zondag 20 januari 2013

Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen....

Goedemorgen allemaal,
Gisteren heb ik een hele gezellige knutseldag met mijn moeder gehad. We hebben heerlijk kaarten gemaakt, waaronder een kaart voor de challenge van de Christmas Challenges with Sketches (CCWS). Mijn eerste kerstkaart van dit jaar is een feit, je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen. Je moest een kaart maken volgens een bepaalde sketch en dit keer met een twist, je moest namelijk ook een doily gebruiken. Ik heb papier gebruikt van Papermania, het stempelafdrukje is van Mo Manning Siku en Sika, ingekleurd met copics. Verder nog een Doily van Cheery Lynn gebruikt en wat sterretjes van de Xenos. Tenslotte nog wat stickles op de bontkragen. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Fijne zondag allemaal.



47 opmerkingen:

  1. En wat is je eerste kerstkaart een schatje zeg, mooie kleuren, prachtig ingekleurd, kortom je eerste kerstkaart is schitterend.
    de koffie staat klaar.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart. Heel supermooi gemaak. Leuke kleuren en mooi papier. En wat een lief afdrukje heb je gebruikt.Ook mooi zoals je deletters hebt gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Cindy in mooie kleuren.Het afdrukje is ook zo mooi ingekleurd.Fijne zondag en groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is wel een schatje geworden, je eerste kerstkaart van dit jaar. Dat er nog maar veel mogen volgen!!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,
    Je eerste kerstkaart is al meteen een topper..
    prachtig afdrukje, mooi papier en letters..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou je eerste Kerstkaart mag er zijn Cindy, wat een enig stempeltje heb je gebruikt!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart cindy.!!
    Beter te vroeg dan te laat!!
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kan me heel goed voorstellen dat je een kerstkaart gaat maken Cindy. Hoorde dat er vandaag weer heel veel sneeuw wordt verwacht. Gezellig dat je zo samen met je moeder kaarten maakt. Jij en je moeder maken vaak kaarten die toch een link met elkaar hebben. Mijn dochter (Nicole van de CCWS) maakt ook kaarten natuurlijk maar zij is meer van het stempelen en ik meer van het borduren. Dus dat klikt niet altijd.
    Nu even terug naar je kaart natuurlijk. Het is weer een plaatje geworden. Als ik jou was, ging ik maar lekker door met het maken van winterse kaarten.
    Fijne dag vandaag!
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy,
    Wat een schattige kerst kaart, je kunt er inderdaad maar beter vroeg mee beginnen. Ben gelijk volger geworden van jou gezellige blog.
    Kom ook een keer gezellig op mijn blog kijken,
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hele mooie kerstkaart gemaakt. erg leuke afbeelding hiervoor gebruikt.
    erg mooi.
    hm...heb net de kerstkaarten spullen beetje opgeruimd....wel een mooie sketch om te gebruiken.
    succes!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend kaartje Cindy en weer van die mooie zachte kleurtjes gebruikt met een een leuke schets...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een geweldige kerstkaart heb je gemaakt en de sketch zo leuk ik heb hem toevallig ook gisteren gemaak en geplaatst.
    Gezellig als je iemand hebt waar je je hobby mee kan delen.
    Een fijne zondag
    Liefs je naamgenootje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schatje Cindy, ook de tekst zo is leuk!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt!! Mooi zoals je de doily hebt verwerkt!
    Ik ga daar ook eens kijken, je kan niet vroeg genoeg beginnen! :))
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Cindy,

    Prachtige kerstkaart mooie zachte kleurtjes superrr!

    Ik ben op je blog terechtgekomen via "Anita en haar Kaarten" blog. Ik heb lekker rondgekeken bij je en je maakt hele mooie creaties. Ben direkt volger bij je geworden! Kom je ook een keer bij mij snuffelen en misschien wil je ook wel mijn volger worden!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind je kaartje heel mooi geworden Cindy, prachtige kleurencombinatie.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi Cindt, wat een schatje en inderdaad, je kunt beter maar vast beginnen. De stempel is ook zo gaaf, Mo Manning heeft zulke gave stempels, mooi gekleurd ook weer en het ziet er gewoon super uit, groetjes en een fijne zondag nog, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ook al zo'n mooie kerstkaart,ik heb net die van je moeder mogen bewonderen.Erg leuk die "neuzende"eskimoos,zouden ze dat echt doen,mag je toch hopen dat ze niet zo verkouden zijn als ik met m'n drupneus,hihi!Mooi ingekleurd en leuke manier van tekst plaatsen,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Tof gemaakt Cindy en die stempel blijft toch een schoontje hé.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful card!! Love your colors! Thanks for joing us at CCWS this week!

    /Christina, DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk kaartje Cindy en idd je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen:)

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. een super leuke & mooie kaart Cindy! heerlijk in die niet-traditionele kleuren:0)wat een leuke stempel trouwens en prachtig ingekleurd!!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw wat een beauty van een kaart heb je gemaakt, prachtig. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Leuk kaartje Cindy, heerlijke kleurtjes en wat een leuk papier! Ik heb een leuke candy op mijn blog staan, misschien vind je het leuk om even te kijken?
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke sketch Cindy en de kaart ziet er lekker gezellig uit zo met deze kleuren. Lekker anders, maar toch kerst :) Leuk hoor.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een schitterende kaart!
    Wat heb je mooie kleuren gebruikt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende kaart heb je gemaakt!Helaas heb ik er nog niet de tijd voor.....maar het inspireert iig wel!
    Lieve groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke kaart, mooie sketch en wat een lief stempeltje!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hij is prachtig geworden Cindy, ik vind het een plaatje. Wat fijn dat je gisteren weer zo heerlijk de hele dag heb zitten frobelen bij je moeder, lijkt me zo gezellig. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi kaartje is het geworden. Ook erg leuk die kleuren voor een kerstkaart. Schitterend geheel.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterende kaart. En wat is het toch heerlijk als je met je moeder samen dezelfde hobby heb. De stempel heb je prachtig ingekleurd en wat is het een schatje.Prachtige kleuren combinati heb je gebruikt.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Cindy,Wat leuk dat je weer een gezellige dag hebt gehad met je moeder.Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt en heel mooi gekleurd.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een schattig kerstkaartje, leuke stempel ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Dat is een plaatje van een kaart geworden zeg. Het is natuurlijk ook zo'n lief stempeltje. Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS. Succes! Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Cindy

    Wat een lieve neuzende schatjes op je kaart, hij is schitterend en heel vrolijk.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke kaart ;o)
    Leuk dat je meedoet bij CCWS deze week ...

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Cindy
    Wat goed hoor al weer een kerstkaart ik heb daar nog even geen zin in .
    Wat heb je het afdrukje weer mooi ingekleurd .
    Erg leuke kaart geworden .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  38. het is een leuke kaart geworden, en als je naar buiten kijkt is het ook volop winter dus kerstkaarten maken kan echt geen kwaad. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat een geweldige kaart en wat een leuk stempeltje en zo super mooi gekleurd veel liefs en jij ook heel veel sterkte groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Cindy...ik heb deze stempel ook en ik vind hem super leuk. Mooi ingekleurd weer. Ik heb ook nog kerstkaarten gemaakt hoor en pas mijn kerstboom opgeruimd (ik zag hem net bij de buen nog staan haha)
    Sterkte hoor meis met je moeder.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat heb je een schitterned kaartje gemaakt Cindy!
    Leuk dat je deze week meedoet aan de challlenge van CCWS.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een leuke kaart Cindy,van de neuzende eskimo's!!Een plaatje!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een mooie kaart Cindy.
    Leuk dat je weer mee doet met de Challenge van CCWS.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy