donderdag 21 maart 2013

Trouwkaart

Hallo allemaal,
Allereerst een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers, wat leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden!
Helaas, nog steeds geen lente. Gisteren heb ik wel een supergezellige dag gehad samen met mijn moeder. We zijn naar Goes geweest naar het stoffenspektakel, we hebben wat stofjes gekocht voor onze zomergarderobe (als die ooit komt). Het is ongeveer een uurtje rijden en alleen de rit er naar toe is al super. Lekker landelijk en rustig. Het was alleen heel slecht weer, weer sneeuw, ik hoop echt dat het snel stopt. Maarrr... we hebben nog iets leuks in het vooruitzicht. 6 april a.s. gaan we gezellig naar het Creaweekend in Rijswijk, Ook hier kijken we weer ontzettend naar uit.
De kaart die ik nu laat zien heb ik gemaakt voor de challenge van Nadia. De opdracht is dit keer om een trouwkaart te maken met 3D. ik heb er een randje langs geborduurd met Sulky. Het plaatje is van Le Suh. Ik vind dit een schitterend mooi plaatje met de trouwringen verwerkt in de strik. Weer eens iets anders. Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden! Weltrusten voor straks. Liefs, Cindy



45 opmerkingen:

  1. Wat een chique kaart Cindy, mooi borduurwerk...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy,
    Prachtkaart heb je gemaakt, mooi geborduurd en prachtig plaatje, leuk dat je met je moeder naar de Stoffenhal bent geweest en fijn dat het met je moeder weer wat beter gaat...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige trouwkaart Cindy, ja lekker weer naar Rijswijk. ik ga op zondags ik zit met die hond die kan niet alleen thuis en mijn man moet zaterdags werken vandaar.
    Hele fijne dag alvast toegewenst.
    liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Cindy, hij is prachtig, zo mooi en stijlvol. Wat gezellig dat je met moeder Corrie stofjes bent wezen kopen en die zomer zal toch wel komen ja toch .... wat heerlijk dat jullie 6 april naar de creabeurs gaan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Cindy, echt super! Dat geborduurde randje past perfect en maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie trouwkaart is dit Cindy. Je hebt er weer je werk van gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie trouwkaart Cindy.
    Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gewoon weer genieten van je prachtige trouwkaart Top!

    gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan natuurlijk niet achterblijven, dus ik kom je even zeggen dat je trouwkaart er weer mag zijn hoor Cindy, je hebt er een prachtige kaart van gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw,wat een beauty van een trouwpartij.Met volle bewondering naar je kaart gekeken en je borduurwerk prachtig Cindy.Leuk dat jullie een fijne dag hebben gehad .Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zoooooo, dat is nog eens een romantische trouwkaart! En wat een mooie technieken zo bij elkaar op 1 kart.
    Leuk dat jullie van die gezellige dingen op stapel hebben staan. Alleen de voorpret al!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige stijlvolle trouwkaart, gezellig al die leuke uitstapjes met je moeder, ik vind het ook altijd gezellig om met mijn dochter op stap tegaan.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, dat is een mooie trouwkaart, Cindy. Ik vind hem een sjieke uitstraling hebben!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtig trouwkaart heb je gemaakt Cindy, leuk borduurpatroontje en een mooi plaatje, wat leuk dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad en ook nog iets om naar uit te kijken....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauwww wat ontzettend gaaf !liefs joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig stijlvol kaart je Cindy, fijn dat je zo een gezellige dag met je moeder hebt gehad,n ik ga vandaag met mijn vriendin naar Den Bosch, heb er zin!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart zeg, het plaatje is schitterend en het geborduurde randje is ook weer heel mooi. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy
    Het zal toch wel een keer mooi weer worden ,zou alvast beginnen aan je zomer kleding .
    Inderdaad de beurs in Rijswijk komt er ook weer aan .
    Weet nog niet of ik ga .
    Je kaartje ziet er weer mooi uit .mooi geborduurd ook weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart Cindy,heel fijntjes met dat borduurwerk er naast!!!
    Fijn weekend,gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. We blijven positief, die lente zal ooit komen! Mooi dat jullie dan al met de zomerstofjes in de weer kunnen! En je kaartjes ziet er geweldig leuk uit! Mooie mal, prachtig plaatjes en je hebt er weer een mooi borduursel op gezet!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is wat met het weer, ook hier was het gistermorgen weer wit, ik baalde er als een stekker van, maar helaas kunnen we er niets aan doen. Je kaart is een beauty, prachtig gemaakt. Liefs, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw wat een schitterend, stijlvol kaartje Cindy!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik vind hem prachtig en weer zo'n mooi randje erlangs! Leuk dat je meedoet met Nadia's challenge, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Eenm mooie kaart met een mooie borduurrand!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende kaart. Prachtig geborduurd met een leuk plaatje. Tja, van mij mag de lente ook wel beginnen. Maar als je door het landschap heen rijdt, krijg je dat gevoel toch ook wel een beetje!
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. prachtige trouwkaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Cindy

    Wat een prachtig kaartje met dit mooie borduurtje.
    Wat leuk dat je met je moeder naar het stoffenspektakel bent geweest, ik ben er al heel lang niet meer naar toe gegaan, heel soms wil ik nog wel eens naar de lapjesmarkt in Utrecht gaan op zaterdagochtend want daar vind je ook heel veel leuke stofjes.
    Het was voor je moeder vast vermoeiend.
    En jullie hebben een heel leuk uitje in het vooruitzicht.
    Een heel fijn weekend.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Cindy wat een leuke kaart en hebben jullie veel gekocht bij het stoffenspectakel groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt Cindy....je zou er zo nog een keer voor gaan trouwen om hem te krijgen.
    leuk dat jullie een gezellige dag hebben gehad.
    Nu maar achter de naaimachine.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hij is schitterend Cindy wauw, en wat een mooi plaatje heb je gebruikt.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een super mooie kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Cindy,

    Wat ziet je kaart er weer prachtig uit.
    En wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi hoi, wat fijn dat jullie een gezellige dag hebben gehad en ook weer wat leuks in het vooruitzicht. Ik vind je kaartje weer een echte beauty. Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Nadia. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat heerlijk dat jullie zo'n gezellige dag hebben gehad en ook weer uitzien naar de volgende. Je kaartje is prachtig!

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Cin, het duurt ff maar hier ben ik dan weer. Heb je schitterende kaartjes bewonderd en even bijgelezen dus ik ben weer helemaal op de hoogte. Ik denk dat je vandaag wel weer lekker aan de knutsel zal zijn......ik ga straks in ieder geval weer lekker mijn hokje in. Tot latersssssss. Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. een mooie kaart Cindy en mooi geborduurd.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Het is een schitterend kaartje geworden Cindy enne veel plezier straks in Rijswijk.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  40. nee lente is het nog steeds niet stond gister ook te rillen op station voor den bosch maar mag de pret niet drukken het was een super dag leuk dat jullie geslaagd zijn en het gezellig was al vast heel veel plezier met de komende beurs ga er van genieten .

    en je kaart meid het is een plaatje heel gaaf zo die ringen verwerkt en het hartje er onder
    met je prachtig borduurwerkje

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtige kaart heb je weer gemaakt!!!

    groetjes carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Je kaart is prachtig Cindy.
    Fijne dag!
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Mooie kaart hoor! fijn dat je met nadia's challenge meedeed! gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy