zaterdag 2 februari 2013

Nieuwe challenge bij de Fadengrafik

Hallo allemaal,
Ik ben net weer terug uit het ziekenhuis bij mijn moeder en het gaat de goede komt op. We gaan er van uit dat ze nu snel naar huis mag. Als ze weer thuis is krijgen jullie dat natuurlijk gelijk te horen. 
Er is weer een nieuwe challenge van start gegaan bij de Fadengrafik. De opdracht is dit keer om een kaart te borduren met het thema Valentijnsdag. Dit is mijn kaartje geworden:


Het garen is van Joy en het plaatje is met Mylo. Het patroon is van Christien van den Akker. De challenge duurt tot 15 februari 2013 23.00 uur. Ik zou het geweldig vinden als jullie allemaal weer meedoen! Liefs, Cindy

43 opmerkingen:

  1. wow wat een super mooi kaartje.
    Fijn om te horen dat het goed met jouw moeder gaat.
    Doe haar de groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje!! Plaatje van Mylo is ook erg leuk!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig geborduurde kaart Cindy en wat een lief plaatje van Mylo,past heel goed bij het thema.Fijn om te lezen dat het de goede kant opgaat met je moeder,ook voor jou.Doe ze de groetjes maar en voor jou,fijn weekend en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart. Prachtig patroon met schitterende garen geborduurd. En dan het snoesige Mylo plaatje. Schitterende hoor. Fijn dat het goed gaat met je moeder. Hopelijk mag ze snel naar huis. Dikke knuffels voor jouw en je moeder.
    Fijn weekend. Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Cindy, super mooi geborduurd!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Cindy. Mooi patroon en leuke kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je moeder zo goed gaat!
    Je kaartje is helemaal super. Garen en plaatje passen perfect bij elkaar.
    Fijn weekend verder.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig kaartje weer Cindy, mooi met dat rood, geweldig.
    Fijn dat er positieve berichten te lezen zijn hier......ik hoop dat ze heeeel snel naar huis mag.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dit is een heel mooi kaartje met mooie kleuren en plaatje.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat het zo goed gaat met je moedertje,je kaart ziet er weer prachtig uit Cindy...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart!
    Een heel leuk plaatje en een schitterend borduursel.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Cindy, als ik meer tijd had zou ik ook wel weer mee willen doen, helaas is het de vorige keer ook al niet gelukt
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart zeg, prachtig.
    Hopelijk gaat het snel weer helemaal goed met je moeder en kunnen jullie weer samen freubelen.
    Liefs Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn hoor Cindy dat het goed met je moeder gaat en dat ze misschien gauw naar huis mag!!!

    Maar wat een schattig kaartje hebt je gemaakt!! Mylo plaatjes zijn wel erg leuk he!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat je ons op de hoogte houdt over je moeder. Je kaartje is een schatje zeg en heel mooi geborduurd.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Naamgenootje,
    Gelukkig dat het weer iets beter gaat met je ma en dat ze binnenkort weer naar huis mag.
    En je kaart is heel mooi.
    Lieve groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy,
    Gelukkig gaat het de goede kant op met je moeder..en je geborduurde kaartje is schattig..heel lief plaatje..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig is je kaartje Cindy, prachtig borduurwerk, zo mooi gedaan. Wat fijn dat het met moeder Corrie de goede kant op gaat en dat ze misschien al snel naar huis mag. Wat zal ze blij zijn en jij ook denk ik wel. Geef je haar weer een knuffel van me.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fantastisch nieuws dat het met je moeder de goede kant op gaat, Cindy. Deze kaart is echt super mooi. Kleuren waar ik vrolijk van word, leuk plaatje en schitterend borduurwerk.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart is dit weer.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Cindy, ik ben blij te lezen dat het de goede kant op gaat met je moeder. Hoop haar snel weer te "zien" in blogland.
    Kan me voorstellen dat je weinig tijd hebt, maar je hebt toch maar weer een schitterende kaart tevoorschijn getoverd. Complimenten hoor.
    Mocht je vandaag naar het ziekenhuis gaan, wil je je moeder dan de hartelijke groeten overbrengen van mij.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Cindy,prachtige kaart met schitterend borduurwerk en ook het nieuws van je moeder is heel erg fijn om te horen.Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ohhhhh, deze is ook al zo mooi, prachtig geborduurd Cindy en wat een enig plaatje!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ahhh wat een bjoetie van een kaart! hetn plaatje is echt cute

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. je kaartje is prachtig Cindy, ik had hem al bewonderd op het blog van Fadengrafik, schattig borduurpatroontje ook. Fijn dat het met je moeder de goede kant op gaat en snel weer naar haar eigen huis mag, is voor jou ook weer fijner toch, ben je niet afhankelijk van die bezoektijden en zit je lekker dichtbij, wat de challenge betreft probeer ik weer mee te doen, lieve groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw zo mooi !!!!
    Een schitterend borduursel, vast veel werk aan gehad, maar 't resultaat is wonderschoon.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Erg mooi, een hele fijne zondag en doe je moeder de groetjes
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schitterend kaartje Cindy
    prachtig die kleuren en wat een lief plaatje

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Fijn dat je het goed gaat met je moeder, hopen dat ze nu snel naar huis mag, thuis is toch het allerfijnste! Je kaartje is prachtig, Mylo is zooo schattig!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Cindy, wat fijn dat het beter met je moeder gaat en dat ze nu misschien snel naar huis mag! Ik hoop dat ze weer gauw in haar eigen huisje zal zijn. Je kaart is superleuk, heel mooi de combinatie rood met roze. Prachtig geborduurd en heel schattig plaatje. Helemaal perfect voor dit thema. Maar ook niet voor dit thema is het een perfect kaartje!
    Lieve groetjes, natuurlijk ook voor je moeder! Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Goed om te lezen dat het gelukkig dat je moeder aan de beterende hand is Cindy. Ik zal duimen voor jullie allemaal dat ze snel naar huis mag.

    Je kaartje is hartstikke leuk. Vrolijke kleuren en een heel leuk plaatje.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  33. fijn dat het beter gaat met je moeder, dat het nu de goeie kant op gaat. je kaart is prachtig gemaakt.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een prachtig kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Fijn dat het de goede kant opgaat met je moeder.
    Je geborduurde kaart is prachtig.
    Lief plaatje,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wow super mooi. ik heb zojuist ook een kaartje erbij gezet voor die challenge!
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mooie kaart Cindy, zal ook eens gaan kijken of ik een leuk patroon kan vinden zodat ik ook mee kan gaan doen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wat een scheetje Cindy en wat een goed nieuws zeg. Ik ga van de week ook maar even in mijn patronen snuffelen of ik er eentje kan vinden.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat een schattig kaartje zo'n lief plaatje en borduurwerk ook erg mooi.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Al gaat het typen niet zo makkelijk, maar ik wil je toch even zeggen dat je kaart prachtig is wijfie, dank je wel voor alles wat je voor mij doet en je weet het ik hou van je met héél mijn hart, knuffeltje extra van mij je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Cindy,

    Wat vind ik dit een super mooie kaart,prachtig geborduurd en een heel lief plaatje!!!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een mooi geborduurde kaart Cindy.
    Bijna 54 jaar geleden, ik was zwanger van mijn oudste zoon, die 53 jr is, en moest weg bij mijn baas. Zo was dat vroeger, en ben toen begonnen met stukjes stramien door mijn man getekende kerstfiguren te gaan borduren. Hij maakte er paspartoutkaarten mee.
    Nu ging de laatste jaren, alle handwerken steeds moeizamer, geen naald kunnen vasthouden is dan een ramp, en ben ik overgegaan om kaarten uit de mallen te maken en dat gaat best.
    Maar als ik geborduurde kaarten zie, lam ik er nog echt van genieten.
    Veel succes Cindy,
    gr Leny
    PS Bedankt dat je mijn blog bezocht hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy