zaterdag 2 maart 2013

Nieuwe challenge bij Creaine

Hallo allemaal,
Er is weer een nieuwe challenge bij Creaine van start gegaan. De opdracht is dit keer om een kaart te borduren met bloemen. Niet zo'n hele moeilijke opdracht toch? Dit is mijn voorbeeldkaart geworden:


Het patroon is weer van mijn favoriete Sjaak van Went. Het plaatje is van Card Deco. Doen jullie allemaal gezellig weer mee? Meedoen kan tot 28 maart 2013. Neem ook eens een kijkje op het blog, daar staan zulke mooie voorbeeldkaarten! 

32 opmerkingen:

  1. Wat heb je toch weer een prachtige kaart gemaakt Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje Cindy en mooie kleurtjes heb je gebruikt. Nu is het alleen nog wachten op het voorjaar.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Cindy, hij is weer zoals altijd schitterend je kaart, je weet ik ben niet zo van het blauw, maar dit is toch wel héél mooi hoor!!!.Prachtige creatie is het weer.Prachtig geborduurd.

    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart en prachtige kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaart heel mooi geworden en wat een prachtig borduurwerkje weer Cindy.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy

    Prachtige kaart weer en erg mooi geborduurd daar zitten weer wat uurtjes borduren in .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alweer zo'n schitterende geborduurde kaart!
    Mooi borduursel!
    Mooie kleuren!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een knap borduurwerk weer, Cindy. Leuk plaatsje ook. En jij zegt dat de opdracht niet moeilijk is, vanaf het moment dat er naald en draad aan te pas komt, loopt het voor mij helemaal mis.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is weer super leuk en wat zijn die patronen toch mooi hè! Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Cindy,
    Laat ik vandaag maar beginnen om je nog van harte te feliciteren met je verjaardag. En natuurlijk hoop ik ook dat het weer iets beter met je gaat. Want een griepje is altijd vervelend.
    Dan zag ik heel veel nieuwe creaties bij je staan. Een schitterende kerstkaart. Je kunt ze maar klaar hebben. Dan een vrolijke kaart met kusjes. Ik vind dat je de kleuren zo mooi bij elkaar zoekt. Geweldig.
    De witte kaart is ook heel mooi. Om zo'n kaart te maken lijkt me extra moeilijk. Maar jij hebt er weer iets bijzonders van gemaakt.
    Dan last but not least...de uitdaging van Creaine. Weer heel wat anders, maar ook weer een plaatje. Je hebt gekozen voor gezellige blauwe bloemetjes. Laten we hopen dat we ze snel in de tuinen kunnen bekijken. Hoewel, hier in Noorwegen verwachten ze volgende week nog een beetje sneeuw. En dat na alle "warme" voorjaarsdagen. Ik hoop dat ze het verkeerd hebben natuurlijk.
    Het is een lang berichtje geworden.
    Een fijn weekend.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Cindy en dat borduurwerk,wauw ik vind het zo mooi en iedere keer denk ik ga het proberen maar het prikwerk gaat niet.Super mooi is je kaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schitterend geborduurd kaartje Cindy, vind het borduurmotief heel erg mooi....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Cindy en wat heb je mooie kleuren gebruikt!

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige bloemenkaart heb je gemaakt Cindy.
    Mooie kleur.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is weer schitterend Cindy....wat een geduld zit er weer in. TOPPPIE!!
    Jullie hebben vast een fijne avond gehad.
    Beterschap en fijn weekend.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart. super geborduurd.!!
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy,
    Je geborduurde is prachtig, leuke challengen...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, wat een mooie kaart. Mooi geborduurd, met precies dezelfde kleuren als het plaatje!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooi kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig Cindy, mooi en knap hoe dit borduurwerk er uit ziet! Schitterend gedaan!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooi patroon en mooie kleuren echt super.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig Cindy en helemaal mijn kleur!!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat is je kaartje weer schitterend geworden Cindy, ik vind hem helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. hoi Cindy, wat een mooie geborduurde kaart is dit ook weer, weer een beetje opgeknapt na de griep? groetjes weer Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een prachtig kaartje is dit weer geworden; ook je witte kaartje hieronder is weer een bjoetie. Fijne zondag, Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk kaart Cindy. Mooie kleuren. Inderdaad een bordurkaart met bloemen is altijd goed en mooi. Je hebt een mooi pagtroon gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterend je kaartje Cindy! zal zo eens gaan kijken bij creaine altijd wel leuk daar de uitdagingen gr renate

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Haha, misschien geen moeilijke opdracht...maar ik kan het niet!! :) Het ziet er prachtig uit Cindy. Fantastisch borduurwerk weer en wat een mooi plaatje, het past perfect bij elkaar. Balen dat je net op je verjaardag ziek was. Hopelijk voel je je nu weer beter. Misschien heb je zelfs al van het zonnetje kunnen genieten?
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat heb je een schitterende kaart gemaakt! Ik vind de kleuren helemaal tegek .

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Cindy, jou kaartjes van de afgelopen tijd zijn prachtig. Weer perfect afgewerkt. De borduurtjes zijn ook schitterend om te zien. Ik heb eindelijk weer wat rust gevonden in mijn werk en ga weer proberen om regelmatig te reageren op je kaartjes.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy