woensdag 20 februari 2013

XXX-jes

Hallo lieve blogvriendinnen,
De tranen lopen over mijn wangen en loop de hele dag mijn neus te snuiten. Mijn hoofd zit helemaal vol, ik ben echt super verkouden. Toch heb ik nog een kaartje wat ik jullie graag wil laten zien. Dit kaartje wil ik mee laten doen aan de navolgende challenges:
* kleuren met potloden (alles mag);
* Creashop Duymelot (creatie met speciale stempel Drip drop Tilda).

Het papier is van My Minds Eye (Oliver). Het afdrukje heb ik gestempeld op kraft en ingekleurd met de Derwentpotloden van mijn moeder. Was toch ook weer erg leuk om te doen hoor. De swirl is gemaakt met een vintagemal van Noor! Ook de tekststempel is van Noor! De ovale stans is van CartUs. Verder nog wat frutsels en bloemetjes. Zelf ben ik helemaal gek van blauw en de combinatie met het okergeel vind ik zelf wel heel mooi. Bedankt voor al jullie lieve berichtjes op mijn vorige kaart. Ben weer benieuwd wat jullie van deze vinden. Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond! 




40 opmerkingen:

  1. Eerst maar beterschap wensen dan, gauw opknappen hoor!!!
    Je kaart is een schatje, de kleuren combinatie is prachtig, je hebt het geweldig gekleurd op het craftpapier.
    Alles is héél goed op elkaar afgestemd.
    een kaart om trots op te zijn.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het een prachtig kaartje Cindy, mooi ingekleurd met de derwent kleurpotloden van je moedertje,beterschap met je verkoudheid....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje heb je gemaakt Cindy. Heel veel BETERSCHAP toegewenst.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beterschap Cindy. Hopelijk gaat het snel weer over.Je hebt een schitterend kaartje gemaakt een echt toppertje. Leuke kleuren, past perfect bij elkaar. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Cindy en het papier is schitterend.Beterschap voor je en ik hoop dat je gauw weer opknapt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een hele mooie kaart Cindy,mooi ingekleurd. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Cindy, wat een mooie kleuren! Ik hoop dat je je snel beter voelt, veel beterschap!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwww wat een mooi kaartje Cindy
    Beterschap meis, hopelijk voel je, je snel weer wat beter

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dit is een pracht van een kaart. wat mooi in die kleuren geel en blauw.
    mooi ingekleurd op kraft!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,

    oooh ik weet hoe het voelt, ik had ook zo'n traanogen en hoesten en proesten, gelukkig gaat het nu weer wat beter..en je kaartje is heel lief, mooi ingekleurd en lekker van alles er op..LEUK...Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk kaartje zeg. Leuk zo met dat vrolijke geel. Mooi ingekleurd ook weer. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy

    Prachtig kaartje mooi zo op dat craft gekleurd.
    Leuke kleuren allemaal weer.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart super ingekleurd.
    Groetjes jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje Cindy, super gave kleurtjes!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ondanks je gesnotter is het toch een super de super mooie kaart geworden, toppie! Liefs, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi kaartje weer Cindy, idd super die combi van blauw en okergeel :)!
    Nou beterschap iig met dat gesnotter enzo, hopelijk ben je er snel weer bovenop!
    Liefs,
    Cin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat vervelend dat je zo ontzettend verkouden bent Cindy, weet hoe je je voelt had dat een paar weken geleden ook, ik stapte vandaag uit de bus naar huis vanaf mijn werk en opeens verschrikkelijke keelpijn, auw wat doet slikken zeer zeg, maar goed gaat wel weer over. Ik hoop voor jou dat de verkoudheid snel over is. Je kaartje is helemaal super geworden, wat een plaatje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende kaart. mooie kleuren combinatie. De stempel vind ik ook heel leuk. Prachtig ingekleurd.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Cindy,

    Wat is je kaart weer mooi.
    En wat heb je vrolijk papier gebruikt.
    Dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog.
    Ik vind jou kaarten ook super mooi vooral de kaarten met het borduurwerkje er op dat vind ik echt kunstwerkjes.
    Nog van harte beterschap en ziek maar lekker uit.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh Cindy, wat een mooie kaart heb je gemaakt! En dat je dat zo mooi ingekleurd hebt met Derwents!! Super!!
    Ik hoop voor je dat je niet ziek wordt. Mijn man is al vanaf zondag ziek thuis, niet leuk voor hem...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig kaartje Cindy,
    enne beterschap.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. dit is weer een van die mooie kaartjes van je echt super.
    ook veel sterkte met je verkoudheid.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart Cindy, volgens mij doet jou neus het zelfde als de paraplu van drip drop.......
    Beterschap, Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  24. nou van harte beterschap en wat een schitterend kaartje erg mooie kleuren ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi kaartje Cindy, stoer dat je ondanks je tranen en je volle hoofd toch nog door gaat met knutselen. Van harte beterschap.
    Groetjes JOke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaart Cindy, heel erg op craft. En wat een superleuke kleurencombinatie. Knap hoe je dit voor elkaar krijgt terwijl je je niet lekker voelt. Hopelijk heb je vannacht goed geslapen en gaat het vandaag beter. Veel beterschap!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtig kaartje Cindy!
    Leuk dat je meedoet aan de 1e challenge bij Kleuren met Potloden.
    En beterschap hoor.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hoi Cindy, wat een superlief kaartje, de kleuren vind ik ook heel erg mooi hoor, we gaan ook al een beetje richting pasen, dus daar hoort sowieso geel bij vind ik. Het stempeltje is ook erg lief, het papier prachtig en de mallen ook, groetjes weer en succes bij de challenge, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ooooh, en ik vergat je helemaal beterschap te wensen, bij deze dus!

      Verwijderen
  29. Hoi cindy


    Van harte beterschap.:-) ,

    Je kaartje is prachtig. Leuk ingekleurd met de derwent potloden.
    grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je kaartje ziet er weer schitterend uit.
    Mooie kleuren.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Beterschap meis! Je kaartje is leuk geworden.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuke kaart Cindy!
    Een mooie combinatie dat blauw en geel.
    Van harte beterschap!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  34. O meis wat rot nou dat je je eigen zo belabberd voelt, maar dan toch nog zo,n schitterend kaartje weten te maken hij is in ieder geval geweldig.

    Liefs Van Jolanda enne beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Cindy,
    wat een ontzettend leuke kaart heb je gemaakt.Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Duymelot en veel succes!!
    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Erg mooie kaart heb je gemaakt Cindy!!!

    Super dat je meedoet met de challenge bij Kleuren met Potloden en veel succes!!!

    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hallo Cindy

    wat een ontzettend lief kaartje heb je gemaakt met de speciale stempel drip drop Tilda van Duymelot, geweldig.
    Erg mooi en mooie kleurkeuze.
    Wat gezellig dat je ook meedoet aan onze challenge, succes!

    Creatief liefs,

    Duymelot desingteam,

    Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooi kaartje!! Gezellig dat je meedoet bij Kleuren met potloden! Een fijne avond, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy