donderdag 31 januari 2013

Nieuwe challenge bij Creaine

Hallo allemaal,
Allereerst mijn excuses dat ik de afgelopen week niet veel op jullie prachtige creaties heb gereageerd. Door mijn werk en de ziekenhuisbezoeken schiet het er helaas bij in, maar ik ga het weer goed maken hoor. Als ik 's middag bij mijn moeder op bezoek ga, haal ik s avond de gemiste uren weer in door thuis te werken. Ik heb op dit moment geen tijd om te knutselen en om heel eerlijk te zijn vind ik er ook niks aan in mijn eentje. Ik doe het liever met mijn moeder samen. In het weekend kom ik al jullie mooie creaties bewonderen!

Deze kaart had ik al gemaakt voor de nieuwe challenge bij Creaine. De opdracht is deze keer om een kaart te maken, helemaal in het roze. Ik heb dit keer gekozen voor een easelkaart. De digi is van de paper shelter en heb ik ingekleurd met copic markers. Het designpapier is van Carta Bella, het envelopje heb ik gemaakt met een craftable van Marianne Design. Verder nog wat frutsels en bloemetjes gebruikt. 



De challenge loopt tot 28 februari 2013. Doen jullie allemaal gezellig mee?

34 opmerkingen:

  1. Hallo Cindy,prachtige kaart in mooi roze.Heel erg leuk model kaart heb je gemaakt.Begrijp best dat je nu even geen tijd heb om te bloggen en zeker geen kaartjes kan maken.Hopelijk mag je moeder er weer snel uit het ziekenhuis en dan komt er iets meer rust.Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Cindy
    Een prachtige easelkaart het je gemaakt
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is een schitterende easelkaart en doe maar lekker rustig aan geen verplichting hoor de bezoekjes je hebt wel wat anders aan je hoofd jij ook heel veel sterkte groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,
    Je kaartje is weer super mooi hoor..lief stempeltje..prachtig model en..alle begrip, het ziekenhuis en alles wat er bij hoort is erg vermoeiend...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy

    Snap dat je hoofd even niet bij bloggen en kaartjes maken staat .hoop dat het gauw weer wat beter gaat met je moeder .
    dit heerlijk rose easelkaartje ziet er wel super uit .

    Sterkte groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,zo dat is zeker een roze kaart,suikerzoet,haha.Een heel mooi model als easel,de vorm zie je goed zo enne,alle begrip hoor want heen en weer naar werk-ziekenhuis-huis slokt tijd en energie,denk ook goed om jezelf hoor meis,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele zoet kaart Cindy, doe het rustig aan en bewaar je energie voor je moedertje en je werk.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je gemaakt!! Heerlijk zoet,dat kaartjes maken komt wel weer.....
    Beterschapsgroetjes voor je moeder!
    Lieve groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje, Cindy. Erg leuke stempel en heel mooi gemaakt!

    Groetjes, Renate

    P.s doe je moeder de groeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy, wat een prachtige, roze kaart, heel leuk met al die leuke frutsels en bloemetjes erop, de digi is ook erg leuk, lijkt me tijd genoeg om iets te kunnen maken en mee te doen. En je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, het belangste is dat je moedertje snel opknapt en weer helemaal de oude wordt, kunnen jullie weer lekker samen aan de freubel, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart dat rose,is echt mijn kleur.
    Doe maar lekker rustig aan .
    Groetjes tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy, Lief berichtje van je moeder van gisteren. Jammer dat ze nog niet naar huis kan,maar als het nog niet in orde is. Dan liever nog even in het zkh! Geen toestanden met wonden. Als straks alles weer oke is dan maken een paar dagen niets meer uit. Groet haar maar van mij. Ik kan me voorstellen dat je erg druk bent en weinig tijd voor de blog hebt.Je hebt weer een mooie kaart gemaakt.Veel sterkte en beterscap voor jullie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi kaartje.
    Doe maar rustig aan hoor.
    Samen knutselen is immers veel gezelliger.
    Familie gaat voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een supergaaf kaartje heb je gemaakt Cindy, ik begrijp dat je het in je eentje minder leuk vindt om te frobelen, hoop dat moeder Corrie snel weer naar huis mag. Hou jij je ook taai meisje.
    liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy, je hoeft je nergen voor te verontschuldigen hoor. Je hebt wel wat anders aan je hoofd dan op andere blogs te reageren. Heel fijn het bericht van je moeder gisteren, goed om iets van haar te vernemen. Ik kan me heel goed voorstellen dat het veel leuker is om samen met je moeder te freubelen. Nog even geduld....en dan kunnen jullie alle tijd weer samen inhalen! Je hebt een ontzettend leuke kaart gemaakt Cindy. Superenvelopje! Ik heb deze mal ook (van de goede lieve sint gekregen), leuk is tie hè. Pretty in pink! Hou je taai meis!
    Hele dikke knuffel, ook voor je moeder!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super gaaf kaartje Cindy
    ik hoop dat je gauw weer met je mams kan freubelen
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig kaartje!!!!! Zo lief van kleur en zo geweldig ingekleurd ook, supers!
    Ik kan me voorstellen dat het helemaal niet leuk is om te freubelen zonder je moedertje en je gedachten zullen er misschien ook niet helemaal bij zijn nu maar we duimen met z'n allen dat je weer snel samen met je moeder wat kunt doen.....als ze maar weer lekker thuis is....dat is de eerste stap toch?
    Geef haar maar weer een dikke kus van mij en houd vol hoor meis. Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cindy, wat een prachtige kaart zo heerlijk roze. Mooi papier en de stempel zo super ingekleurd. De mooie bloemen en de swirls maken het helemaal af.
    Door al de drukte mag je niet vergeten om ook even aan jezelf te denken. De rest van de wereld moet dan maar even wachten, na je mama bedoel ik dan.
    Lieve groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo Cindy,

    Meid maak je niet druk denk jij maar eerst aan jezelf en je moedertje.
    En ik kan het mij voor stellen dat je het niet leuk vind om zonder je moeder te knutselen.
    Maar deze kaart vind ik weer geweldig heb je toch maar weer leuk gedaan.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooi en schattig kaartje
    je zult het nu wel erg druk hebben, denk ook maar een beetje aan jezelf hoor
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schatje van een kaart!
    Heel erg leuk.
    Je hoeft je niet druk om ons te maken, ik snap helemaal dat je daar niet aan toekomt.
    Je moet ook nog een beetje aan jezelf denken!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  23. We begrijpen het wel hoor dat je het te druk hebt en dat je freubelen alleen ook niet leuk vind maar soms is het toch ontspannend hoor .
    Je kaartje is echt heel mooi .
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende kaart, Cindy. Leuke dig en prachtig ingekleurd. Ik had de callence al voorbij zien komen en ben zeker van plan om mee te doen. En maak je niet druk. Ik begrijp heel goed dat je geen tijd heb. Omdat je moeder in het ziekenhuis ligt gaat het allemaal anders dan normaal. Ik heb alle begrip voor dat je even geen tijd heb om te reageren en geen zin heb om kaarten te maken. Je moet ook een beetje aan je zelf denken. komt allemaal vanzelf weer.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het bij ons langskomen komt wel weer als je moedertje weer aan de betere hand is Cindy. Ik begrijp heel goed dat je hoofd er nu niet naar staat. Probeer ook een beetje aan jezelf te denken. Je kaart is prachtig geworden en heeeeeeeeel mooi ingekleurd :-)
    Dikke zoen voor jou en je moeder.
    groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig kaartje Cindy....ja je zult wel niet veel tijd overhouden op dit moment....ach dat komt vanzelf wel weer! Doe je moeder de groetjes! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Cindy,
    ik kan me hele maal voorstellen dat het samen veel leuker is te knutselen dn in je eentje als je dat niet gewend bent.
    Je kaart is wel erg mooi!
    Wie weet ga ik meedoen! Roze heb ik genoeg!!
    Groetjes, ook aan je moeder!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is je vergeven hoor, want je hebt wel wat anders aan je koppie toch en ja met zijn tweetjes is idd gezelliger. Je kaart is zeker weer en bjoetie geworden en lekker gedurfd zo met roze.

    Groetjes aan je mams en liefsss van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtig roze kaartje, leuke stempel en je hebt erg mooi ingekleurd. Kan me voorstellen dat je op het ogenblik niet veel tijd overhoudt voor andere dingen. Laten we hopen dat daar snel verandering in komt en dat jullie weer lekker samen aan de freubel kunnen!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige roze kaart, heel mooi met al die leuke frutsels en bloemetjes erop, het afdrukje is ook heel mooi. Het is belangrijker dat je moedertje snel opknapt, zodat jullie weer samen aan de creabea kunnen.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oooh wat heb je die prachtig gemaakt Cindy.
    Een mooie vorm van de easelkaart.
    Een hele leuke stempel ook.
    Fijn weekend en de groetjes ook aan je mam.
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige roze kaart en heel begrijpelijk dat je even nu geen tijd hebt door al die bezoekjes aan je moeder.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Schattig hoor die Easelkaart zo in het roze.
    Kan me voorstellen dat je daar geen tijd voor het, je moeder is belangrijker op het ogenblik.
    Doe haar maar de hartelijke groeten!!.

    Liefs LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je kaartje is beeldschoon geworden Cindy, en we begrijpen het allemaal best dat jij tijd tekort komt, je moeder is je eerste zorg en wij komen later wel weer....sterkte meis
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy