zondag 7 april 2013

De beste wensen

Hallo allemaal,
Eindelijk heb ik weer eens tijd gehad om een kaart te maken voor een challenge. Met deze kaart wil ik meedoen aan de CCWS. De bedoeling is weer om een kerstkaart te maken naar aanleiding van een sketch. Ik ben er gisteren al mee begonnen, nadat ik met mijn moeder uit Rijswijk terugkwam van de beurs. Het was zo ontzettend leuk en we hebben onze volger Jeannette uit Maassluis ontmoet. Wat een gezellige leuke vrouw! De beurs was leuk en toen we weggingen werd het pas druk, dus perfect getimed! Het designpapier van mijn kaart is van Authentique. De randjesmal van is Tim Holtz. Het stempelafdrukje is van magnolia en heb ik ingekleurd met copics. Tenslotte heb ik nog wat frutsels gebruikt. Fijne dag nog allemaal!


38 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,

    Prachtige kerstkaart heb je gemaakt, super ingekleurd en afgewerkt en ..zo leuk om iemand in 't echt te ontmoeten..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Cindy. Fijn om te lezen dat jullie het goed naar de zin hebben gehad!

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat we de kaart niet samen hebben gemaakt, maar ja het kan niet altijd gaan zoals je graag wilt.
    Ik vind dat je je kaart prachtig hebt gemaakt, ook weer héél mooi gekleurd, schitterend papier, ik vind hem héél mooi.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kerstkaartje Cindy, en fijn dat jullie een gezellige dag hebben gehad in Rijswijk. Ik ben er vroeger ook weleens geweest maar van hieruit is het een trein reis van dik 2 uur!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al zo'n prachtig kaartje Cindy, gezellig dat je je volgster Jeanette ontmoet hebt....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hé om dan een gezellige mede blogger te ontmoeten! En als het dan ook nog klikt....geweldig! En wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt, mooie kleuren, lief afdrukje en gelijk weer één voor je voorraad kerstkaartjes!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje Cindy!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Cindy,

    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Ik was gisteren ook op de beurs en wat jammer dat ik jullie niet heb gezien.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gezellig je beurs bezoek Cindy. Jullie hebben vast weer leuke ideetjes opgedaan. Mooie kaart heb je gemaakt. Het papier is erg leuk. Past heel mooi op deze kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kerstkaart!! Blijft leuk he blauwe kerstkaarten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje, mooi papier en mooie kleuren heb je gebruikt! Wat leuk dat jullie het zo gezellig op de beurs hebben gehad!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie kaart cindy ik ben helaas niet naar de beurs geweest had jullie graag willen ontmoeten veel liefs nel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Cindy, mooi papier heb je gebruikt, gezellig hoor zo'n dagje beurs

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend kaartje Cindy en prachtig ingekleurd!!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gedaan weer Cindy...lekker warme kleuren.
    Leuk te lezen dat jullie een gezellige dag hadden gisteren. Leuke dingen gekocht?
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat super dat jullie het zo leuk hebben gehad op de beurs Cindy, top. Je kaartje is weer prachtig geworden, het is een plaatje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ach, wat een lieverd.......leuk, zo in niet-traditionele kleuren!!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy,
    wat een mooi kerstkaartje heb je gemaakt.
    Ik la al bij je moeder en Jeanette dat he zo'n leuke ontmoeting was geweest. Wat verrijkt Blogland je dan toch, he?
    Ik kan er ook heel erg van genieten!
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart. Lekker hé, een paar uurtjes hobbybeurs. En dan ook nog andere bloggers te ontmoeten, Heerlijk toch.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg leuk gedaan, Cindy!!
    Wat een mooie kaart!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk kaartje en inderdaad heel mooi papier.
    Liefs Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kerstkaart, mooie uitwerking van de sketch.
    Fijn dat het gezellig was op de beurs.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. mooi cindy

    dit kerstkaartje weer prachtig ingekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Superleuk kaartje Cindy !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een bjoetie van een creatie! En de kleuren zijn hartstikke mooi...Helemaal Toppie!

    GR Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart Cindy,mooi papier heb je voor de kaart gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Lief, mooi, PRACHTIG !!!
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoi Cindy, eindelijk een reactie, wat was het toch leuk jullie te ontmoeten, en we hadden genoeg stof tot gesprek hihi, je kaartje is ook weer een schatje, mooi in die blauwe kleuren. groetjes weer Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Cindy

    Wat een prachtige kerstkaart heb je weer gemaakt .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Cindy, wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Zo mooi in deze kleuren. Ik moet ook echt weer eens een kerstkaart gaan maken, het blijft toch altijd leuk om te doen. Wat leuk dat jullie naar de beurs zijn geweest, heerlijk genieten saampjes!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een schitterende kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een lief en mooi kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een prachtige kaart, erg leuke stempel ook.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een super leuk kaartje is het geworden zeg Cindy. en wat een engeltje dat stempeltje. Ook weer super ingekleurd.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooi kaartje Cindy! Bedankt voor je deelname bij CCWS, veel succes.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Cindy, je hebt weer een schitterende kaart voor de kerstverzameling. Prachtige kleurencombinaties. Ik ben ook tijdens mijn vakantie op de beurs geweest. Was er om 10 uur op de 1e dag en toen was het heel erg koud in de hal. Gelukkig werd het later op de dag een stuk warmer. Heb weer een paar leuke dingen aangeschaft en kan me de komende tijd dus weer vermaken.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy