woensdag 30 januari 2013

Even een berichtje

Hallo allemaal,
Ik ben net weer terug uit het ziekenhuis. Mijn moedertje heeft verzocht om jullie het volgende te vertellen:
"Ik ben overdonderd door alle lieve wensen, prachtige kaarten en berichtjes. Ben er zo blij mee! Ik mag helaas voorlopig nog niet naar huis. Er komt nog teveel wondvocht uit de wond. Ik mis jullie en mijn blog ontzettend en als ik straks thuis ben ga ik jullie stuk voor stuk bedanken. Ik vind het zo gaaf dat jullie dit voor mij doen! Mijn bloeddruk is weer goed, heb ook veel pijn en krijg de nodige medicijnen. De dagen duren zo ontzettend lang. Kan niet wachten tot ik weer thuis ben en jullie blogs kan bezoeken! Lieve groetjes Corrie".

Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond en natuurlijk ook van mij de hartelijke groeten!

25 opmerkingen:

  1. Fijn dat ze alle aandacht leuk vind. Ik hoop dat ze snel weer naar huis kan, de dagen duren ook erg lang in het ziekenhuis. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om wat te horen van je Corrie al is het dan natuurlijk via Cindy. Wat jammer dat je nog niet naar huis mag omdat er teveel wondvocht uit de wond komt. Kan me voorstellen dat de dagen eeuwen duren, maar weet dat we allemaal aan je denken en dat we met je meeleven. Hou je taai lieve Corrie.
    Dikke kus van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat het spoedig wat beter gaat,en dat ze niet meer zoveel pijn heeft.Heel fijn dat ze blij is met al die lieve berichtjes.De dagen duren vaak lang in het ziekehuis,ze worden al vroeg gewekt.
    Lieve groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cindy,

    Wat vervelend dat je nog niet naar huis mag maar misschien ook maar beter anders doe je gelijk te veel en dat is niet goed voor je wond.
    En wij blijven toch wel bloggen kan je alles lekker na lezen als je er aan toe bent.
    Lieve Corrie wij zien je vanzelf weer in blogland.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik hoop dat ze gauw opknapt en wat minder pijn heeft wens haar weer heel veel sterkte veel liefs en groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja we hopen natuurlijk dat je weer gauw in je vertrouwde omgeving bent en dat je dan weer lekker kunt bloggen en kaartjes maken en ja ik weet dat een beetje aandacht en een lieve groet dat dat zeker goed doet dus vanaf deze kant beterschap Corrie en Cindy jij bedankt voor al je berichtjes die je ons stuurt over je moedertje.

    Liefssssss Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat lief van je Cindy dat je voor ons weer goed nieuws van je moedertje hebt, na zo'n flinke operatie kunnen er toch best wat dingen anders gaan dan je wilt, maar je moeder is in goede handen dus maar even naar oom dokter luisteren . Doe haar maar de hartelijke groeten en als ze eenmaal weer thuis is kan ze weer heerlijk bij ons op blogbezoek komen, ik stuur wel weer een kaartje naar haar huisadres, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Cindy
    Fijn om even iets weer te horen over je moeder ,vervelend dat ze nog veel pijn heeft en teveel wondvocht,maar dan is ze wel beter af in het ziekenhuis zodat ze niet teveel kan doen.Corrie beterschap en ik denk aan je.Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat je moeder voorlopig nog niet naar huis mag, maar ja beter even wat langer in het ziekenhuis dan dat er thuis complicaties op treden en je weer terg moet.

    Doe je moeder de groeten Cindy

    liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vervelend dat ze nog niet naar huis mag, aan de andere kant kan ze daar wel echt herstellen, al kan ik me voorstellen dat de dagen heel lang duren. Lieve groetjes voor je moeder en wens haar veel sterkte en beterschap!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Cindy. wat fijn dat het met je moeder wat beter gaat .Ik kan me voorstellen dat ze zich verveelt ze is ook zo een bezig bijtje .Hou ze maar goed in de gaten want met dat wondvocht kun je niet voorzichtig genoeg zijn .Ook wij missen haar lieve woordjes, wat hecht je toch gauw aan iemand.Doe haar hele lieve groetjes en een dikke knuffel.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Corrie,
    Kan me voorstellen dat je dagen aftelt, zó graag wil je weer naar huis en dan dat verplichte niks doen, ik weet maar al te goed hoe dat voelt..maar ja meisje..nog even afwachten..wens je van harte beterschap en tot gauw...we missen je hoor met je leuke Blogberichten...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Cindy.
    Laat je moeder er maar de tyd voor nemen
    Nog veel Sterkte.
    Een lieve groet Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Corrie,
    Ik kan me helemaal voorstellen dat je naar huis wilt. Ik weet uit ervaring hoe het is in een ziekenhuis, je voelt je weer een hele piet en wil naar huis, maar als je dan thuis bent kan het soms ook nog erg tegenvallen.
    Dus goed naar ome dokter luisteren, dan komt het vanzelf wel zover.
    Beterschap!
    Cindy leuk dat je de berichten overbrengt.
    Liefs Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat vervelend dat ze nog langer moet blijven maar doe haar de hartelijke groeten en wens ze sterkte.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Cindy,dank je wel dat je de contactjes en berichtjes over en naar je moeder zo goed onderhoudt,heel lief.Ze moet maar goed de tijd nemen voor herstel en wij komen weer wel(hee dat rijmt ook nog,haha)lieve groetjes voor jullie samen,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn Cindy dat je ons op de hoogte stelt hoe het met je moeder gaat. Regelmatig denk je even aan haar en vraagt je af hoe het zal zijn.Ik hoop dat jij Corrie weer heel snel naar huis mag, ik kan me voorstellen dat de dagen lang duren, je had altijd wel wat omhanden.groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, zo kennen we Corrie. Altijd positief blijven. Ik hoop voor jou en je moeder dat het verder goed blijft gaan en het herstel vordert. Doe haar de hartelijke groeten van ons allemaal :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Och wat zal het haar moeilijk vallen zonder haar blog en haar volgers maar als dat allemaal weer kan dan geniet ze er weer dubbel van. Eerst herstellen, dat is veeeeel belangrijker! Hoe is het met jou meis....red je het allemaal wel??? Wat fijn toch dat je moeder zo'n lieve schat als jij heeft, wat zal ze blij zijn met jou. Voor jullie beide een dikke kus en dankjewel dat je ons op de hoogte houdt hoor meis.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat mooi dat je ons op de hoogte houd....kan je het allemaal een beetje volhouden? Ik ben blij dat het allemaal de goede kant weer opgaat! Ik vind dat jullie beide zo ongelofelijk positief zijn en blijven....petje af hoor!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou dat is geweldig!! Vooral dat de bloeddruk niet doorgeschoten is naar de hoge kant, door al onze berichtjes;-))
    En Cindy, dank voor je boodschappenjongen-functie, je doet het perfect!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik geloof best dat de dagen lang duren. Ook al heb je goede zorg om je heen. Het is toch anders dan thuis. Hopelijk neemt het wondvocht en pijn snel af. En wie het weet. Cindy, Hou jij het ook nog een beetje vol. voor jouw/ jullie is het ritme toch ook anders. Je bent een schat.
    Geef je moeder een dikke knuffel en jij verdient er ook een.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hopelijk gaat het gauw wat beter met je moedertje Cindy, de dagen zullen best lang duren voor haar, geef haar maar een dikke tuut en voor jou ook een dikke knuffel want het zal voor jou ook wel wat druk zijn...

    liefs Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Kan me voorstellen dat ze ons mist, wij missen haar ook verschrikkelijk hoor!
    Wat naar de ze nog zoveel pijn heeft en dat ze natuurlijk nog niet naar huis mag, maar ze ia daar in goede handen. Een dikke knuffel voor jullie beiden hoor!!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat lief dat ze nog aan haar blogvolgers denkt, terwijl ze zelf nog heel erg moet herstellen.
    Laat haar maar rustig aan doen, wij lopen niet weg.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy