donderdag 3 januari 2013

eerste bijdrage als guestdesigner bij Hobyhome

Goedemorgen allemaal,

Zoals jullie allemaal weten, zijn mijn moeder en ik uitgenodigd om in de maand januari 2013 guestdesigner te zijn voor het Hobbyhome Hobbyartikelenblog.  Dit is mijn bijdrage geworden.

Het papier is van Carta Bella. De stempel is uit de nieuwe magnoliaserie. Verder nog wat mallen van Joy Crafts en Nellie Snellen gebruikt. De bloemen zijn van Wild Orchid Craft. Ben wel blij dat ik weer een beetje in mijn ritme kom. Dit is al weer de tweede werkdag van het nieuwe jaar. Ik zou het leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten, ik lees ze altijd met veel plezier.  Tot blogs!


34 opmerkingen:

  1. Wat een schatje, Cindy. Heel mooi gemaakt!!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Cindy en wat een mooie mal. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,

    Natuurlijk kom ik ook in het nieuwe jaar graag naar jou kaarten kijken.Deze is ook weer zo leul geworden met een heel lief stempeltje en prachtig afgewerkt!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een leuke kaart geworden. Mooie kleuren en de kaart is mooi van opzet. Leuk stempelafdrukje .Heel mooi gemaakt Cindy. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt. Die grote mal vind ik zo gaaf! Ook mooi papier en kleurtjes heb je weer gebruikt en die Tilda is ook zo lief. Ik kijk uit naar je volgende kaarten,.
    Nog even en daarna raken we hier ook weer in ons ritme.
    Fijne donderdag,
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Cindy, ben het met met Elise eens, echt heel mooi gedaan...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik sluit me aan bij de dames hier boven, wat een dotje is het geworden, zulke mooie kleuren en mallen, een kaart om trots op te zijn.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een superlief kaartje heb je gemaakt als gastdesigner Cindy, ook al zo'n mooie mal en lief stempeltje van Tilda, een geweldig lief kaartje weer, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy
    wat een schitterend kaartje heb je gemaakt voor het HH Blog, heerlijk die kleuren en die mal wat is die mooi!!!!

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Ik ben nog niet in m'n ritme. Nog heerlijk tijd om te freubelen, vanaf maandag weer werken ;-( dan is het sprokkelen voor de freubeltijd. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lekker kleurrijk kaartje

    groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi cindy

    wat een lekker vrolijk kaartje zeg!!! mooie tilda heb je gebruikt en ook super mooi ingekleurd.

    groetjes carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is die van jou ook helemaal schitterend geworden Cindy, ik vind het weer een plaatje met prachtig papier en mooie kleuren. Het is jullie beidjes helemaal toppie afgegaan. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy,
    super leuk voor jullie het GDT:0)
    je eerste bijdrage is helemaal top! alles past perfect bij elkaar en de mal is prachtig! Je stempel is super lief en prachtig ingekleurd!
    Ik kijk uit naar de rest...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat heb je weer prachtig gedaan Cindy, ik vind het weer een toppertje geeworden.
    Groetjes van Ghea xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een schitterend kaartje geworden. Mooie kleuren en die mal is ook erg leuk. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hai Cindy eerst nog de beste wensen en jeetje meis het is een schitterend kaartje geworden en je schreef dat je in het GDT zit voor de maand januarie 2012 nou hihi dat zal wel door de spanning komen denk ik zo, maar ach meis je kaartjes blijven TOPPERTJES en dat is waar het om draait toch??

    Liefssssssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Bedankt voor de tip Jolanda, ik had het niet gezien. Ik heb het veranderd hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super weer Cindy, je gaat dit jaar gewoon lekker door met weer van die mooie kaartjes, Heerlijk ik ga er weer van genieten
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Cindy,

    Sorry, ik loop achter..je hebt een heel lief kaartje gemaakt..spannend hé? gastdesigner zijn..heel mooi papier..mooie mal en het afdrukje weer prachtig ingekleurd...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart, Cindy. Leuke Tilda en je heb haar schitterend ingekleurd. Leuk hé, dat jij en je moeder gastdesigner mogen zijn. Het toch een hele eer om zoiets te mogen. Je kaart is geslaagd, hoor.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi kaartje heb je gemaakt, leuk dat je gastdesigner mag zijn!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi cindy
    Wat een heerlijk vrolijk kaartje heb je ervoor gemaakt.

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  24. dit is een schitterende kaart en zo mooi gekleurd.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterende kaart, liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een snoepie is het. Leuke stempel trouwens. Ook erg mooi papier wat je hebt gebruikt. Ik ga morgen ook eens kijken of ik wat in elkaar gefreubeld krijg.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Cindy,
    wat een mooie en vrolijk kaartje! Super zeg. Leuk dat jullie samen guestdesigner zijn! Ik moet nog een beetje in mijn ritme komen. Ben net terug van het uitje met mijn dochter en ga morgen wat voorbereiden voor volgende week op school. En dan nog kijken naar de studie! Ook nog een kluif!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Natuurlijk is het kaartje van jou ook weer helemaal top, bedankt voor je kerstkaartje dat viel vandaag nog op de mat...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke vrolijke kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Enig kaartje Cindy, lekker vrolijk!
    Fijn weekend,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  31. erg leuke kaart gemaakt als DT!!
    zo bijzonder ook samen met je moeder. zie ik niet zo vaak.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een leuk kleurrijk kaartje Cindy!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy