zondag 10 februari 2013

Zomaar een kaartje

Hallo allemaal,
Ik heb nog niet zoveel tijd gehad om kaarten te maken. Ik wil jullie er toch een laten zien die ik voor mijn club "de kaartenmaatjes" heb gemaakt. Deze kaart is gemaakt in het kader van de opdracht "kies je patroontje". Je krijgt van drie leden een patroontje en met één van de patroontjes moet je een kaart maken. Dit is mijn kaart geworden.


Het garen is gemelleerd Sulky garen en werkt echt super. Het patroon is uit het nieuwste hobbyjournaal en is van mijn favoriete Sjaak. Ik vind die patronen zo geweldig! Hoop volgende week weer aan een paar challenges mee te kunnen doen en bij jullie te reageren. Superfijne zondag en voor degene die zich in het Carnaval hebben gestort, heel veel plezier!

35 opmerkingen:

  1. Zo dan, Cindy, wat een prachtige geborduurde kaart weer, ja ik zou het ook zo graag willen, helaas het gaat nog niet, maar om van jou prachtige kaart te mogen genieten vind ik ook super hoor.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit kaartje is in ieder geval FANTASISCH mooi geworden, een schitterende geborduurde rand van Sjaak en een prachtig plaatje erbij helemaal goed zo.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Cindy en prachtige kleur
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,

    Je kaartje is weer prachtig, lief plaatje en mooie kleurtjes...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi geborduurd Cindy. Wat mooi dat garen wat van licht naar donkerder blauw doorgaat.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig kaartje, schitterend patroontje en heel erg mooi die overloop van kleuren in je garen.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart in mooie kleuren.
    Een fijne zondag Cindy!
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een Schitterend mooie kaart Cindy!
    Mooi borduursel en een leuk plaatje.
    Ik heb er bewondering voor dat je dat zo mooi kunt combineren, dat het plaatje zo mooi binnen het geborduurde past.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Cindy!
    Wat een mooi patroon! En in combinatie met de vlinders echt perfect. Een prachtig kaartje :D!
    Liefs,
    Cin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kaart weer. De kleuren zijn echt geweldig. Het plaatje is ook schitterend. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OH Cindy,wat een prachtige geborduurde kaart heb je gemaakt in schitterende kleuren.Ook de vlinders zo mooi.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is prachtig Cindy....leuk die hartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige kaart hoor, heel mooi met dat blauw en groen. Prachtige combinatie....vroeger zeiden ze blauw en groen is boerenfatsoen, hihihi.....maar ik vind het geweldig mooi.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Cindy, ik vind hem prachtig geworden, mooi borduurwerk weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Cindy. De kleuren combinatie is top. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een supermooie kaart, Cindy. Heel mooi, die kleuren op elkaar afgestemd!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende kaart, dat plaatje en ook van dat mooie borduurwerk.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy, wat een prachtkaartje weer, ik zag gisteren ook al van die mooie patronen van Sjaak voorbijkomen. Je hebt voor dit kaartje ook erg mooie kleuren gebruik, heel mooi geheel, groetjes weer Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. een wondermooie kaart Cindy.
    Geweldig borduursel in hele mooie kleuren.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat schitterend Cindy, mooi patroontje en wat een schitterende kleurencombinatie!!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Ondanks dat je het druk heb.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooie kaart
    Liefs je naamgenootje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een plaatje, geweldig ! liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hij is schitterend geworden, prachtige kleuren heb je ook gebruikt. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  25. heel mooi geworden wat jammer dat je het zo druk hebt kunnen we minder van je mooie kaartje s genieten .
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Cindy ik vind je kaart heel mooi geworden en zo mooi geborduurd. Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw wat een prachtige kaart en ook zo mooi van kleur! Super.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Supermooie geborduurde kaart Cindy, mooie kleur borduurgaren.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig patroontje en je heb het schitterend geborduurd, Met mooie kleuren en met het plaatje in het midden. Maakt het helemaal af.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw, wat een prachtig borduurwerk zeg! Ik vind je kaart heel mooi. Je blijft er echt even naar kijken.... De kleuren zijn goed gekozen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het is weer een schitterend kaartje geworden Cindy enhet borduurgaren van Sulky vind ik ook echt geweldig om mee te werken.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ja,je snapt wel dat ik dit kaartje écht SUPER GAAF vind,het patroontje is zó mooi en je hebt 'm ook erg mooi geborduurd en afgemaakt!!
    Leve Sjaak's patronen!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ha lieve meid, wat een prachtige kaart!!! Schitterend staaltje borduurwerk en perfect gecombineerd met het plaatje. Een plaat van een kaart!!! Ik hoop dat je gauw meer tijd hebt om lekker te freubelen!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy