maandag 1 april 2013

Even iets anders....

Goedemorgen allemaal,
Ik hoop dat jullie allemaal een hele gezellige eerste Paasdag hebben gehad. Het is hier lekker weer, ben mijn ramen aan het zemen en aan het rommelen in huis. Dat is toch wel lekker zo'n extra vrije dag. Dit keer wil ik jullie even iets anders laten zien. Het past niet helemaal tussen mijn kaartenhobby, maar toch. Naast het maken van kaarten, heb ik ook nog andere hobbies, zoals breien, zelf kleding maken en kruissteek borduren. Dit heb ik allemaal van mijn moedertje geleerd. Als klein meisje zat ik er al bij aan de eettafel en ben ik begonnen met het maken van spulletjes voor mijn poppen. Dit schilderij is vers van de pers en is van het Amerikaanse merk Mirabilia. Het is kruissteek borduren met zijde, metallic garen en kraaltjes. Superleuk om te doen en heerlijk ontspannend, helaas heb ik er niet zoveel tijd voor. Dit schilderij heb ik zaterdag opgehaald bij de lijstenmaker. Ben zelf wel trots op het eindresultaat. Later vandaag kom ik nog een keer terug omdat de nieuwe challenge bij de Fadengrafik van start gaat. Tot vanavond en fijne dag! Liefs, Cindy



En nog een foto zonder lijst, voor de details :).


29 opmerkingen:

  1. Ik heb hem natuurlijk in het echt gezien, dames het is prachtig, weer zo schitterend geborduurd,zo mooi met de kraaltjes, echt weer iets om te koesteren.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is prachtig cindy!!!
    Volgens mij hebben we veel gemeen. Ik doe namelijk ook borduren schilderijen voornamelijk lanarte!!! hihihihihi!! Alleen ik heb het niet van mijn moedertje geleerd. Ik moet helaas alles zelf leren. Van wie ik die knutsel woede heb is nog niet bekend. Zit niet in de familie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, dit is een fijn werk!
    Heel mooi!
    Ik borduur wel eens, maar dan kleine dingetjes.
    Knap hoor!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Cindy wat prachtig zeg. Leuk toch eens iets anders tussen de kaartjes te zien, Zo als je wel gezien hebt denk ik doe ik ook van alles en nog wat. En zo leuk om eens af te wisselen. Van mij mag je nog veel meer laten zien hoor
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap hoor hoe jij alles maakt Cindy! Dit ziet er fantastisch uit!! En ik vraag weleens om een grote zak met tijd maar volgens mij kun jij er ook wel één gebruiken! Jou handen staan niet vaak stil zo te lezen! Knap hoor!

    Groetjes en nog een fijne paasmaandag!
    Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig schilderij en zo leuk om te maken en nu kan je er heerlijk van genieten.Fijne dag vandaag en groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woow Cindy wat is dit prachtig gedaan...mijn petje af hoor meis. Er zit ook een supermooie lijst omheen....en de kleuren zijn schitterend.
    Mijn moeder kon ook prachtig borduren maar ik heb er geen geduld voor.
    Fijne dag en liefs van Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een BEELDSCHOON schilderij Cindy ik hou wel van deze plaatjes van borduren ietsje minder maar dat komt omdat ik het priegelwerk vindt.
    En wat een schitterende lijst heb je erom heen laten maken ook deze is beeldschoon.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een supermooi schilderij met een beeldschone dame, je hebt er veel tijd aan besteed maar daar is ook iets heeeeeeeeeeeel erg moois uit te voorschijn gekomen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat heb je prachtig gedaan! Ik vind het ook een heel mooie afbeelding en een mooie lijst! Geniet van je vrije dag!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooi Cindy, wat een plaatje en wat fijntjes, goed dat het in een lijst zit, kun je er heerlijk naar blijven kijken, verdient een mooi plaatsje, groetjes weer Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy,
    Wat prachtig, heel erg mooi geborduurd en..je hebt een prachtige lijst uitgekozen..toppie.
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou je kunt trots zijn hoor ik vind het geweldig ondanks dat je niet veel tijd hebt heb je veel hobby's en voert ze allemaal goed uit.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat je dat ook doet, Cindy. Ik heb het vroeger ook heel veel gedaan, maar nu houd ik me voornamelijk bij kaarten en doosjes.
    Ik vind hem ontzettend mooi geworden!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw....wat prachtig! Daar zitten vast heel wat uurtjes werk in......Schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy

    Zo wat heb je dat prachtig geborduurd .erg mooi. Ook de lijst er om heen is erg mooi .
    Ik weet wat een werk het is ik heb er hier ook nog verschillende aan de muur hangen .
    Fijne dag Cindy
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw wat mooi Cindy! Dat je er het geduld voor hebt.. Ik vind het echt prachtig! Geef het maar een mooi plaatsje, hier mag je terecht trots op zijn.

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow wat mooi zeg. Daar mag je zeker heel erg trots op zijn. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat schitterend creatie, daar heb je toch wat uurtjes aan gewerkt maar het is gewoonweg prachtig
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wauw Cindy wat supermooi gemaakt, hij is echt prachtig. Heb ik ook nog in het verleden gemaakt, is ook super ontspannend om te doen en maar tellen maar het eindresultaat is werkelijk super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dit is ook mooi Cindy!. Borduren is ook leuk werk. Ik heb ook diverse doeken geborduurd. Nu heb ik geen plaats meer.Leuk schilderij is dit geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit is schitterend wat een prachtig borduurwerk.
    En ook zo'n mooie lijst.
    Deze krijg vast een ere plaatsje,groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. SCHITTTEREND!!!! Cindy, prachtig geborduurd en die lijst past er prachtig bij!.

    Lieve groetjes,

    LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel erg mooi geworden Cindy....en wat een werk,maar het is dan ook prachtig geworden!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. je paaskaartje is supermooi cindy

    maar ook je schilderij wat mooi zeg daar mag je ook wel trots op zijn

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ooooo wat is dit schitterend!!!! Echt helemaal geweldig. Dit vind ik ook zo leuk om te doen maar het komt er nooit meer van, jammer.Wat zul je trots zijn nu het af is!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooi borduurwerk weer. Hoop dat ook jullie een vrolijk Pasen hebben gehad.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heb de 2e foto eens even heel goed bekeken Cindy en stond versteld over het werk dat je aan dit schitterende schilderij, want zo mag je het echt wel noemen, heb besteed. Het heeft vast en zeker een ereplaats gekregen in je huis. Geweldig!
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy