dinsdag 1 januari 2013

You make me smile

Goedemorgen allemaal,
Allereerst wil ik jullie een fantastisch en creatief 2013 wensen en dat we maar weer veel van elkaars mooie kaarten mogen genieten. Ik ben samen met mijn moeder Corrie uitgekozen om de maand januari 2013 guestdesigner te zijn bij het hobbyhome hobbyartikelen blog. We mochten gelijk een  voorbeeldkaart maken voor deze challenge en o jeetje, de opdracht is om dit keer een jongenskaart te maken. Dat vind ik altijd zo ontzettend moeilijk!  Ik ben er voor gaan zitten en het is eigenlijk toch wel goed gelukt, al zeg ik het zelf. Het afdrukje is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met copics. Verder heb ik mal gebruikt van spellbinders, de sterren zijn van Nellie Snellen en het designpapier van van Mo Manning. Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik wens jullie een hele fijne nieuwjaarsdag. Morgen moet ik weer werken, voor degene die nog vakantie hebben, geniet ervan!


23 opmerkingen:

  1. Nou wijfie je kaart is weer fantastisch gemaakt, alles klopt weer bij elkaar, dus wat jongens/mannenkaarten betreft je krijgt een 10 hoor.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke kaart, Cindy. Ik had hem al gespot bij HobbyHome, maar vind het altijd leuker om bij de maker een reactie achter te laten.

    Jij ook een gezond, fijn en creatief 2013 toegewenst!!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Cindy, hele mooie kleuren en wat mooi ingekleurd. Leuke mallen. Jij ook een goed en creatief 2013. Het begint alweer goed ......Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan Cindy.
    Beste wensen voor jou en je familie in 2013 en groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige mannenkaart, leuke stempel vind ik dat! Dat genieten van elkaars kaarten gaat helemaal goed komen!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Cindy en wat mooi ingekleurd helemaal toppie
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. meteen een mooi begin van het creatieve jaar met deze prachtige kaart Cindy! Alle goeds voor 2013 en tot blogs:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk samen gastdesigner toppie!!!! dames
    Ik vind je kaartje heel stoer geworden dat heb je goed gedaan hoor Cindy, ik vind het ook altijd moeilijk om te maken.
    Beste wensen, liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy
    Voor jou ook een heel goed 2013 toegewenst
    Wat een super gaaf kaartje, geweldig die stempel!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy, de allerbeste wensen meis en wat heb je de eerste GDT-opdracht goed volbracht. Heel gaaf gedaan ondanks de lastige opdracht die een mannen/jongenskaart toch altijd wel is voor de meeste van ons. Knap gedaan en we kijken al uit naar de volgende creatie.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi Cindy, allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar, dat de ideetjes maar weer lekker gaan borrelen,dan zal het jou niet liggen. Dit kaartje is ook een schatje, ik had hem ook al gezien op het hobbyhome blog, zo leuk he? die mo manning stempels, leuk ook dat vliegtuigje erbij, een super voorbeeldkaart, groetjes en nog een fijne dag, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. allereerst wil ik jou ook de beste wensen geven en dat we nog veel van elkaar mogen genieten . je hoeft in het vervolg niet bang meer te zijn hier voor een jongenskaart want de deze is geweldig en zo mooi gekleurd. toppie
    groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje....geweldig dit stempeltje en wat heb je hem super gekleurd!!!
    De beste wensen voor 2013, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk stoer kaartje, en erg leuk met dat label. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy

    Allereerst jij ook de beste wensen en dat het maar een gezond en creatief jaar mag worden.

    En je heb een perfecte mannen kaart gemaakt zeg!! Dat blijft namelijk vind ik altijd lastig. Maar deze is super en een leuk plaatje heb je erbij gedaan super hoor!!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ook voor jou de beste wensen voor 2013!!!

    Met dit kaartje ben je het jaar perfect begonnen hoor ,hij is super mooi!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je jongens kaart is prachtig, Cindy. Hele leuke stempel en prachtig ingekleurd, mooi papier en leuke details. Ook al vind je het moeilijk om jongens kaart te maken, het is goed geslaagd. Ik moet morgen ook weer aan de slag. O,ja voor ik het vergeet. Jij ook de beste wensen voor 2013 met veel geluk, liefde, gezondheid en creativiteit.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat is die gaaf Cindy, ik vind het een toppertje, wat een gave digi is dit trouwens, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij ook de beste wensen voor 2013 Cindy. Je kaart is goed gelukt hoor. Heel erg leuk!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je jongenskaart is prima gelukt Cindy...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou aan je kaart is niet zien dat je het moeilijk vind. Ik vind hem super geworden. Ook het vliegtuigje is zo leuk. Heel leuk detail.
    liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. super gedaan Cindy een echte jongens kaart bravo groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy