maandag 21 januari 2013

Ook deze horen er helaas bij...

Hallo allemaal,
Ik heb deze kaart gemaakt voor het challengeblog van het EHI-borduurkaartenblog. Ook deze kaarten heb je zo nu en dan nodig. Ik hoop in ieder geval dat ik hem nog heel lang in de doos kan laten. Het patroon is van Chrissie en komt uit een oud Hobbyjournaal jaarboek. Ik heb het patroon geborduurd met gemelleerd mettler garen. Verder valt er niet zo veel over te vertellen. Wens jullie allemaal een hele fijne avond! Liefs, Cindy



37 opmerkingen:

  1. Dit is een mooie kaart voor de gelegenheid. Mooi patroon en plaatje Cindy. We vinden het allemaal wat minder om deze kaarten te maken. Maar het wordt altijd erg gewadeerd om in deze omstandigheden zo'n mooi kaart te krijgen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,

    Mooie condoléncekaart heb je gemaakt..heel stijlvol..zelf heb ik er ook een gemaakt voor de challenge.nog afwerken..misschien kan ik morgen weer naar boven...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart mooi patroon.!!
    Fijne avond
    Liefs Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toch vind ik de kaart erg mooi.
    Groetjes tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja juist deze kaarten hebben we af en toe eens nodig .Je hebt hem heel mooi gemaakt.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt, helaas hen ik ze nog wel eens nodig! Wanneer ze dan persoonlijk zijn is het alleen maar fijn voor de ontvanger
    Groetjes Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit prachtig gedaan Cindy....helaas zijn ze nodig maar deze wordt extra gewaardeerd denk ik.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gemaakt Cindy, je hebt ze inderdaad wel eens nodig, een persoonlijker kaart vind ik dan wel net zo leuk om te sturen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kaartje Cindy, heel stijlvol!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helaas wel Cindy, maar dit is wel de meest persoonlijke manier om iemand te condoleren. Zo'n kaart of een eigen geschreven brief zijn op die momenten heel waardevol. Prachtige kaart.
    Lieve groet van mij, Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit zijn inderdaad niet de kaarten die je graag wil versturen, maar je kaart is prachtig geworden Cindy.
    Fijne avond,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi. Cindy, ik vind je kaartje erg mooi en wat een mooi borduurpatroontje is dat, zo fijntjes. Ja, helaas hebben we deze kaartjes soms nodig, maar dit is vele malen mooier dan een gekochte kaart. Wil je de groeten doen aan je moedertje? Liefs Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De geboorte is het begin niet.
    De dood is niet het einde.

    Ik vind je kaartje heel stijlvol, en zal zeer gewaardeerd worden bij de persoon die hem ontvangt.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart, vooral het borduurwerk vind ik heel erg mooi.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toch vind ik hem ontzettend mooi, Cindy. Het is altijd fijn om ook op zo'n moment een mooie kaart te krijgen!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja, je hebt het heel mooi gemaakt. Prachtig geborduurd en het plaatje maakt het helemaal af.

    groetjes, Wil
    breng je zo ook over aan je moeder?

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 't is een mooi kaartje Cindy, maar ik hoop dat hij nog lang in je bezit mag blijven!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb je er een stijlvolle kaart van weten te maken Cindy, heel mooi. Ik hoop ook dat je hem niet snel hoeft te gebruiken.
    Geef je je moeder een knuffel van me.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart. Mooi patroon en schitterend geborduurd. Ik hoop ook dat je deze kaart niet snel hoef te gebruiken.
    Doe je moeder de groeten en de tweede knuffel van mij.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Cindy,
    is helemaal waar! Laat maar lang in je doos zitten! Niet omdat hij niet stijlvol is, want dat is hij wel. Maar je begrijpt het wel...
    Mooi borduurpatroon!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Erg stijlvol kaartje Cindy!!!Leg 'm maar onderin de doos!!!

    Groetjes ook aan je Ma,

    Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is een stijlvolle kaart geworden. Ik hou er ook niet van om ze te maken, maar als hij zelfgemaakt is wordt het wel gewaardeerd. Ik hoop dat je hem heel lang niet nodig hebt. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige stijlvolle kaart Cindy, prachtig geborduurd, hoop dat hij nog lang in de doos blijft zitten!.

    Liefs LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ook al is gelegenheid niet zo leuk, je kaart is heel mooi en stijlvol!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een prachtige stijlvolle kaart Cindy. En ja, soms hebben we deze ook nodig en ik weet dat je als ontvanger van zo'n kaart heel blij bent dat iemand zo'n mooie kaart voor je maakt als je erg verdrietig bent.
    Fijne dag vandaag.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. De gelegenheid is niet leuk maar je kaart is erg mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel erg stijlvol kaartje Cindy. En ik denk maar zo je kan ze beter maken wanneer je ze nog niet nodig hebt dan dat je ze nog moet maken als het zover is.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Cindy, hopelijk zit deze kaart nog heeeel lang in de doos. Voor de gelegenheid is het een prachtige kaart meis, heel mooi en stijlvol. Ik heb er ook een paar op voorraad omdat het op het moment dat je ze nodig hebt soms moeilijk is er eentje te maken. Wederom prachtig borduurwerk, hele mooi patroon.
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Cindy

    Prachtige kaart en hoop dat je hem voorlopig niet hoeft op te sturen .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Cindy,

    Het is geen leuk onderwerp voor deze kaart maar je heb hem super mooi gemaakt.
    En ik wil je bedanken voor je lieve reactie op mijn blog.
    Hoe gaat het met jou?

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie kaart, mooi geborduurd ook.
    Bedankt voor je deelname bij EHI borduurkaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. heel mooi en ingetogen kaartje
    hoop dat hij nog lang in je doos mag blijven
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een hele mooie stijlvolle kaart Cindy
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een mooie kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Echt een hele mooie kaart Cindy groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Lieve Cindy,
    Vandaag je prachtige vintage kaart ontvangen,nou meisje, hij is prachtig hoor, ben er heel blij mee...
    Wens jou en je moeder veel sterkte vandaag en hoop..dat alles goed mag gaan...Ik denk aan jullie..Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy