donderdag 11 april 2013

Club van Christa

Hallo allemaal,

Allereerst een hartelijk welkom voor mijn nieuwe volgers Ann en Anita. Wat leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden. Ik hoop dat jullie wat ideetjes op kunnen doen!
Sinds kort ben ik lid van Crazy about cards, de club van Christa Uithol. Christa heeft ook fantastisch mooie borduurpatronen en zoals jullie weten vind ik borduren op kaarten erg leuk. Op deze club is een maandwedstrijd. Ik heb het patroon aangevraagd en een kaart meegemaakt. Omdat ik kleuren ook heeeel erg leuk vind, heb ik kleuren met borduren gecombineerd. Ik heb weer één van mijn favoriete digi's van Morgan Fitzsimons ingekleurd met copics. De rouge heb ik gemaakt met chalk. Verder nog wat bloemetjes om het af te maken. Ik ben nu eigenlijk aan het spijbelen. Ik werk vandaag thuis, dus ik ga weer gauw verder.... Fijne dag allemaal, liefs, Cindy


42 opmerkingen:

  1. wauw prachtig cindy

    wat mooi prachtige kleuren weer

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi borduurpatroon en een prachtig ingekleurde stempel Cindy....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,
    WOW..wat mooi gedaan, zó mooi ingekleurd, geborduurd en afgewerkt helemaal ..AF..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Cindy! Dit ziet er heel mooi uit, prachtige kleuren, heel mooi borduursel, echt heel gaaf gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooo....wat mooi!! en zo mooi ingekleurd.
    prachtige geheel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje Cindy, je borduurwerk is weer schitterend en wat prachtig ingekleurd

    Gr. LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw Cindy wat een mooi kaartje heb je gemaakt zeg. En inderdaad is het een heel mooi borduurpatroontje.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooie kaart Cindy en wat een gaaf borduurtje:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende kaart weer Cindy, ik vind hem prachtig geworden en eh ik zal het niet tegen je baas zeggen hahaha. Werk ze.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw,wat een beauty van een kaart,prachtig ingekleurd en het borduurwerk super mooi.Werk ze verder en groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is je kaart schitterend geworden Cindy,prachtig patroon en erg mooie kleuren heb je gebruikt.Ook je stempel is weer heel erg mooi en zóóóó mooi ingekleurd,bijna fotogeniek!!!!

    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy, wat een prachtig borduurwerk heb je gefabriceerd...het wooow-gehalte is weer zeer hoog haha! En dat haar is zooo mooi ingekleurd, echt prachtig!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart Cindy!!!
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy
    Prachtig gekleurd je stempeltje .
    En ook weer zo mooi geborduurd .
    Super leuke kaart is het weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart! Mooi om zo het inkleuren met borduren te combineren. Gave kleuren!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jeetje , Cindy, ik ben een beetje laat, maar ik moet nog op alle kaarten reageren hoor ,maar dat komt later,je kaart is zo moooooooooooooi, ik heb er kippenvel van, het is dat ik hem heb zien maken, anders zou ik het niet geloven, hij is prachtig.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Cindy,

    Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt mooi geborduurd en ingekleurd super mooi hoor Cindy.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi chique kaartje is het geworden zeg. Heel erg mooi ingekleurd ook. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je dat mooi ingekleurd Cindy. Dat haar lijkt wel te leven :) Het borduurpatroon past er heel goed bij en heb je mooie kleuren voor gebruikt.

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een prachtige kaart met een heel mooi patroon en de kleuren zo mooi op elkaar afgestemt super Cindy veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart. Prachtig geborduurd en wat een stijlvolle digi. Mooi combinatie.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw zo chic.
    Dit heb je weer heel knap gemaakt Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat is je kaart schitterend geworden mooie kleuren heb je gebruikt.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ooooo, chic hoor!!!!! Heel mooi gedaan weer, geweldige combi!!!!
    Liefs van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw Ciny, aan het spijbelen!! Deed je vroeger waarschijnlijk nooit! Je kaart is echt een superkaart. Wat een beauty!!
    Prachtige kleuren heb je gebruikt! En het afdrukje heeft iets klassieks en iets sexies (of hoe schrijf je dat?)
    Groetjs,e

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een mooi kaartje weer; ach af en toe spijbelen moet kunnen, als je werk af is zegt niemand er iets van ;-) Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke skecth, je kaart is ook echt prachtig.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een gaaf kaartje cindy !
    groetjes wilma en renate

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wow super mooi kaartje!!
    groetjes ine

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een heel mooi kaartje!
    Wat heb je het plaatje mooi ingekleurd!!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  32. hoi Cindy, wat is dat een prachtige kaart, helemaal mijn kleuren hoor, ik ben gek op felle kleuren en wat zijn die haren super mooi gekleurd, prachtig, ik heb er gewoon even met mijn neus bovenop gezeten om het goed te bekiken, genieten dus, groetjes weer Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Cindy,
    Nu eerst maar eens volger bij jou geworden...heb al zoveel over je gelezen bij je moeder en zie je ook trouw bij CCWS voorbij komen!!
    Wat een leuke kaartjes maak je, helemaal super!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nu maar hopen dat je baas niet even komt kijken op je blog, want dan ziet hij gelijk dat je aan het spijbelen bent Cindy.
    Ook ik ben lid van de club van Christa Uithol en heb het patroontje aangevraagd en vanmorgen uitgeprint. Ga eens kijken welk 3d plaatje ik erbij ga gebruiken. Kan ik vanavond bij de tv lekker gaan borduren.
    Jij hebt er in ieder geval weer een schitterende creatie van gemaakt.
    Wens je een fijn weekend.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Supermooi gedaan Cindy. Prachtig gekleurd en geborduurd.
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik vind de kleuren helemaal toppie daar hou ik van alleen helaas gebruik ze te weinig, maar dit kaartje is in ieder geval helemaal toppie, schitterend.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wat een stijlvolle kaart cindy! Heel mooi

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Cindy wat heb je dit weer ongelooflijk mooi gedaan meis. Prachtig! Je borduurwerk ziet er weer perfect uit en deze prachtige stempel heb je ook ontzettend mooi ingekleurd. Heel leuk om te zien hoe je deze beide technieken combineert!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy