zondag 10 maart 2013

Eindelijk.....

Hallo allemaal,
Hier eindelijk weer een bericht van mij. Ik heb de griep aardig te pakken gehad en dat is nog niet het ergste, ik heb ook iedereen om mij heen aangestoken, sorry allemaal.... Ik had de afgelopen week echt geen fut om een kaart te maken, maar het gaat nu weer de goede kant op hoor. De kaart dit ik jullie wil laten zien heb ik eerder gemaakt voor mijn club "kaartenmaatjes". Ik vind hem zelf wel mooi geworden. Het garen is van Joy en de digi is van Morgan Fitzsimmons en heb ik ingekleurd met copics.  Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik wens jullie allemaal een fijne zondag en tot gauw! Liefs, Cindy


29 opmerkingen:

  1. Gelukkig ben jij er een beetje van af en ik moet zeggen ik geloof dat ik nu ga beginnen, maar dat gaat ook weer over, wat een schattige kaart is het weer geworden en de kleuren passen erg mooi bij elkaar en blauw je weet het mijn kleur veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig voel je je alweer wat beter. Je kaart is prachtig, mooie kleuren heb je gebruikt.

    Jij ook een fijne zondag!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat je snel opknapt... je kaartje is er niet minder om geworden,hoor! Ik vind het supermooi ingekleurd, ik kan het niet nl.!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Cindy, en fijn dat het weer wat beter met je gaat, ik miste je al op de blog.
    Nog even en je bent weer de oude,
    Fijne zondag.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Cindy
    wens je veel beterschap en wat heb je een prachtig kaartje gemaakt
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy, Gelukkig dat je weeropgeknapt bent. Je kaart vind ik erg mooi. Leuk bedacht zo met de hoeken past er supoer bij. Mooi patroon en die digi is prachtig bij dit patroon. Leuke kleurencombi. Het past allemaal perfect. Een toppertje. Fijne zondag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaart erg apart.
    fijn dat je weer aan de betere hand bent.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je weer opgeknapt bent. Je kaartje is heel mooi. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou Cindy je kaartje is prachtig en heel mooi geborduurd ik wens je nog veel sterkte al gaat het al wat beter .
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een beauty heb je weer gemaakt Cindy. Fijn dat je weer wat opgeknapt bent...het is een akelige griep geweest die veel mensen lang in z'n greep had.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat je weer wat opgeknapt bent.
    Ik ben er ook grotendeels weer bovenop en ga morgen weer naar het werk.
    Hele mooie aparte kaart heb je gemaakt!
    Mooie kleuren!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo wijfie, jij bent er nu af en ondanks mijn griepprik heb je me toch aangestoken, je weet hoe beroerd ik nu ben.Ik ga straks weer naar bed.
    Je hebt wel weer een héle mooie kaart geborduurd, de prachtig ingekleurde digi maakt je kaart helemaal af.
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy,
    'Het is echt een hardnekkige griep..weet er alles van..gelukkig ben je weer opgeknapt..en je kaartje is super..hele mooie digi, en het borduurwerk is prachtig...en hoop dat je moeder ook weer snel opknapt...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je weer beter bent Cindy. Om mij heen hoor ik dat het een vervelende griep is. Hij is voorlopig ons huisje voorbij gegaan (klopt snel af op ongelakt hout!) Breng jij de beterschaps wensen over aan je moeder, want ik las dat zij ook grieperig is..
    Je kaartje is prachtig! Mooie dame staat er ook op.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy,fijn dat je weer een beetje aan het opknappen bent,goed uitzieken hoor want deze griep heeft heel erg de neiging om snel terug te komen....Je mag trots zijn op je kaart want hij is heel mooi,het kleuren is ook heel knap en dan dat borduurwerk erbij,petje af,fijne zondag en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat fijn dat je aan het opknappen bent van de griep,goed uitzieken bij ons was het na een week weer feest dus oppassen Cindy niet te vroeg gaan werken.Je kaart is prachtig en over het borduurwerk,Wauw zo mooi.Fijne zondag verder en beterschap .Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een beeldschoonkaartje heb je gemaakt Cindy, mooie rand zit erweer omheen toppie.
    En goed uitzieken hoor meis.
    liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hoi Cindy, wat akelig meis en je bent wel een poosje onderweg geweest met die griep he? en nu ook je moeder aangestoken, och, zo sneu, maarja je kan het overal opdoen he?, alleen werkt haar afweer nog minder dus ben je sneller vatbaar helaas. Je hebt een schattig kaartje gemaakt, heerlijke vrolijke kleuren voor het borduurtje en een mooie digi, groetjes en hopelijk gaat het nu de goede kant op, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat fijn dat je weer bent opgeknapt Cindy, en tja dat je iedereen om je heen aansteekt daar kan jij niets aan doen, dat fladdert gewoon over van de een naar de ander. Je kaartje is weer helemaal super, ik vind het werkelijk een plaatje meis.
    Supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou Cindy, ik vind je kaart helemaal geweldig. Prachtige kleurencombinaties. En dat ondanks dat je je niet helemaal lekker voelde. Hoop dat je snel opgeknapt bent.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is een heel vervelende griep Cindy en gelukkig heb je zelf niet in de hand wie je aansteekt of niet...Mooi om te lezen dat het nu weer een beetje beter met je gaat! En je kaartjes ziet er weer heel mooi uit, schitterend borduursel en de kleurtjes zijn ook weer prachtig! Beterschap voor de laatste restanten van de griep!


    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat vervelend is die griep, gelukkig nog geen last gehad(afkloppen), je kaartje vind ik heel erg mooi Cindy en wat een leuk plaatje en borduurpatroon, beterschap gewenst...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart. Mooi geborduurd en een prachtige digi. Past prachtig bij elkaar.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende kaart.
    Een prachtig geborduurd randje.
    Ik hoop dat het nu wat beter gaat.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hij is erg mooi geworden, Cindy. Tja, met een verkoudheid weet je nooit van wie je het hebt gekregen! Beterschap!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  26. schitterende kaart, mooi ingekleurd.
    fijn dat het de goede kant weer op gaat met jouw, beterschap.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hij is schitterend Cindy. De kleuren zijn prachtig bij elkaar gezocht en de stempel ook weer perfect ingekleurd. Hoop dat je snel weer opgeknapt bent.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Cindy

    Wat vervelend is die griep toch, hopelijk ben je weer snel de oude.
    Je kaartje is heeeeel mooi en ik vind hem ook wel chic met die dame erop.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy