zaterdag 30 maart 2013

Dikke kroel

Hallo allemaal,
Het is al laat, maar vandaag ben ik de hele dag bij mijn moeder geweest. We zijn met naaiwerk bezig geweest en ik heb een leuk shirt gemaakt. Vandaag is de nieuwe challenge bij Creaine van start gegaan. De opdracht is deze keer: maak een scrapkaart met een magnoliastempel. Superleuk toch? 
Dit is mijn voorbeeldkaart geworden. Het stempelafdrukje is magnolia met poppy en heb ik ingekleurd met copics. Het papier is van Graphic 45 "Secret Garden". Verder heb ik nog een mal van Noor Design gebruikt en een doohickey voor het labeltje. De bloemen zijn van Wild Orchid Craft. Verder nog wat frutsels. Doen jullie allemaal gezellig mee? Meedoen kan tot 28 april 2013. De prijs die je kunt winnen is gaaf, een borduurmal van Noor Design. Neem ook eens kijkje op het blog voor de voorbeeldkaarten van mijn DT-collega's. Zou het super vinden als jullie allemaal weer meedoen! 
Fijne Paasdagen, lieve groetjes, Cindy




27 opmerkingen:

  1. Wauw wat een prachtige kaart heb je gemaakt Cindy, mooi gekleurd ook, ik ben er helemaal weg van, wat een beauty zeg.
    Ik ben nu echt moe en ga naar bed, ik zie je morgen.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan Cindy...mooi gekleurd en het past erg goed bij de bloemen. Ik vind een beetje sprekende kleuren toch wel wat hebben.
    Fijne Paasdagen, zo te lezen ben je bij je moeder.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk vrolijk kaartje is het geworden.

    Fijne Pasen, Claudia!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Cindy ,mooie kleuren heb je voor je kaart geb ruikt.Fijne Paasdagen en groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,
    Prachtig kaartje heb je gemaakt, mooi ingekleurd, erg leuk papier..je afwerking is weer super...Fijne Paasdagen vanuit een winters Hoogeveen..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie vrolijke kaart Cindy. Je hebt hele leuke mallen gebruikt. Alles past mooie bij elkaar zo. leuke stempel. Fijn dat weer heerlijk met je moeder aan het naaien bent geweest!! Fijne paasdagen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart. Met heerlijke vrolijke kleuren. En prachtige details.
    Fijne paasdagen.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig deze vrolijke kaart Cindy. Geweldig leuk gemaakt! En wat mooi om te lezen dat je met je lieve moedertje weer heerlijk hebt kunnen naaien...fijn dat het steeds beter met haar gaat! Fijne paasdagen en lekker genieten!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is leuk geworden, Cindy. Lekker voorjaar! Kunnen we wel hebben met die sneeuw!
    Fijne pasen!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart zeg, lekker druk en mooi ingekleurd. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een vrolijke kaart Cindy, met een leuke ingekleurde stempel....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WAUW wat een leuke kaart geworden en wat een vrolijke kleurtjes heb je gebruikt en wat is het een lieverdje he die stempel.

    Fijne pasen en liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een heerlijk gezellige kaart is dit Cindy, ik heb de challenge weer genoteerd, nu maar hopen dat het er van komt, tijd genoeg lijkt me, groetjes en nog een fijne Pasen, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart!
    En wat heb je een mooie mallen gebruikt!
    Super!!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw mooi cyndy

    wat een prachtig magnolia kaart super mooi stempel en mooie mallen gebruikt prachtig bloemen er bij en strik

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Cindy, hij is prachtig. Ben ook heel benieuwd naar jullie nieuwe kleren die jullie gemaakt hebben, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een heel mooi kaartje en super gekleurd .
    Ook ik ben benieuwd naar je nieuwe kleren knap hoor dat je dat doet.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje, lief afdrukje! Je hebt hem schitterend gekleurd....heerlijk al die vrolijke kleurtjes! Fijne paasdagen!
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een dotje weer Cindy, heel leuk :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart, heel vrolijk en je hebt haar heel mooi ingekleurd! Fijne paasdag morgen!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Er is weer van alles te zien op je kaartje...mooi hoor!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Cindy,
    deze is ook al weer zo vrolijk! Heel leuk met die bloemen en de kleurtjes!!
    Morgen nog weer aan de knutsel?? Geniet in elk geval van de vrije dag!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een mooie en vrolijk kaartje
    greotjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Cindy, wat een schitterende kaart is het weer zeg. Ik krijg er gewoon lentekriebels van hihi.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou Cindy, als je van zo'n lief en schattig kaartje niet blij wordt, dan weet ik het niet meer. Ben wel benieuwd van nu precies een doohickey is. Maar dat ga je me misschien nog wel vertellen.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy