dinsdag 1 januari 2013

Nieuwe challenge Fadengrafik

Hallo lieve blogvriendinnen,

Hier ben ik met mijn tweede blogpost van vandaag. Ook bij de Fadengrafik is vandaag een nieuwe challenge gestart. De opdracht is dit keer om een kaart te borduren met een patroon van Chrissie. Het patroon dat ik heb gebruikt komt uit een oud hobbyjournaal. Het plaatje is van Yvonne Creations. Het garen is van Mettler en Joy.


Ik zou het ontzettend leuk vinden als jullie allemaal weer meedoen! Jullie kunnen meedoen tot 
15 januari 2013 23.59 uur.

25 opmerkingen:

  1. We hebben het er maar druk mee, met al de designer groepjes, maar het blijft zo leuk om er aan mee te mogen doen.
    jou kaart is een schatje ik ga de mijne toch ook maar plaatsen en dan kom ik eraan hoor.
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaarjte zeg, heel erg lief en mooie kleuren. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent al super druk bezig met je kaartjes.
    't Ging zo snel dat ik de vorige al gemist had.
    Bij deze wil ik je laten weten dat ik ze allebei heel, heel mooi vind. Totaal verschillend dat wel.
    Knap gedaan Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi kaartje geworden Cindy, helemaal in Chrissie stijl!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,

    WOW..je mannenkaart is super..wat lekker stoer en ... je geborduurde is weer een schatje, leuk zo gevarieerd ..toppie..

    de allerbeste wensen voor 2013, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, Cindy. Heel leuk geborduurd en een mooi 3-D plaatje.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje Cindy met dat mooie borduurwerk
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart Cindy. Een Heel mooie combinatie, plaatje, patroon en kleuren. Ze blijven leuk de borduurkaarten. IK ben ook druk bezig voor de verschillende challenges. Je zult het binnenkort wel zien.Groete Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy
    Jij gaat net zo als je moeder als een speer in het nieuwe jaar en je kaarten zijn prachtig.
    Ook voor jou de beste wensen in gezondheid en dat we veel van je creatie's mogen genieten.Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,
    Allereerst de beste wensen voor 2013, en dat we maar lekker mogen genieten van elkaars creaties.
    Deze kaart is ook weer prachtig! mooi plaatje en een mooi borduursel.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zag hem net ook al bij je moeder Cindy, die van jou is ook al zo een toppertje geworden. Ik vind hem prachtig. Een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend kaart, mooi geborduurd en een leuk patroon. Mooie kleuren heb je gebruikt en een leuk plaatje.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi Cindy, wat een heerlijk kleurrijk kaartje heb je weer gemaakt als DT lid, ik had het op het blog van Fadengrafik al gezien en ga mijn best weer doen om ook weer mee te doen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi geborduurd kaartje Cindy, de jongenskaart vind ik ook goed gelukt hoor....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat mooi geborduurd! Mooie zachte kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Cindy,
    nou, jij en je moeder gaan goed zeg! Allebei twee berichten op 1 dag! En dan nog met van die geweldig mooie kaartjes! Vooral je jongenskaart vind ik super. Borduren is niet helemaal mijn ding, maar ik vind het er heel erg mooi uit zien!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je dat ontzettend mooi geborduurd Cindy, prachtig kaartje!
    De aller beste wensen voor 2013!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kaartje weer Cindy
    jij gaat lekker

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. jij hebt er weer een mooi kaartje van gemaakt.
    gr. Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die knipvellen van Yvonne Creations blijven leuk, je kaart is prachtig :D

    Groetjes van Crea Jackie.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Cindy,
    Laat ik beginnen om je een gezond en creatief 2013 te wensen.Hoop regelmatig even langs te komen om te kijken wat voor moois er te zien valt bij je.
    Wat een prachtige kaart heb ook jij gemaakt voor de challenge. Ben benieuwd wie er gaat winnen, jij of je moeder.
    Zal eens gaan kijken op de site en wie weet (als ik tijd heb tenminste) ga ik ook een keertje meedoen. Heb nog 2 weken de tijd, dus dat moet toch lukken.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Als eerst een heel goed, gezond en vooral creatief 2013 gewenst. En je eerste kaartje van het jaar is weer schitterend. heel leuk borduurpatroon en de garen kleuren heel goed bij het plaatje. Je begint weer goed hihi.
    liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy