vrijdag 15 februari 2013

Fadengrafik en Nellie Snellen

Hallo allemaal,

Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge van start bij de Fadengrafik. De bedoeling is dit keer om een kaart te borduren en hierbij gebruik te maken van materialen van Nellie Snellen, bijvoorbeeld een stans of een stempeltje etc. Ik heb een patroon van Chrissie gebruikt en van Nellie Snellen heb ik een vierkante multiframe die gebruikt. Het plaatje is van Mattie. 



De challenge loopt tot 28 februari 2013 17.59 uur. Ik zou het gaaf vinden als jullie allemaal weer mee doen. Morgen ga ik er een gezellige dag met mijn moeder van maken. We gaan proberen om een beetje te knutselen. Het zal voor mijn moeder nog niet meevallen, maar ze wil het zo ontzettend graag. Ik heb er zin in! Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!

33 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,
    Prachtig kaartje heb je gemaakt, mooi geborduurd, lief plaatje..super gecombineerd...Heel veel plezier morgen, samen met je moeder...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Cindy, je kaart is prachtig geborduurd, het is net of de lintjes echt zijn zo mooi.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hei Cindy,
    Jij hebt in ieder geval weer een prachtige kaart gemaakt voor de challenge. Misschien dat ik nog een keertje mee ga doen. Eens even kijken welke stansen ik van Nellie heb.
    Fijn weekend!
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je weer een bjoetie gemaakt!!
    Fijn weekend.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw dit is een super kaartje heel mooi geborduurd heel leuk zo met dat hartje en mooie kleuren.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart Cindy, het boeket lijkt er wel vanaf te komen, het boorduurtje is ook heel erg mooi, ik ga weer proberen om mee te doen en morgen een gezellig freubeldag met je moeder, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi kaartje heb je weer gemaakt/geborduurd Cindy, ik vind hem helemaal super, zo mooi die kleuren ook, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cindy wat een prachtige kaart met schitterend borduurwerk.Veel plezier morgen met freubelen bij je moeder.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje heb je gemaakt. Ik ga ook weer proberen mee te doen met de challenge.
    Liefs jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy

    Het is een prachtig kaartje in deze zachte kleurtjes en heel mooi geborduurd.
    Ik hoop voor je moeder dat de pijn snel verdwijnt, heel veel knutselplezier morgen met haar en als het niet gaat geniet in ieder geval van het samen zijn.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy, wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Voor morgen veel knutselplezier; probeer maar een beetje om je moedertje op te beuren, want het is heel vervelend als ze wil maar niet zo goed kan. Ik duim dat het morgen wil lukken. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje, mooie zachter kleuren! Ik wens jou en je moeder morgen veel freubelplezier!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Cindy wat een geweldig mooie kaart !!
    Veel plezier morgen en maak er iets gezelligs van al kan je moeder nog niet zo als ze graag wil. Het is toch leuk om gewoon samen te komen en wat kletsen toch? En alles wat lukt is meegenomen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele chique kaart.
    Alles past perfect bij elkaar.
    Mooi gedaan Cindy.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kleuren heb je gebruikt Cindy. Prachtig.
    Veel plezier morgen met je ma. Ik hoop voor haar en voor jou dat het een beetje gaat. En alles hoeft niet gelijk af hoor.. Stukje bij beetje kom je er ook :)

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  16. prachtige kaart Cindy, mooi borduurwerk en mooie kleurtjes, prettige dag morgen met je moeder en een fijn weekend...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje, veel plezier morgen.....ik hoop dat het je mam een beetje lukt! Fijn weekend, groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Chique kaartje Cindy, prachtige kleurencombi

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart. mooie kleuren prachtig plaatje en schitterend geborduurd.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige stijlvolle kaart, mooi borduurwerk en een leuk plaatje.
    Veel knutselplezier morgen met je moeder.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart Cindy. Heel erg mooi patroon, plaatje en kleuren bij eklkaar gecombineerd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend Cindy, zo mooi in die zachte tintjes en wat prachtig geborduurd. Veel plezier morgen met je moeder en ach al lukt het nog niet het samen met elkaar zijn is al gezellig toch, geef haar een dikke kus van mij!!.

    Liefs LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind je kaart helemaal toooopie.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart is dit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauwww Cindy wat een schitterend kaartje
    Liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Cindy

    Super mooi geborduurd is je kaartje weer .
    plaatje erop maakt hem helemaal af .

    Fijne dag vandaag .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is-ie mooi geworden Cindy!!!ghet knipvel is ook heel mooi!!!
    Ik ga eens kijken of ik mee kan doen,moet lukken!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kleurencombi van borduren en plaatje! Super kaartje!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een schitterende kaart zeg, erg mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat weer een prachtige kaart.
    Heel mooi plaatje en prachtig borduursel!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy