd. Hou je taai, dit geld voor de hele familie en geef je moeder een dikke knuffel.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoop dat je de aankomende nacht heerlijk mag slapen.
    Wat fijn dat ze eigenlijk al gelijk weer aan het knutselen denkt, ook al zal dit vast in het begin nog niet mogelijk zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Cindy heel veel sterkte voor je moeder. Was wel even schrikken vannacht niet. Ze is in goede handen. Ik hoop dat ze gauw weer thuis is en weer lekker met schaar naald en lijm en weet ik wat aan de gang kan.

    lieve groet Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cindy

    Wij schrikken al van je berichtje maar wat moet jij geschrokken zijn zeg vannacht. Gelukkig voelt ze zich goed en het is een goed teken dat ze alweer aan borduren denkt........maar dat zal vast nog een poosje duren. Ik heb bewondering voor haar dat ze zo'n positief mens is. Doe haar de groetjes en hou je taai meid. Heel veel sterkte........en mijn kaartje voor haar is onderweg.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Cindy,ooh wat zul jij geschrokken zijn en wat fijn dat je dan vandaag toch weer positief af kan sluiten.Ik hoop dat je vannacht wel van je nachtrust mag genieten en dat je moeder ook een goede nacht heeft.Jullie allebei heel veel sterkte,kaarsje brandt,hele dikke knuffel en véél groetjes voor jullie allebei en het kaartje is onderweg,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Sjonge wat zullen jullie geschrokken zijn! Laten we maar hopen dat het een samenloop van omstandigheden was en dat het hierbij blijft. Geef je moeder een heel dikke knuff en duimen omhoog. Ik draai de duimen hier dat het herstel voorspoedig gaat nu!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  22. pff dat zal schrikken geweest zijn vannacht. sterkte verder hoor en doe haar maar weer de groeten :)
    Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Och dat is schrikken,als je bericht krijg,nachts.
    Fijn dat je vandaag weer positief bericht heb gekregen.Ik hoop dat je vannacht goed zal slapen.
    Jullie allebei heel veel sterkte,en geef je moeder een dikke knuffel.En de lieve groetjes van ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh jeetje dat is schrikken zeg Cindy. Gelukkig gaat het nu weer goed met haar en is het geen longembolie. En ze is in goede handen waar ze haar goed in de gaten houden. Ik hoop dat ze morgen weer gezellig naar zaal mag. Geef je haar morgen weer een knuffel van me.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Cindy,

    Zo jij hebt inderdaad een slecht nacht gehad zeg!!! Maar goed te lezen dat het nu beter gaat met haar!!! Heel veel sterkte de komende tijd en groetjes aan je moeder!!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Cindy ik lees net je berichtje da`s idd schrikken zeg.
    Hopelijk gaat het nu alleen nog maar vooruit .
    ik wens je een rustige nacht en een dikke knuffel voor jou en je ma
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Pff...wat zul jij geschrokken zijn zeg! Het scheelt natuurlijk wel dat je moeder zich niet ziek voelt, dat lucht wel op! Het klinkt heel logisch wat je zegt...een combinatie van factoren!
    Ik wens jullie beide een heerlijk rustige nacht...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. O, wat is dat schrikken zeg, als je midden in de nacht gebeld wordt. Gelukkig wordt ze goed in de gaten gehouden.
    Doe haar de groeten als je naar haar toe gaat. Dat wordt morgen geen zaterdagfreubel. Beterschap.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Midden in de nacht gebeld worden dat Corrie je moeder naar de IC gebracht is,is niet leuk dan wil je eigenlijk er gelijk naar toe en bij haar blijven.Fijn is wel dat ze haar goed in de gaten houden en hopelijk gaat ze vandaag ook weer naar zaal.Doe de hartelijke groeten aan Corrie en bedankt dat je een bericht heb achter gelaten hoe het is met je moeder.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Jeetje wat zul jij geschrokken zijn zeg!
    Logisch dat je dan een slechte nacht hebt.
    Zo te lezen leek het vandaag toch wat positiever.
    Heel veel sterkte en groeten aan je moeder.

    Liefs Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat zal je geschrokken Cindy, gelukkig gaat het nu weer wat beter.
    Heel veel sterkte voor jullie allemaal en geef je moeder maar een dikke knuf van mij.
    Wel doen hoor!!!!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Cindy en Corry, wat een naar bericht dat je corry naar de intensive care moest je zult wel gerschrokken zijn.
    Wens haar van mij maar heel veel beterschap en doe zelf rustig aan gr renate en wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat zul jij geschrokken zijn Cindy! Hopelijk komt je moedertje weer gauw op zaal.
    Doe vooral de groeten aan haar van mij en natuurlijk heeeeeeeel veel beterschap.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  34. dat zal wel even schrikken zijn geweest Cindy, maar als ze zelf al weer aan borduren denkt zal het allemaal wel op z'n pootjes terecht komen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Inderdaad zoals iedereen al zegt schrikken gelukkig dat ze zich best goed voelt en wat flink van haar om naar een borduur werkje te vragen ik hoop dat ze weer gauw naar zaal mag wens haar heel veel sterkte en knuffel haar maar goed en jij ook heel veel sterkte Dikke knuffel NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Cindy, Wat fijn om te lezen dat het weer wat beter gaat met je moeder.Groetjes voor jou en je moeder en let ook goed op jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat zal je geschrokken Cindy, gelukkig gaat het nu weer wat beter.
    Heel veel sterkte voor jullie allemaal en doe je de groetjes aan je moeder. Lieve groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Oh Cindy ik lees net dat het toch niet zo lekker gaan als jullie hadden gehoopt.
    Wel schrikken zeg!! Hoop dat ze vandaag weer beter gaat en naar de zaal terug mag.
    Doe haar de groetjes en heel veel sterkte voor haar en jou.
    Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Jeetje Cindy, lees nu pas je berichtje... hoe is het nu met haar? Hoop dat ze snel weer van IC af is.
    Heel veel sterkte en beterschap.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy