zondag 6 januari 2013

geborduurde vogelkaart

Hallo allemaal,
Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik heb gemaakt voor mijn club "kaartvriendinnen". Drie van de clubleden hebben aan mij een patroon gestuurd en daar moet ik dan één patroon uit kiezen en een kaart mee maken. Ik heb gekozen voor een kaart van clubmaatje Geesje. Het is een patroon van Sjaak. De kaart heb ik geborduurd met Joy en Mettlergaren. Het plaatje is van Yvonne Creations. Het is mooi weer, het zonnetje schijnt, dus tijd voor een vrolijk kaartje. Verder valt er niet zo veel over te vertellen. Ben weer reuze benieuwd naar jullie reacties. Ik lees ze met veel plezier! Liefs, Cindy


49 opmerkingen:

  1. Wauw Cindy, je hebt weer prachtig geborduurd,mooie kleuren en een schattig 3d plaatje. Alles klopt weer bij elkaar.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de kaart erg mooi geworden Cindy! ben dol op de patronen van Sjaak en je hebt er een mooi geheel van gemaakt!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy, ik had je al laten weten dat ik dit een prachtig kaartje vind. Hier geen zonnetje hoor, maar alleen grijze lucht. Geniet van je zondag. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje zeg. De kleuren van het borduursel passen super bij het plaatje. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi lief kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart

    Een fijne zondag
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje weer Cindy, mooi geborduurd en een schattig plaatje erop, mooi geheel, groetjes weer Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy

    Wat een prachtige kaart zeg!!! Mooi geborduurd en die kleuren wowww!!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy,

    Wat een schatje is dit weer, mooi patroontje en lief plaatje...wat ziet dat er vrolijk uit..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijk kaartje Cindy, maar hebben jullie zon??? Stuur hem eens hier heen het is al het hele weekend zo somber hier.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend kaartje Cindy, prachtig borduurwerk en schitterende kleurencombinatie!.


    gr,LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is inderdaad een schitterende fleurige kaart. Mooie kleuren heb je gebruikt en een prachtig plaatje. Het borduurpatroon vin ik ook prachtig. Fijne zondag.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is weer een heel mooi kaartje Cindy, mooi zo met dat vogeltje.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat is die weer schitterend Cindy, wat een prachtige kleuren ook en zo mooi helemaal in het rond geborduurd. Een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gemaakt.
    De kleurtjes zijn weer allemaal perfect bij elkaar passend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een pracht borduurpatroon, met een prachtig
    3D plaatje een toppertje weer Cindy MOOI hoor.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi geborduurd met vrolijke kleuren, een prachtig kaartje.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dat ziet er weer helemaal geweldig uit Cindy:0) het is zo een prachtig geheel!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke vrolijke kaart is dit gewordend Cindy. Leuk patroon en mooie kleuren bij elkaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige geborduurde kaart heb je gemaakt Cindy. Groetjes en een fijne avond, Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje weer Cindy, heel mooi bordurwerk weer. geweldig! Wat heb je lekker veel reakties gekregen op je gastdesignerkaart hè, leuk hoor en helemaal dik verdiend!
    Fijne avond meis en liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Cindy
    Prachtige kaart weer ,lekker vrolijk en weer zo mooi geborduurd.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart, mooi borduurwerk en een schattig plaatje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Cindy weer een prachtige kaart hoor en doet ook zo vrolijk aan toppie ! gr renate en wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaart Cindy, mooi borduurpatroontje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kaart, Cindy!Je heb hele mooie kleuren gebruikt, lekker vrolijk!
    Liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende kaart en ook van die mooie vrolijke kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een liefje is dit.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie kaart. Ik vind dat je de kleuren van het borduurgaren heel goed bij je plaatje hebt gezocht. Leuk patroontje ook.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  30. oef....dat is een prachtige borduurpatroon, super gedaan met die kleuren en wat een werk en tijd!!!
    je kaart is schitterend.
    ik doe dit niet na, hoor? mag graag kijken. hihi.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het is idd een fleurig kaartje geworden zou bijna zeggen zomerse kleuren, maar we houden het maar op voorjaars tinten en ja het was een heerlijk dagje zo met dat zonnetje.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Cindy je hebt het weer schitterend gedaan en zoals je zegt een vrolijk kaartje.
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Het is een lekkere gezellige voorjaarkaart geworden Cindy. Past helemaal bij het weer vandaag :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Cindy

    Je kaartje is super vrolijk met deze kleurtjes, erg mooi borduurtje.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  35. SChitterend, wat een beauty van een kaart. super gedaan. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige kaart Cindy en zo mooi geborduurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Zo Cindy, dat is werkelijk een mooi patroon! Lijkt me zo moeilijk zonder het papier ietsje vouwt! Het gaat jou heel goed af!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooi borduurwerk heb je op je vrolijke kaart gemaakt Cindy,ik proef hier al een beetje voorjaar,mmm..lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oohh...wat een heerlijk voorjaarskaartje, wat heb je dit prachtig geborduurd!!!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hij is prachtig geworden Cindy. Sjaak is toch wel een beetje mijn favoriet. Ik wordt gewoon een beetje vrolijk van dit kaartje. De kleuren van het garen zijn ook weer perfect uitgekozen bij het plaatje. In 1 woord gewoon super.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Nou Cindy, als je daar niet vrolijk van wordt, dan weet ik het niet meer. Hoor de vogeltjes al gezellig kwetteren omdat je zulke vrolijke kleurtjes heb gebruikt.
    Je kaart is meer dan geslaagd.
    Fijne dag verder.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Heerlijk vrolijk kaartje Cindy. Lief plaatje heb je gebruikt.
    Fijne dag,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik zag tot mijn grote schade dat ik ook bij jou nog geen volger was :( hahah
    prachtig kaartje is het, maar dat heb ik wel al gezegd toen je het kaartje showde op de groep.
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hoi Cindy

    Ik had al op je kaartje gereageerd maar kom net van het blog van je moeder en las daar het nare bericht. Ook voor jou heel veel sterkte meid.......ik weet hoe je je voelt, jullie zijn in mijn gedachten.

    Liefs Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Cindy,

    Ik heb zojuist het bericht van je Moeder gelezen en als wij al zo schrikken,hoe moet dat dan wel niet voor jou zijn? Ik wil je laten weten dat ik met jullie meeleef en ook jou wil ik heel veel sterkte wensen.
    Heel veel lieve groetjes,

    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Cindy.Ik las net het bericht van je moeder. Wat naar voor jullie. Gelukkig dat jullie samen veel hobbien en hopelijk kan dat nog een tijdje doorgaan. Geniet ervan. Je moeder had vandaag alweer een mooie kaart op haar blog gezet. Flink hoor. Ik wens jou ook veel sterkte in deze moeilijke tijd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hoi Cindy,ik kom ook even bij jou langs om je sterkte te wensen met het nare nieuws bij je moeder(ik heb het net gelezen).Ik leef met jullie mee en hoop dat jullie kracht bij elkaar mogen vinden.Je moeder had al weer een mooie kaart geplaatst en op jouw kaart had ik hier boven al gereageerd maar weet ook ik denk aan jullie,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een mooi geborduurd kaartje,en prachtige kleuren.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy