maandag 18 februari 2013

Gezellig!

Hallo allemaal,
Gisterenmiddag heb ik gezellig met mijn moeder geknutseld, Gezellig, net als vanouds. Het gaat natuurlijk nog niet makkelijk, maar ik vind het zo stoer van mijn moeder dat ze het toch probeert. Het kaartje wat ik heb gemaakt, wil ik laten meedoen aan de volgende challenges:
* The Dutch Magnolia chickies (volgens een sketch)
* kaartjes-inspiratie challenges blog (alles mag)

Het papier is van First Edition (J'Adore), het stempelafdrukje is uit the love collection van Magnolia en heb ik ingekleurd met copics. De tekststempel is van Nicol en verder heb ik nog wat doohickeys van magnolia gebruikt. De bloemen zijn van Wild Orchid Craft. De pin heb ik zelf gemaakt. Dat is ook zo leuk om te doen. Alle benodigde spullen kun je kopen bij Ebbies. Dit is zo'n leuke webwinkel met allemaal hebbedingetjes voor op je kaarten en nog betaalbaar ook! De service is perfect.
Ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden. Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond. Ik ga zo nog even naar mijn moeder. Liefs, Cindy


41 opmerkingen:

  1. Geweldige kaart Cindy, wat heb je het mooi ingekleurd. Prachtig...en dat haar...zo mooi gedaan! Superstoer van je moeder dat ze het weer probeert. Heel fijn om weer kaartjes van haar te zien! En wat heerlijk dat jullie weer lekker samen kunnen freubelen. Geniet van de avond en een dikke knuffel!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi en heerlijk dat jullie weer aan de knutsel zijn.!!
    Liefs jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,
    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt, heel mooi ingekleurd..leuk papier en mooie parelpin..ik ben ook fan van Ebbies ..alles wordt zo netjes verpakt opgestuurd..wat fijn dat je moeder ook weer lekker gefreubeld heeft... liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy. Wat fijn dat je weer samen met je moeder hebt geknutseld! Je moeder is ook stoer en dapper!! Je hebt een prachtige kaart gemaakt. Mooi papier. Leuke kleuren, mooie stempel. Prachtig gegemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super hoor van je moeder om toch weer lekker bezig te zijn, petje af voor haar.Prachtig kaartje heb je gemaakt Cindy en wat prachtig ingekleurd!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow je kaartje is beeldschoon, en wat een prachtige pins heb je gemaakt, en Tilda met zwarte haren wat heb je dit mooi gekleurd...wil ik ook een keer proberen, lijkt me erg moeilijk om te doen.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Cindy,

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt en wat fijn dat je dat toch kan doen met je moeder.
    Ik vind jou en je moeder 2 kanjers.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy

    Wel fijn dat jullie samen weer wat hebben kunnen knutselen .
    Leuk kaartje weer en wat heeft Tilda een mooie kleur haar.leuk papier heb je ook gebruikt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Cindy, wat een plaatje van een kaartje, zo schattig en fijn dat je weer zo gezellig met je moeder hebt kunnen freubelen, dat is toch zoveel waard, groetjes en succes bij de challenges, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaart is erg mooi.
    Het is toch weer fijn dat je met je moeder weer om de tafel heb gezeten.
    Groetjes tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach, wat een lieve kaart!! En wat fijn dat je weer samen met je moeder hebt geknutseld!!
    Geef haar een dikke knuffel!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy,
    wat een leuke kaart! En prachtig ingekleurd! Heel stoer van je moeder dat ze weer aan het proberen is, he? En voor jou natuurlijk supergezellig!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy,

    Weer zo'n leuke en mooie kaart van jou hand, prachtig afgewerkt en héle mooie kleuren!!!Top!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk dat jullie weer samen hebben kunnen knutselen Cindy. Het resultaat ziet er erg leuk uit.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk kaartje Cindy en groetjes aan je moeder
    doei doei

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Cindy wat fijn dat je samen met je moeder weer wat hebt geknutseld.
    Leuke kaart heb je gemaakt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kaartje Cindy en wat heb je het zwarte haar mooi gekleurd (lastig hoor!) Leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC...
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart,in mooie kleuren.Fijn dat jullie samen weer een kaartje maken.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart en de pin is mooi! Fijn dat jullie een gezellige middag hebben gehad!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een dotje van een kaart! En bijzonder om tilda nu eens met Zwart haar te zien! Dat zie je niet ...vaak.

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart. Tilda heb je prachtig ingkleurd. Leuk met het zwarte haar.
    Fijn om te horen dat jullie een gezellig knutseldag hebben gehad. Ook al valt het niet mee voor je moeder. Doe Corrie maar de groeten.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat fijn dat jullie weer samen hebben geknutseld want dat zullen jullie zeker wel gemist hebben. Je kaartje vind ik prachtig geworden Cindy, het is weer een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik sluit me bij Anita aan ook ik vind het fijn dat jullie weer samen geknutseld hebben Je Kaartje is daarom heel mooi en super gekleurd en heel mooi dingetje dus ga ik gauw eens kijken op die site.
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vond het geweldig om weer samen een kaartje te maken wijfie, mijn complimenten voor jou prachtige kaart, je hebt het haar van Tilda zo geweldig mooi ingekleurd,een kaart om te koesteren.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk kaartje weer Cindy, en fijn dat je weer samen met je moeder hebt kunnnen hobbyen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een schatje Cindy en fijn dat jullie weer samen geknutseld hebben.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  27. heerlijk dat je weer met je mams kan knutselen ik vind haar ook stoer hoor en je kaArt ja die is prachtig groetjes NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een lief en mooi kaartje en wat fijn om weer samen te kunnen knutselen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schatje Cindy
    gezellig hoor dat je weer samen met je mams kan knutselen
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. prachtige kaart!! en zo leuk om te lezen dat je met je moeder aan het knutselen bent.
    dan gaat het in ieder geval de goede kant op. ( ook al weet ik dat het tijd nodig heeft om te herstellen)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een mooi , lief kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. O wat fijn voor je, weer lekker met je moeder aan de knutsel en dan ook nog eens zo'n geweldig kaartje maken. Superdesuup hoor meis.Heel gaaf gedaan.
    Dankjewel voor deelname bij DMCC en natuurlijk graag tot de volgende keer. Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heel mooi kaartje is dit.
    Dank je wel voor het meedoen bij DMCC.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Cindy

    Wat een schattig kaartje!
    Erg lief en leuke kleurtjes!

    Dank je wel voor je deelname aan KIC Challenges!

    XXX Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke kaart!
    Gezellig dat je meedoet met onze eerste challenge van kaartjes inspiratie challenge!

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooi kaartje! En wat leuk dat je meedoet met de Challenge van KIC.
    Ik hoop dat je nog lang kunt kaartjes maken met je moeder.

    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Prachtig en lief kaartje! Sketch prima verwerkt.
    Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. prachtige schattige lieve kaart
    dank je wel voor je deelname aan dmcc
    Gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy