maandag 14 januari 2013

Sketch van mijn moedertje

Hallo allemaal, eindelijk weer een kaart van mij. Deze kaart heb ik gemaakt voor de WLO die mijn moeder heeft georganiseerd bij ons cluppie "De kaartvriendinnen". De sketch is echt superleuk en kunnen jullie vinden op het blog van mijn moeder. Ik heb mijzelf voorgenomen dat ik dit jaar niet veel hobbyspullen ga kopen en zeker geen papier. Dit papier komt uit de voorraad (ik heb zoveel dat ik geen eens meer weet van welke designer het is). Het stempelafdrukje is van Sarah Kay en heb ik ingekleurd met Distress markers. Verder nog wat zelfgemaakte bloemetjes gebruikt en vlinders van de Xenos. Moedertje, ik vond je sketch geweldig om te maken! Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond!


42 opmerkingen:

  1. heel mooi en lief kaartje
    leuke sketch
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy, wat een prachtige kaart heb je gemaakt,mooi desgin papier heb je gebruikt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hij is heel mooi en de sketch is prima ,ga hem ook maken.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is mooi geworden Cindy. Je moeder heeft een leuke sketch. Een Heel leuke afdruk heb je gebruikt en mooi papier. Ja ik heb hetzelfde, je bent soms heel hebberig dan zie je weer mooie blokken of vellen en dan moet je ze hebben... Ik heb ook bakken vol. Het blijft verleidelijk.Ik hoop voor je dat je de verleiding kunt weerstaan. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een liefje is dit.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy

    Erg leuke sketch heeft je moeder gemaakt .
    En je hebt er een super leuke kaart mee gemaakt .leuk stempeltje en ook leuk papier .
    En tja dat papier erg hè volgens mij hebben we daar allemaal last van ,ben ook van plan voorlopig geen papier te kopen .
    Fijne avond
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een schitterend kaartje Cindy. Ook weer geweldig mooi ingekleurd met je distress markers. En het is een leuke sketch die je moeder heeft gemaakt. en ook jij een hele fijne avond toegewenst.
    liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met de sketch van je moeder Cindy, mooi papier en een mooie stempel....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel erg mooi kaartje Cindy.
    Wel heel fijn inkleurwerk!
    Heel mooi!


    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart heb je gemaakt,mooi papier heb je gebruikt en schitterend ingekleurd.Zag de sketch al bij je moeder en ik hoop morgen aan de kaart te maken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hele mooie kaart en wat een kanjer is je moeder toch en de sketch ik heb hem opgeslagen ga hem zeker een keer maken veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart Cindy.....geweldig gaaf en zo leuk dat je moeder de sketch heeft gemaakt!
    TOP!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijk kaartje heerlijk al die kleurtjes verwerkt in die prachtige sketch van je moeder een toppertje.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy,

    Inderdaad...ik zag de mooie sketch van je moeder en..jij hebt er weer een schitterend kaartje mee gemaakt..wat een lief stempeltje...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Supermooie kaart, cindy. Je moedertje is ook goed bezig geweest met deze mooie schets..
    Brengt me gelijk op een idee......
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk hè die sketch van je moeder? Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt Cindy en wat een schattige stempel heb je ingekleurd!
    Bedankt nog meis, je bent een schat.
    Liefs. Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart naamgenootje en een hele leuke sketch heeft jouw moeder verzonnen

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De sketch is zeker heel mooi. En al helemaal als je moeder die gemaakt heeft :) Je hebt er een heel leuke kaart van gemaakt Cindy. Leuke stempel ook.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeetje Cindy, jouw kaart is ook ontzettend mooi geworden!! Ik had het bij je moeder al geschreven, de schets is echt heel mooi! Je boft maar met zo'n moeder!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind je kaart geweldig. En ach, die bult met papier herken ik wel hoor haha. Zit genoeg moois in om de komende 10 jaren kaarten mee te maken haha. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaart is prachtig geworden,eerst maar je stapel papier gaan gebruiken hoor.En er zit genoeg moois bij.
    De schets is heel mooi.Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie sketch maar je mooie kleurwerk heeft ook mijn bewondering hoor,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kaart is schitterend. Prachtig stempeltje schitterend ingekleurd. Ik kan het wel een beetje. Ik heb ook veel papier, plus in het begin lette ik niet op merken. Ik kocht wat ik mooi vond. Sins ik mijn blog heb let ik pas op merke. Het design papier wat jij gebruikt heb is prachtig.En de sketch is prachtig en goed gelukt.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende kaart weer Cindy, ik vind hem prachtig geworden en wat heeft je lieve moeder Corrie een prachtige sketch gemaakt, ben net pas met mijn dagelijkse blogrondje begonnen dus zal hem straks wel tegenkomen zodat ik hem op kan slaan. Ik vind je kaart top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Cindy, ook hier nog even laten weten dat ik je kaartje prachtig vind. De schets van je mams is een toppertje; ben inmiddels er al weer mee bezig. Mijn WLO kaartje staat gepland voor morgen. Dat papier is herkenbaar (net als andere spulletjes), maar ik heb maar geen voornemens gemaakt; dan had ik ze nu al gebroken ;-) Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een lief kaartje Cindy, ben benieuwd of je voornemen gaat lukken. Het is altijd zo verleidelijk als iets moois ziet!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nou wijfie als ik zo je nieuwe creatie op je blog zie met de tekst er bij heb ik toch wel tranen in mijn ogen, ik hoop dat ik er nog een paar mag maken sketches dan hè, jou kaartje is prachtig hoor, maar dat wist je al .
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Het is een heel mooi kaarjte geworden. Mooi ingekleurd ook. Ik ben benieuwd hoe lang je het volhoud geen papier te kopen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een schot in de roos Cindy. Wat een lief kaartje met zo'n lief meisje. Daar word je toch helemaal verliefd op.
    Zal zo eens bij je moeder gaan kijken naar de sketch.
    Fijne dag voor jou.
    Hartelijke groet van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hoi Cindy, ik kom nu pas even kijken op je blog, kwam er eerder niet aan toe, maar het is een schatje en Sara Kay blijft lief he? Dubbel leuk is het dat je een scketch van je moeder hebt kunnen gebruiken, ik wist niet dat ze zoiets ook kon, knap hoor, ik ga er ook een proberen te maken, heb nl. nog nooit via een sketch gewerkt. En wat die berg papier betreft, erg he? en toch bezwijk je af en toe als je mooi papier ziet, ik las net op mijn facebook de definitie van koopkracht: dat is de kracht om niet te kopen, hoe vind je die? groetjes weer, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een super kaart Cindy!!Ik heb met verbazing gekeken naar het inkleuren van de stempel,wat een werk en wat heb jij dat SUPER mooi gedaan,het is een toppertje!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een hele mooie kaart Cindy.
    Leuke stempel, mooi ingekleurd en de sketch is ook wel super.
    Prachtig geheel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een leuk kaartje, de afbeelding, het papier en de sketch zijn erg leuk.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel mooi kaartje Cindy met een superleuke stempel.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ha Cindy, hier ben ik ook weer eens na een paar weekjes afwezig te zijn geweest. Wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt, prachtig gedaan en wat een leuke sketch! Je hebt het meiske heel mooi ingekleurd. Wat verstandig om je voorraad papier eens op te maken anders groeit de stapel alleen maar. En met een restje papier kun je heel veel leuke dingen doen!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Aahhh....goede voornemens, nou het is mij niet gelukt hoor ik heb al weer papier gekocht! Je kaartje is prachtig, wat een leuke stempel is dit zeg...zo lief!
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Dat is een mooi voornemen, om eerlijk te zeggen is het mij nog nooit gelukt me eraan te houden hahaha. Je kaartje is schitterend, leuke stempel!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ha Cindy,
    nou dan doen we wie het het beste volhoud om geen papier te kopen....
    Je kaart is erg leuk en ik zal eens bij je moeder gaan kijken naar de sketch!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Cindy

    Wat leuk om met de sketch van je moeder een schitterende kaart te maken en je hebt zo mooi ingekleurd.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi Cindy
    Wat een schattig kaartje heb je gemaakt met die mooie sketch van je moeder

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy