dinsdag 26 maart 2013

Warm wishes

Hallo allemaal,

Ik heb vanavond weer heerlijk geknutseld met mijn moeder voor onze club "de kaartenmaatjes". Dit keer had Ine een workshop georganiseerd. De bedoeling was een kaart te maken volgens een bepaalde sketch. Dit is het resultaat geworden. Het papier is van First Edition j'adore en noir chique, Ik heb weer ingekleurd met copics. Verder nog wat veertjes en bloemetjes gebruikt. De stempel heb ik nog bewerkt met zilver stickles voor het glittereffect. De parelpin heb ik zelf gemaakt met allemaal spulletjes uit de webshop van ebbies.  Ben weer benieuwd wat jullie er van vinden. Nu ga ik snel mijn mandje op zoeken. Morgen roept de plicht weer! Weltrusten allemaal!



31 opmerkingen:

  1. Hoi cindy

    Prachtige kaart erg mooi ingekleurd en leuk met die veertjes .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty Cindy, ik heb de kaart in het echt gezien, hij is zo mooi dames, je hebt prachtig gekleurd, een kaart om trots op te zijn.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er heel mooi uit.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Chique kaartje zeg. Heel erg mooi geworden. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart in van die mooie kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deftig kaartje Cindy, heel erg mooi
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en geweldige kaart en wat vind ik het plaatje gaaf groetjes NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Cindy, wel apart en chique.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Woow, die is mooi Cindy, wat een prachtig kaartje en wat een schitterende stempel!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,
    Super mooi, wat een leuke stempel en het papier past daar schitterend bij..WOW..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart en zo mooi ingekleurd .De kaart geeft een chique uitstraling door het stempeltje.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart!
    Heel mooi ingekleurd!
    De stempel is ook heel mooi.
    Mooi afgemaakt met die glitertjes!
    Echt chic!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een beauty,zowel de dame als je kaart!!Ik vind dat je haar heel mooi ingekleurd hebt Cindy,chique met hier en daar dat glittertje,ik heb zitten genieten,fijne dag,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooi en aparte uitstraling heeft dit kaartje. Een bjoetie!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauwww Cindy wat een schitterend kaartje
    geweldig die stempel

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige chique kaart Cindy!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg mooi gemaakt Cindy!!!ook helemaal in de modesfeer momenteel!!:-)!!!Waar heb ik dat eerder gezien,:-) :-) !!!
    Fijne dag,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh Cindy dit is echt een mooi kaartje echt gaaf zeker voor een tiener.
    Liefs Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die ziet er chic uit.
    Prachtig gemaakt Cindy.
    Gaaf hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. meid wat prachtig ingekleurd en superleuke kaart geworden heel gaaf

    groetjes roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gave, stoere meidenkaart! Mooie kleurcombi!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart. Met een chique uitstraling.
    Mooi, Hoor.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat ziet er chique uit Cindy, het papier maar ook het afdrukje...
    Mooi gedaan.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ook al zo'n toppertje....mooi gedaan hoor Cindy. Ik vind hem heel apart geworden. Net wat je moeder zei...om trots op te zijn.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Cindy, het is een toppertje meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een supermooie chique kaart! Erg mooi gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super mooie kaart is het zeg Cindy. Ook een hele mooie stempel die je hebt gebruikt. Super ingekleurd ook.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ha Cindy,
    wat een mooie kaart is dit! Vooral de veren en de pin passen er zo perfect bij!! Ik had hem bijna gemist, maar gelukkig vind ik hem nu ik in de nachtdienst zit!
    Fijne Paasdagen en tot gauw blogs!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Cindy,
    Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Heel apart met die zwarte veertjes. En dan die dame... echt heel deftig.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy