vrijdag 1 maart 2013

Kaart in wit

Hallo allemaal,
Eindelijk weer een kaart van mijn kant. Ben geveld geweest door de griep (en nog), maar het gaat iets beter. Vandaag ben ik jarig en mijn moeder is er al gezellig, misschien dat we zo nog wat kunnen doen. Bij de Fadengrafik is vandaag een nieuwe challenge van start gegaan. De bedoeling is dit keer om een hele witte kaart te maken. uiteraard geborduurd. Het garen hoeft niet wit te zijn, maar wel licht of pastelkleurig, dus niet te bont, Het papier en de versiersels moeten wel wit zijn. Ik vond het eerst een hele moeilijke opdracht, maar het is uiteindelijk toch goed gelukt, al zeg ik het zelf. Het mooie papier en de witte strassteentjes het lint en het plaatje komen allemaal bij Gunter vandaan. Het garen is van Gutermann Sulky, het plaatje is van Amy Design. Ik ben zelf heel tevreden met het eindresultaat. Wat vinden jullie? 
Jullie kunnen weer meedoen tot 15 maart 2013 17.59 uur. We hopen weer op veel inzendingen. Doen jullie mee? Liefs, Cindy





40 opmerkingen:

  1. Cindy van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een gezellige avond nog met je familie. Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt Cindy. Mooi geborduurd. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy ik had je al gemist in Blogland van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je ondanks alles nog een fijne verjaardag hebt.
    Een fijn weekend
    Liefs je Naamgenootje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Cindy!
    Wat een schitterend kaartje, prachtig geborduurd!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag...wat vervelend dat de griep ook bij jou op bezoek was..je kaartje is schattig, heel mooi in die zachte kleurtjes..geniet van je feest..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo Cindy, allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog een gezellige avond, ik miste je al, maar dat je ziek was verklaart alles, hopelijk ben je weer een beetje opgeknapt zodat je weer een beetje bij kunt komen in het weekend. Je kaartje is schattig, erg mooi zo in het (voornamelijk) wit, ik ga eens kijken of ik iets kan vinden voor de challenge van deze keer, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Cindy, gefeliciteerd met je verjaardag
    en wat ehb je een prachtige kaart gemaakt
    wens je nog een heel fijne avond
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Cindy van harte gefeliciteerd en wat vervelend dat de griep is langs geweest. maar gelukkig gaat het al wat beter.Je kaartje is weer heel mooi met heel mooie kleurtjes en mooi geborduurd.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, je kaartje vind ik geweldig mooi en heel chique.
    Fijne avond nog met je moeder.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtig kaartje.
    van harte gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd meis en een fijne avond met je moeder. Je kaart heeft weer een hoge Woow-gehalte hoor...wat is dit weer een beauty. Zeer chique uitgevallen.
    Fijn dat het weer beter gaat.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Cindy,

    Wat is het een mooie kaart zo in het wit en wat heb je weer mooi geborduurd het ziet er weer prachtig uit.
    Gefeliciteerd met je verjaardag heb een leuke avond dikke kus.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Cindy! Ik hoop dat je een gezellige dag had en nog een gezellige avond krijgt! Je kaart is heel mooi. Mooi die pasteltinten op wit.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Natuurlijk als eerste van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad. Je kaartje is heel mooi geworden ondanks de zachte kleuren. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik wens je nog een fijne avond toe.
    Wat een prachtige stijlvolle kaart heb je gemaakt en inderdaad super gelukt.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart. Wat leuk geborduurd met die pastel teinten. Leuk patroon heb je gebruikt Cindy. Plaatje is erg mooi.Groeten Trijngtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Cindy. Je kaart is weer prachtig. Fijne avond!

    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow wat mooi naamgenootje :D! Het patroon past echt perfect bij de bloemen en wit als kleur maakt het echt heel stijlvol! Doet me denken aan een bruiloft, zou een mooie trouwkaart zijn :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag, jammer dat je zo grieperig bent, niet leuk op dit soort dagen. En je kaart is super mooi, je bent goed geslaagd in zo'n moeilijke opdracht. Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Cindy, ook zo chique en mooi gemaakt! Was van mening dat ik je al volgde maar niet dus, maar vanaf nu wel! Gefeliciteerd met je verjaardag en een gezellige avond!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd met je verjaardag Cindy. Hé bah wat vervelend dat bij jou ook al de griep is toegeslagen, je hoort zoveel mensen zeggen dat ze geveld zijn. Fijn dat je alweer iets bent opgeknapt meis. Je kaartje vind ik weer een toppertje, prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele chique en stijlvolle kaart!!!! Een hele fijne verjaardag gewenst!!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaart, Cindy. Erg mooi, wit-op-wit. Leuk borduurpatroontje en die zachte kleurtjes geborduurd!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Als eerst gefeliciteerd met je verjaardag. Je kaart is schitterend. Ook al vond je je opdracht moeilijk. Hij is geslaagd.
    Hopelijk ben je snel helemaal opgeknapt.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hiep hiep hoeraaaaa! Gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een fijne avond hebt met je moeder! Je kaartje is zoals gewoonlijk weel prachtig, mooi met die zachte kleuren!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. van Harte gefeliciteerd Cindy
    ik hoop dat je een gezellige dag heb gehad

    Ik ben helemaal weg van je prachtige kaart

    Fijn weekend
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Cindy alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, heb je een gezellige dag gehad? je kaartje vind ik prachtig...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Cindy,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een heel gezellige dag gehad. Leuk dat je nog een kaartje plaatst. En het is een heel mooie!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Happy birthday to you,lieve Cindy...wat naar dat je ook slachtoffer van de griep bent geworden,ziek maar goed uit! Een mooie kaart en lijkt me idd een moeilijke challenge,fijne avond nog,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Cindy,

    Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag en hoop dat je gauw weer opknapt. Valt best tegen he. Ben zelf ook nog herstellende en kom ook maar moeilijk op gang. Het is een prachtig kaartje geworden zo in het wit en zacht pastel.
    Fijn weekend, Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Cin, heel hartelijk gefeliciteerd meis en ik hoop dat je, ondanks je griep, tóch een fijne dag hebt gehad.
    Je kaartje is zéker heel goed gelukt, prachtig hoor. Best moeilijk maar toch perfect uitgevoerd.
    Fijn weekend en beterschap hoor! Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nou wijfie na zo'n vermoeiende dag, toch nog even een berichtje van mij, ik vind je kaart super mooi geworden, onze volgers vinden de kaart ook mooi, ik ben daar blij mee.
    Slaap lekker, tot morgen. Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Cindy
    Als eerste gefeliciteerd met je verjaardag van gisteren en hopelijk knap je gauw weer op.Je kaart is prachtig met het borduurwerk ,prachtige creatie.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ziet er heel goed uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik zag net het kaartje van je moeder, deze is ook heel mooi geworden. Ik las dat je jarig was, en alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je een fijne dag gehad hebt.
    Je kaart is echt schitterend. Mooi geborduurd.
    Heel stijlvol!
    Hopelijk ben je snel weer helemaal opgeknapt.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtige kaart en mooie geborduurd ook.
    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en hoop dat je een leuke dag hebt gehad.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Deine Karte ist ganz toll geworden. Finde es schön, mit den zarten Farben
    lg Nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Das ist eine ganz zauberhaft schöne Karte,
    gefällt mir sehr gut in den zarten Farben.
    LG Margrit

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy