zondag 27 januari 2013

Moedertje

Ik ben net weer terug uit het ziekenhuis. Naar omstandigheden gaat het goed met mijn moeder. Ze is verplaatst naar een tweepersoonskamer, waar het heerlijk rustig is. Ze eet goed en is van alle toeters en bellen af. De dokter is nog niet geweest, dus ik kan op dit moment nog niet veel vertellen. Ik houd jullie op de hoogte.
Mijn moeder heeft mij gevraagd om iedereen te bedanken voor de lieve berichtjes en kaarten. Dat doet haar echt goed. Ze mist jullie allemaal hoor!
Groetjes
Cindy

38 opmerkingen:

  1. Wat fijn Cindy dat het goed met haar gaat. Eetlust is belangrijk! We blijven aan jullie denken en doe de groeten. Ik zag vanmorgen nadat ik jou een korte reactie had gegeven,dat je moeder een supermooie kaart had gemaakt voor hobbyhome. Complimenten. Nog een fijne avond. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy fijn om te horen en het kaartje is gepost dus als de postbode mee werkt is hij er morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oeps ik vergat er helemaal bij te zetten met liefssssssss van mij hihi

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Cindy,

    Wat fijn dat ze een rustige kamer heeft dat is wel zo prettig kan ze zo af en toe even een dutje doen en van eten sterkt ze weer aan en dat is ook goed.
    En Cindy je kaart hier onder ziet er prachtig uit.
    Doe je moeder de hartelijke groeten van mij.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn Cindy dat je moeder nu gewoon op zaal ligt en dat het na omstandigheden goed met haar gaat, fijn dat haar etens lust goed is zo blijft ze op kracht. Lief dat je ons op de hoogte houd
    sterkte meis en de groetjes voor je Moeder
    Liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn om te horen dat het zo goed gaat met je moeder.Groetjes voor jou en je moeder.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy,
    Wat een goed bericht is dit, fijn om te horen... Hoop dat het langazamerhand weer beter zal gaan...wens je heel veel beterschap..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy, wat fijn dat je moeder weer op de gewone zaal mag liggen, ze zal zelf ook wel enorm geschrokken zijn.
    Hoop dat je mams binnenkort naar huis mag
    Gr renate en wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk dat je moeder weer op zaal ligt Cindy.
    Rustig aan en doe de groetjes aan je moeder.
    Slaap lekker!
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Cindy
    Fijn dat je moeder verhuisd is naar een twee persoonskamer en van alle toeters en bellen af is doe haar de groetjes van mij en fijn dat je ons op de hoogte houd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zag opeens dat ik onder mijn mans naam had geblogd,groetjes Jokr

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi
    Wat fijn dat er geen toeters en bellen meer nodig zijn.
    En dat ze weer op de gewone zaal ligt.
    Een dikke knuffel voor jullie beiden
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn om te horen dat ze al weer op zaal ligt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. echt fijn voor je moeder dat alles er af is ook ik hoop dat ze snel opknapt groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel fijn om te horen dat het goed gaat met je moeder.
    wens ze het beste en vlug op het blog want wij missen haar ook.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat fijn om te lezen dat het al bete gaat met je moeder en de operatie goed is gelukt.
    Doe haar de groeten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy,
    Wat een goed bericht, dat is fijn om te horen.
    Hopelijk mag ze snel weer naar huis.

    Liefs Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Fijn om te horen dat het wat beter gaat. Rustig aan en de groetjes aan je moeder,En voor je zelf sterkte en slaap lekker,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fijn om te horen, dat het weer een beetje beter gaat. Met kleine stapjes ga je ook vooruit moet je maar denken. Lekker uitrusten en goed slapen dan komt het vanzelf weer goed. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijn bericht Cindy....nu maar hopen dat ze snel naar huis mag. Doe haar maar lieve groetjes.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn dat het weer wat beter met je moeder gaat, Cindy. Ik lees net je berichtje van vrijdag..maar daar schrok ik nogal van!!
    Doe haar maar de groetjes van me.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijn te lezen Cindy, dat je moedertje goed vooruit gaat, ze eet goed, dus dat lijkt allemaal volgens het boekje te gaan, ze mist de kontakten met de blogmaatjes maar wij missen haar ook hoor, ik zal in ieder geval weer blij zijn als ik haar berichtjes lees, dat is een teken dat het goed gaat, nu maar wachten op het rondje van de dokter, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fijn dit te lezen Cindy,ik wist het echt niet,doordat ik zelf niet goed bent kom ik haast niet op blog.
    Heb je een mailtje gestuurd voor het adres,dan kan ik haar gauw een kaart sturen.
    Doet haar de groetjes van me.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fijn om weer een positief berichtje te lezen Cindy,is voor jou ook geruststellend natuurlijk.Wat lief dat je ons zo op de hoogte houdt want ik denk er toch regelmatig aan.(Gek eigenlijk,terwijl je elkaar nog nooit ontmoet hebt...)Lieve groetjes voor jou en je moedertje,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Cindy

    Wat fijn om dit te lezen Cindy en dit zal voor jou heel fijn zijn om te zien dat het steeds weer wat beter gaat met haar. Lief dat je ons op de hoogte houd.
    Lieve groetjes voor jullie allemaal.
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi dat het weer de goede kant op gaat! Ik hoop dat ze snel weer naar huis mag......zal nog even een kaartje sturen! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fijn om te horen dat het de goede kant op gaat met je moeder. Fijn dat ze van alle toeters en bellers af is. Dat is goed teken. en ook dat ze goed eet en drinkt. Fijn dat je ons zo op de hoogte hou. Dikke knuffels voor jullie allebei.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Laten we hopen dat het zo door zal gaan. We duimen ervoor! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Laten we hopen dat het zo blijft gaan.
    Veel sterkte allemaal.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Fijn om te horen dat het steeds beter met haar gaat, hopelijk mag ze snel naar huis.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Cindy
    Fijn om af en toe iets over je moedertje te horen ,en hopen dat het steeds beter mag gaan .
    Lieve groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Cindy, wat heerlijk om te horen dat het langzaam beter gaat met je moeder. Heel erg fijn dat je ons op de hoogte houdt want we leven allemaal met haar mee. Geweldig om al die reacties te lezen, dat zal je moeder goed doen. Geef haar een hele dikke knuffel!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lieve Cindy,

    Ik heb je gemaild, maar ik lees nu hier de update!
    Wat fijn dat ze zoveel interesse heeft in de hobby, dat is toch wel heel fijn.
    Dat betekend toch dat ze daar behoefte aab heeft, en haar wilskracht is enorm.
    Veel sterkte en liefs,

    Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Cindy,
    wat lekker op een 2-persoonskamer!
    Fijn dat ze vooruit gaat. Doe haar de heel hartelijke groeten en ik vind het prettig zo af en te wat te horen. In gedachten leven we allemaal mee!!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat fijn om te lezen dat ze op een tweepersoonskamer ligt en alweer praatjes heeft voor tien. Ik hoop dat ze snel naar huis mag want daar genees je toch het lekkerst vind ik altijd. Geef je haar weer een knuffel van me.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Gelukkig alweer een stapje verder, doe haar de hartelijke groeten.


    Liefs LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Cindy, ik ben blij dat ik je gevonden heb want ik wist niet welke Cindy de dochter was van Corrie. Fijn te horen dat het een beetje met haar gaat. Nu ga ik eerst even de andere berichtjes lezen van u en dan je blog eens bekijken. Kom dan later nog wel eens terug om ook iets over jou blog te vertelllen. Want het lijkt zo onbeleefd van mij nu.
    Doe haar de lieve groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hallo Cindy,

    Bedankt voor je berichtje en ik ben blij te lezen dat het redelijk goed gaat.
    Wil je je moeder de hartelijke groetjes doen van mij? Ik wens jullie alle kracht die op dit moment nodig is!!!!
    Liefs Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy