donderdag 17 januari 2013

Nieuwe challenge bij de Fadengrafik

Hallo allemaal,
Hier ben ik voor de tweede keer vandaag om jullie te vertellen dat bij de Fadengrafik een nieuwe challenge van start is gegaan. Het is dit keer een echt winters thema. De opdracht is dit keer om een kaart te borduren en een sneeuwpop op je kaart te verwerken. Dit is mijn resultaat geworden:

Ik heb gekozen voor een patroon van mijn favoriete Sjakie. Alleen de patronen van Sjaak zijn altijd heel veel werk, maar ze blijven geweldig. Het plaatje is van Le Suh. 

Het zou tof zijn als jullie allemaal weer meedoen. De challenge eindigt 31 januari 2013 om 23.00 uur. 

29 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en je borduurwerk wauw wat mooi.Kan wel borduren maar dit is een brug te ver.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    Wat een supermooie kaart heb je geborduurd..ik ben meer fan van Chrissie...en wie weet..ik heb al een borduurkaart bijna klaar en..ga ik ook wel voor de sneeuwman..hihi...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat mooi geborduurd Cindy, vindt het een plaatje, je kaartje hieronder trouwens ook.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Cindy, het is weer een plaatje, gezellig kleurtje borduurwerk en een mooi winters plaatje, ik ga het ook maar weer proberen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En of dit een geweldig kaartje is Cindy,knap borduurwerk heb je weer afgeleverd!
    TOP

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, jij bent goed op dreef vandaag, Cindy. Prachtige kaart weer.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart en prachtig borduurwerk!! Vrolijke kleuren heb je gebruikt!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi patroon, je hebt de kleuren prachtig gecombineerd, heel vrolijk!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje en een leuk plaatje. Je boorduursel is echt schitterend. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er heel goed uit Cindy.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wooow Cindy....dit borduursel is weer schitterend en een heel gezellig plaatje heb je gebruikt. Toppie hoor!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi hoor Meisje, je hebt er weer een beauty van gemaakt, borduren blijft zo leuk om te doen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. is weer een heel mooi kaartje met heel mooie kleurtjes.
    liefs rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy
    Prachtige kleuren en weer zo mooi borduurwerk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi kaartje, super
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is dit weer een toppertje Cindy, ik vind hem helemaal super geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Cindy je gaat als een speer wat en schatje helaas heb ik geen moed om te gaan borduren, groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie vrolijke kaart Cindy. Mooie kleuren en plaatje erbij leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw....het is inderdaad een prachtig patroon! Schitterend kaartje Cindy, lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow Cindy, wat heb je weer mooi geborduurd.
    Je kaart is prachtig geworden.
    Fijn weekend,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha Cindy, wat een leuk en vrolijk winters kaartje! Heel kleurrijk en wederom ontzettend mooi geborduurd. Knap hoor! Ook je vorige kaartje is schitterend gedaan, wat een leuke Sarah Kay. Je gaat als een speer meis!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie geborduurde kaart Cindy. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super kaart Cindy!!!Ja Sjaak is SUPER hé?,ben ook groot fan van hem.Er komt een nieuw boekje van hem,kan bijna niet wachten,
    Ik ga ook een kaartje maken voor deze challenge,is erg leuk!!!
    Veel plezier met freubelen met je Ma!!!
    Fijn weekend,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het is een prachtig geborduurde kaart.
    Ik ben helaas niet zo van borduren.
    Het is me te veel werk. Ieder zijn ding.
    Maar ik vind ze wel heel mooi!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een super mooi kaartje Cindy!!!!
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat heb je dit weer schitterend geborduurd. Met vele mooie kleuren. Waardoor het plaatje van je sneeuwpop er schitterend bij past. Ik kijk met bewondering naar je schitterende kaart. Het borduur patroon lijkt me inderdaad heel veel werk. Maar wel mooi.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Cindy

    Wat een supervrolijk kaartje met het mooie borduurtje erop. Het is nogal wat werk maar dan heb je ook wat.
    Veel knutselplezier morgen met je moeder.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze is ook weer heel erg mooi geworden Cindy en wat een prachtig borduurtje. Leuke kleurtjes ook gebruikt.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy