donderdag 24 januari 2013

Operatie geslaagd

Hallo lieve allemaal,
Na een hectische en vermoeiende dag wilde ik jullie toch even laten weten hoe het met mijn moeder gaat. Ze is vandaag geopereerd en naar omstandigheden gaat het goed. Vanochtend moesten we om 09.00 uur in het Maasstadziekenhuis in Rotterdam zijn omdat mijn moeder nog een onderzoek moest ondergaan. Aansluitend zou ze geopereerd worden in Spijkenisse. Nou.... het liep weer niet zoals we hadden verwacht. Het onderzoek duurde veel langer dan gedacht en uiteindelijk mochten we om 13.30 uur het Maasstad Ziekenhuis verlaten. Mijn moeder was best gespannen, want het werd later en later. Gelukkig was de chirurg in het ziekenhuis in Spijkenisse al ingelicht dat mijn moeder later zou komen.  Mijn moeder had amper de tijd om haar spulletjes uit te pakken of ze was al onderweg naar de OK. Het vervelende was ook nog eens dat mijn moeder sinds gisteravond nuchter moest blijven, ze was blij dat zij eindelijk na de operatie wat mocht drinken. Uiteindelijk belde de chirurg vanmiddag om vijf uur dat de operatie was geslaagd en dat mijn moeder weer bij kennis was. Nou dat is toch echt het enige dat je op dat moment wil horen. Ik ben vanavond vanuit mijn werk gelijk naar het ziekenhuis gegaan. Naar omstandigheden gaat het goed, ze heeft veel pijn, wat logisch is, en ze kon alweer een klein beetje lachen. Het vervolgtraject moeten we verder afwachten. 

Morgenmiddag ga ik rond een uur of vier ook weer naar haar toe. Ik zou het ontzettend leuk vinden als jullie een berichtje achterlaten. Ik print ze uit en laat ze haar lezen. Dat zal ze ontzettend leuk vinden. Namens mijn moeder: "de groetjes voor iedereen", ze mist jullie nu al....

Ook heeft mijn moeder gevraagd om een aantal mensen nog te bedanken voor de kaarten die ze heeft gekregen: Louise, Saskia, Corrie van Os, Gerjanne (bedankt voor het schattige boekje en of ze de stickles ziet), Marlies van de kaartenmaatjes en Anja, die ook de zelf gemaakte schets van mijn moeder heeft gebruikt. 

Als jullie mijn moeder een kaart willen sturen dan kun je het adres bij mij opvragen. Mijn e-mailadres staat rechts in mijn blog.
Liefs, Cindy

39 opmerkingen:

  1. Hallo Cindy,ik ben blij dat de operatie goed geslaagd is.En dat je ons nu al kon mededelen.
    Ik wenst je moeder en natuurlijk ook jouw heel veel sterkte toe.
    En hopen op een spoedig herstel.Lieve groetjes Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi cindy
    gelukkig dat de operatie goed gelukt is.
    Spannend is zo'n dag dan als vandaag. Hopen dat de pijn snel minder wordt.!!
    Een hele dikke knuffel voor jullie alle twee.!
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat ontzettend fijn om wat van je te horen Cindy, wat ben ik blij dat de operatie geslaagd is en dat het nu achter de rug is, de vijand is verjaagd zoals moeder Corrie zou zeggen. Wil je haar een hele dikke kus en warme knuffel van me geven en zeg maar dat ik aan haar denk. Ze is een toppertje en ik hoop dat de pijn snel minder zal worden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Cindy, dat is aan geen dovemans oren gezegd hoor! Natuurlijk laat ik een bericht achter! Als je nog bij haar thuis komt voor de post en de planten etc. kijk je dan even of er een enveloppe van mij voor haar gekomen is? En wie weet kun je die in het weekend meenemen naar haar! Wat ontzettend fijn dat de operatie geslaagd is en ze weer zo snel bij was en dat ze zelfs al weer een klein beetje lacht! Maar ja, je moeder is een kanjer en ze weet zich behalve door jou en je broer en schoonzus natuurlijk ook enorm gesteund door haar volgers! Dat scheelt, ook voor het genezingsproces. Een heel spoedig herstel gewenst, lieve Corrie!!
    Cindy, wil je haar een knuffel geven en zeggen dat ik aan haar denk, elke dag! Oh nee, dat laatste hoeft niet, wat als je het print leest ze het zelf.....
    Voor jou dan maar de groetjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn om te lezen dat de operatie geslaagd is en dat alles achter de rug is. Wat een spanning pfffffffff! Geef je moeder een hele dikke knuf van mij en wens haar heel veel sterkte en beterschap. en jij ook meis, heel veel sterkte, hou je taai. Liefs, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vandaag dacht ik nog, hoe zou het met Corrie zijn...fijn dat de operatie geslaagd is! kan me voorstellen dat jullie erg opgelucht zijn dat het achter de rug is! Heel veel groetjes en dat je moeder zich maar snel weer beter gaat voelen!
    liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel fijn om te horen dat de operatie goed geslaagd is. Eigenlijk is ze wel heel erg snel geholpen. Heel veel beterschap voor je moeder en natuurlijk ook sterkte voor jouw, want jij bent er ook heel nauw bij betrokken en ook constant er mee bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ben blij om wat te horen ,en nog blijer dat de operatie goed gelukt is .dat ze zenuwachtig was kan ik goed begrijpen is ook niet niks hé.Nu maar snel aansterken en weer dat ziekenhuis uit de rest komt dan vanzelf, thuis knap je altijd beter op dan daar.Ik wens je het beste en veel lieve groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Corrie, wat ben ik blij, na alle spanning te horen dat de operatie goed is gegaan. Er valt dan heel wat van je schouders. Ik heb de hele dag aan je gedacht. Ik hoop dat ze je wat geven tegen de pijn. Nu ga je aftellen meis. Ik wens je beterschap toe en heel veel sterkte gewenst...het is niet niks waar je doorheen moet. Zeg maar tegen de verpleging dat ze je lekker moeten vertroetelen, dat heb je wel verdient. Een dikke knuffel van Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi cindy en Corrie

    Ik heb aan je gedacht hoor Corrie ook aan jou hoor Cindy
    Wat super dat de operatie geslaagd is
    Heel veel sterkte en ik hoop dat je weer gauw wat opgeknapt bent
    Lieve groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi
    Gelukkig dat je alweer een beetje kon lachen.
    Ik kan me voorstellen dat dat lange wachten vervelend was maar gelukkig is de operatie nu achter de rug.Ik wens jullie veel sterkte voor de komende tijd en een dikke knuffel
    Liefs Cindy Tempelman

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy, ook voor jou, broer en je schoonzus een hele geruststelling dat het goed is gegaan.
    Fijn dat jullie zo'n steun voor haar zijn.
    Ook sterkte voor jullie hoor.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Corrie,

    gelukkig is de operatie achter de rug..het ergste heb je gehad...Je ziet er natuurlijk heel erg tegenop en..het is ook niet niks..
    Ik heb vandaag heel vaak aan je gedacht en nog eens met je mooie kaartje (en dat van Cindy) in mijn handen gestaan en gedacht..laat alles goed gaan en..dat je weer snel zult herstellen..Je kaartje komt zo snel mogelijk..ik doe mijn best...alleen wekt mijn pootje nog niet zo mee..
    Van harte beterschap..liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy en Corrie, ik had Cindy al een mailtje gestuurd dus wist dat er een berichtje zou komen. Oef.., ik ben blij voor jullie allemaal dat de operatie achter de rug is en dat er bij Corrie alweer een lachje af kon, wat een dag is dat geweest zeg, zat niet echt mee dus en dan ook nog van het ene ziekenhuis naar het andere sjouwen, en de spanning maar oplopen, gelukkig kun je nu gaan aftellen, nu nog iets tegen de pijn, Lieve Corrie, je ziet dat we allemaal aan je denken en met je meeleven, high five en to snel weer, liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi Corrie en Cindy,
    natuurlijk een berichtje.....wat goed dat de operatie is geslaagd en jammer dat jullie zolang moesten wachten, dat geeft toch zo'n spanning.
    corrie.....ik hoop dat je je goed voelt en dat je vlug mag herstellen en je tijd ervoor neemt.
    ik zie je wel weer verschijnen op je blog en anders via je lieve dochter....
    ik hoop dat je snel naar huis mag en kan.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Cindy en Corrie,wat fijn dat de operatie achter de rug is en al zal de eerste tijd best zwaar zijn deze is achter de rug.Heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk dat je gauw naar huis mag.Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat fijn dat de operatie goed verlopen is!! Dat is gelukkig vast achter de rug, nu gaan jullie weer de goede kant op. Ik wens jullie beiden heel veel sterkte en succes toe. En ik hoop je moeder hier snel weer te zien, want dan gaat het beter met haar. Doe haar de groeten.

    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Corrie,

    Fijn om te horen dat de operatie goed verlopen is!! Ik wens je veel sterkte en beterschap de komende tijd, dat zal best zwaar zijn, de operatie is nu achter de rug maar je moet het ook allemaal nog verwerken. Gelukkig heb je 2 lieve kinderen die je door dik en dun steunen!!
    Ik hoop dat je snel weer naar huis mag.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een opluchting zal het voor jullie zijn dat de operatie achter de rug is, nu maar hopen dat de pijn snel minder wordt en je naar huis mag.

    Groetjes en een dikke kus van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat fijn dat de operatie goed verlopen is. Dan heeft ze dit al gehad en kan haar herstel beginnen. Heel veel sterkte Corrie, We denken aan jou en je gezin,fijn dat je al weer een glimlach kon laten zien. Wens jullie sterkte en ik hoop dat je spoedig weer de oude bent en je weer terug te zien in blogland.

    heel veel liefs,dikke knuffel Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Cindy,

    Wat ben ik blij dat de operatie goed is verlopen en nu maar rustig aan doen.
    Lieve Corrie heel veel sterkte en neem de tijd om op te knappen.
    Cindy het is voor jou ook niet makkelijk meid ik wens jou ook heel veel sterkte en een dikke kus voor jou en je moeder.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Cindy,

    Fijn dat alles na enige vertraging goed verlopen is, Ik wens je moeder maar ook jouw veel sterkte voor de komende tijd...
    Corrie, geen zorgen de wereld kan wachten neem je tijd om te herstellen!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Och meisje wat een spannende dag, zowel voor je moeder als voor jou. Fijn om even te kunnen lezen hoe het jullie is vergaan vandaag........jullie zijn heel vaak in mijn gedachten geweest. Nu maar herstellen van deze zware operatie en hopen dat de glimlach nog veel op je gezicht te zien gaat zijn Corrie. Heel veel sterkte voor jullie allemaal en als mijn gedachten jullie kunnen bereiken dan hoop ik dat het een klein beetje steun geeft.....allemaal een klein beetje Corrie dat geeft je misschien een beetje extra kracht.
    Geef je moeder een extra kus Cindy........liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Pff, het weet soms wat ziekenhuizen en en kost soms veel tijd. Gelukkig doen ze ook veel goed. Zoals het slagen van je operatie. Jammer dat je nog wel pijn heeft. Hopelijk wordt dat snel minder. Corrie, heel veel sterkte en neem je tijd en rust.
    Dikke knuffels
    Groetjes, Anja
    Cindy, jij ook heel veel sterkte. voor jouw valt het ook niet mee. Het is toch je moeder die dit allemaal moet ondergaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Vreselijk zeg als je zo'n operatie moet ondergaan en dan alles nog eens uit gaat lopen ook! Maar wat ben ik blij om te lezen dat de operatie geslaagd is! Super! En nu maar heel rustig aan herstellen hoor vrouw! Ik had vandaag ook goed nieuws. Er was niks verontrustends gevonden in de MRI. Goed he!? We komen er allebei weer bovenop!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat fijn van je Cindy om te laten weten hoe het met je moeder gaat. Je denkt er toch iedere keer aan: hoe zal het zijn? Fijn Corrie dat dit weer achter de rug is. Ik wens je een voorspoedig herstel toe voor de 300% waarvoor je gaat!
    Veel liefs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat fijn dat de operatie geslaagd is Cindy. Heel veel sterkte toegewenst voor jullie allemaal!
    Zet 'm op Corrie!
    Liefs,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat erg dat het allemaal zo lang duurde voordat ze geopereerd werd, heb de hele dag aan haar gedacht. Nu hopen dat de pijn wat afzakt,gelukkig dat ze alweer een beetje kon lachen, Nou lieve Corrie, wens je een spoedig herstel toe, doe het rustig aan voor zeer niets. Kan me voorstellen dat het voor jullie ook een zware dag is geweest, sterkte, Liefs LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Cindy wat heerlijk om te lezen dat alles goed is gegaan met de operatie van je moeder.
    Ik hoop dat ze weer snel opknapt, geef haar maar een dikke knuffel van mij! En voor jou ook natuurlijk, wat heerlijk dat je zo'n fijne dochter voor je moeder bent, ze is vast heel trots op je. Nou lieve dames allebei heeeeeeeeeel veel sterkte en hopelijk weer tot snel.

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Fijn dat alles goed gegaan is Cindy.....! Nu maar rustig herstellen, deze zware dag is in ieder geval weer achter de rug! Beterschap en sterkte....
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Cindy en Corrie, Wat fijn dat alles tot zo ver goed gegaan is. Dat is een hele opluchting. Hopelijk knapt Corrie weer snel op. En gaat alles dan vooorspoedig. Ik wens jullie alle sterkte en een goed herstel. Wij denken aan jullie......... Groeten Martje en Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lieve Cindy en Corrie, fijn dat de operatie achter de rug is. Ik hoop dat je snel opknapt, weinig pijn hebt en de uitslagen goed zijn. Heel veel sterkte. Ik denk aan je Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lief van je dat je ons op de hoogte komt brengen over je moeder.
    Alles met veel vertraging, maar 't voornaamste is dat de operatie geslaagd is en dat ze nu stilaan terug kan aansterken.
    't Zal vast nog wel een hele lange weg te gaan zijn, daarom heel veel sterkte voor de komende tijd en dat ze zo snel mogelijk terug onder ons kan zijn.
    Corrie we denken aan jou.
    Een dikke knuffel,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat goed om te horen dat de operatie geslaagd is, ik heb gisteren veel aan haar gedacht.

    Fijn dat mijn kaartje goed aangekomen is.

    Corrie ik wens je een voorspoedig herstel toe doe rustig aan en laat je lekker vertroetelen....Dikke Knuf.

    Cindy voor jou ook heel veel sterkte toegewenst en ook voor jou een dikke knuffel
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Lieve Corrie en Cindy,
    Wat fijn om weer wat van jullie te horen.
    En nog veel mooier dat de operatie geslaagd is.
    Hopelijk wordt de pijn gauw wat minder.
    Corrie in wens je een spoedig herstel en ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd.

    Liefs Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat goed om te horen dat de operatie goed is geslaagd
    wens je moeder veel beterschap
    Cindy wens jou veel sterkte
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Lees nu net Cindy, dat de operatie gisteren gebeurd is en dat alles naar wens is gegaan. Had geen internet gisteren, dus vandaar mijn late reactie.
    Corrie, ik hoop dat de pijn snel verdwijnt zodat je kunt gaan werken aan herstel. Wens je ongelooflijk veel sterkte en ik denk vaak aan je.
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Cindy, wat goed om te lezen dat de operatie goed is gegaan. Ook ben ik blij om te lezen dat ze al weer kan glimlachen.
    Corrie, ik hoop dat de pijn snel minder wordt en dat je snel hersteld.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Fijn dat de operatie achter de rug is.
    Heel veel liefs voor moeder en dochter.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy