zondag 17 maart 2013

En weer één erbij....

Hallo allemaal,
Ik ben praktisch weer de oude en mijn moeder is ook aardig opgeknapt. We hebben gisteren weer heerlijk samen zitten knutselen. Ik heb weer een kerstkaart gemaakt. Met deze kerstkaart wil ik meedoen aan de challenge van CCWS, waar je een kaart volgens een bepaalde sketch moet maken. Ik heb het magnolia-afdrukje ingekleurd met distress markers. Het papier is van First Edition "vintage village". De tekstlabel is van Joy crafts. De bloemen heb ik gemaakt met een mal van Tim Holtz en Jute. Dit idee heb ik vandaag opgedaan bij een make en take van Durvina. Bedankt Durvina, voor het leuke idee. Ik laat hieronder onder de make en take zien. Verder nog een ijsster van memorybox gebruikt, wat plaksteentjes en lint, en klaar is tie. 


En dan nu de make en take die werd gehouden bij Gunter door Durvina. Het was geweldig leuk en Durvina kan zo goed uitleggen. Van mijn moeder heb ik voor mijn verjaardag een workshop van Durvina. Kan niet wachten tot het zover is, waarschijnlijk mei en juni. Trijnie natuurlijk ook hartelijk dank voor de gastvrijheid, volgende keer komen we weer :). Dit is het resultaat geworden:


Ik wens jullie allemaal een hele gezellige dag. Het is hier somber en bewolkt, dus fantastisch knutselweer! Fijne zondag allemaal. 
Liefs, Cindy

39 opmerkingen:

  1. Heel mooi de kerstkaart en de tag geweldig leuk.
    Een fijne zondag
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee om bloemen van jute te maken. Heel leuke kaart is het geworden Cindy. Fijn om te horen/lezen dat het met jou goed gaat en je moeder zich goed genoeg voelde om lekker met je mee te freubelen! Wat leuk dat je een workshop mag doen van Durvina :) De tag is ook heel leuk geworden.

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gelukkig dat jullie beide weer zijn zijn opgeknapt, zo'n griepje hakt er altijd in zeker voor je moeder. Super kaartje heb je gemaakt en wat een leuk idee die Jute bloem. Die ziet er ook geweldig uit en die Kikker is helemaal top, van welk merk is die?
    Ik kruip vandaag ook mijn knustelhok in hoor!.

    Fijne dag,

    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wijfie jij bent er vroeg bij , dan zal ik mijn resultaat er zo ook op zetten, jou creaties zijn weer schitterend, ik kan mij alleen maar bij de andere dames aansluiten.Ook je kerstkaart is een beauty.
    Tot zo.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje en tag Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart zeg en je tag is ook erg mooi geworden. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Cindy wat fijn dat je weer bent opgeknapt, in ieder geval zie ik hier een prachtige kerstkaart staan....mooie kleurencombinatie.
    Nog gefeliciteerd Cindy....wat een leuk idee om een workshop kado te krijgen slimme moeder heb jij, je TAG vind ik ook schitterend geworden....wens je een fijne zondag, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kerstkaart,mooie kleuren heb je gebruikt.
    Een leuk idee om met jute bloemen te maken!
    Je label is ook erg leuk met dat kikkertje!
    Leuk om mee te doen met een Make en Take of workshop he?

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Cindy,mooie kleuren heb je voor deze kaart gebruikt en de bloemen vind ik erg mooi.Je doos die je bij de make en take hebt gemaakt is ook erg leuk om te zien een echte opkikker.Groetjes Joke en fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart en tag Cindy, heel mooi met die bloemen van jute, fijn dat je weer opgeknapt bent en samen met je moeder aan het knutselen kunt....

    fijne zondag Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige creaties Cindy.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Cindy. De bleomenvan jute? vind ik super. Je hebt mooie kleuren en papier en stempel gebruikt. Gelukkig dat je moederen jijzelf weer opgeknapt zijn. Gezellig dat jullie weer samen gefreubeld hebben. Leuk dat je zo,n mooi cadeau van je moeder hebt gekregen Zo ga ik over 2 weken naar een workshop van Gretha Bakker om het inkleuren met distress ink wat beter te leren. Dat lijkt me ook geweldig leuk. PS je opkikker label is top. Mooie stempel. Fijne zondag. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy, wat een mooie kerstkaart is het geworden zeg en een hele leuke Sketch ook zo te zien. De Tag is ook erg leuk geworden.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beide creaties zijn weer toppie Cindy. Prachtig ingekleud met de distress markers....ik kan er niet mee omgaan :-(
    Leuk dat je samen met je moeder kan freubelen. En gelukkig zijn jullie weer opgeknapt.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig kaartje en leuk verjaardagscadeau heb je van jouw moeder gekregen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk toch jullie lekker samen aan de freubel en jouw kaartje en tag ziet er ook al zo geweldig uit vind ze weer schitterend.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook jij al weer zo'n mooie kaart gemaakt, super! Fijn dat je ook weer beter bent. En die workshop.... dat wordt vast genieten. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy,
    Prachtige kerstkaart en superleuke tag, mooi de jute bloemen..gezellig zo'n workshop..en fijn dat jij en je moeder weer lekker samen hebben kunnen freubelen..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi cindy

    ben ook even gaan kijken op jou blog meid je maakt ook super mooie kaarten zowel scrap als borduurwerk ook dit kaartje erg mooi en super leuk idee dat met de jute bloemen vilt kon ik wel maar dit niet ook je tag is super leuk geworden en ik ga ook volger van jou worden

    fijn dat je weer samen met moeder bent gaan freubelen is ook zo gezellig doe ik ook met schoonmoeder om de twee week zoeken we iets uit en maken er wat van gezellig bij elkaar eten ook .

    groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. O vergeet ik helemaal even te regageren op je verjaardags kado een Ws van durvina leuk vooruitzicht en gaaf kadootje

    groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart en wat een mooie tag heb je ervan gemaakt! Mooi om te lezen dat je weer kon freubelen met je moeder! Zo fijn dat je elkaar kan inspireren...mijn dochters houden er totaal niet van! En wat leuk dat je dan ook nog een workshop bij Durvina gaat doen! Geniet ervan Cindy

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je kaart is weer schitterend, Cindy! En ik vind je tag ook erg mooi. Leuk om dat zo een keer te maken op een make en take!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend kaartje Cindy
    ook je tag vind ik erg leuk geworden.
    fijn hoor dat het weer een stuk beter met jou en je mams gaat

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De kaart en de tag zien er allebei heel mooi uit.
    Super gedaan Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Fijn dat je weer ben opgeknapt Cindy en wauw wat heb je weer een schitterende kerstkaart gemaakt, ik vind hem prachtig net zoals je tag die je bij de workshop van Durvina hebt gemaakt, super weer meis.
    liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lieve Cindy,

    Het was weer erg gezellig dat ik jou en je moeder heb ontmoet bij Trijnie.
    Natuurlijk vind ik het erg leuk dat jullie een keer een workshop komen volgen.
    Je kerstkaart voor de challenge is een schatje, veel succes ermeee.

    Liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, je tag vind ik ook erg leuk!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schattige kaart, heel erg lief en mooi ingekleurd ook. Je tag is ook erg leuk ik ga volgende week donderdag een workshop volgen bij Durvina heb er veel zin in hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. wat een prachtig kaartje en een leuke tag heb je gemaakt. Leuk dat jute. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schitterende kaart. Fijn om te horen dat het met jouw en je moeder beter gaat en dat jullie heerlijk samen hebben geknutsel.
    Je tag is ook schitterend. Leuke bloem zit er op. dit zag ik ook op je eerste kaart.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. hoi Cindy, gelukkig dat jullie allebei weer aan de beterende hand zijn en weer heerlijk samen hebben kunnen knutselen, parachtige dingen heb je gemaakt en die jute bloemen vind ik helemaal geweldig, wat een idee zeg, dat is ook het leuke van workshops, je kijkt weer eens met een andere blik he? groetjes weer, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gelukkig voel jeje weer wat beter en kun je weer heerlijk freubelen met je ma. Je kaartje is ook weer geweldig en de label ook.
    Liefs Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ziet er heel goed uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuk verjaardagskado van je moeder! Gezellig ook! Fijn dat jullie aan de beterende hand zijn, het is wel genoeg geweest! Een superleuke kerstkaart en tag heb je gemaakt, geweldig mooi gedaan. Ik hoop dat het zonnetje bij jullie net zo straalt als hier in het zuiden!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Cindy
    oeps geloof dat ik even wat heb gemist .Maar nog Gefeliciteerd met je verjaardag .wat een ontzettend leuk kado heb je gekregen van je moeder .
    Je kaartje is weer erg leuk en die bloemen zijn inderdaad een heel leuk idee ziet er super uit .
    Ook je tag heb je leuk gemaakt .
    Fijne week
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat zijn ze mooi geworden, leuk hoor zo'n verjaardagskado
    geniet van de workshops
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Een erg mooie kaart, Cindy. Leuk, hoor, die bloemen van jute. Gezellig dat je weer meedoet met CCWS. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  38. O allebei zo leuk!! Inderdaad een leuk idee om jute eens te gebruiken :o). Je kerstkaartje is het weer helemaal waard om mee te laten doen met onze CCWS-challenge. En nu duimen maar!

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat heb je een mooi kaartje gemaakt voor de challenge van CCWS, heel veel succes!!

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy