maandag 15 april 2013

Glitter.......

Hallo allemaal,
Allereerst een warm welkom voor Wilma. Ik vind het zo ontzettend leuk dat je mijn volger bent geworden!

Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan bij de Fadengrafik. De opdracht is dit keer om een kaart te maken met gebruik van glitter, dus glitterpapier, glittergaren of andere dingen van glitter. Niet zo moeilijk maar wel heel leuk toch? Ik hoop dat jullie allemaal weer meedoen.
Dit is mijn voorbeeldkaart geworden, ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik heb glitterpapier gebruikt en er zit glitter op het plaatje. De challenge duurt tot en met 30 april 2013 17.59 uur. 



39 opmerkingen:

  1. Ook weer zo'n "schitterende"kaart(letterlijk en figuurlijk,hihi).Wat een prachtig borduurwerk en ook het plaatje van de parfumfles vind ik erg mooi Cindy.Ik zit hier te genieten,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zal wel glitteren bij jou in huis Cindy. Ik heb ook eens een kaartje gemaakt met glitter en vond het later overal terug. Maar je hebt in ieder geval een prachtige kaart gemaakt. Veel succes.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jou kaart is erg mooi Cindy!!!Hij glittert hier bijna van m'n scherm af......,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt, mooi geborduurd, leuk plaatje en de glitters maken het helemaal af..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jouw kaart als designer staat natuurlijk weer bovenaan bij de challenge, maar terecht het is een plaatje.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart, leuk al die glitters en mooi geborduurd.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jou kaart is ook prachtig geworden, leuk met het parfum flesje.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Cindy en je borduurwerk toppie.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er heel mooi uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi Cindy, als het lukt........ doe ik mee maar de tijd houd me vaak weer tegen, maar ik doe mijn best
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gave glitterkaart. Echt een kaart voor een grote meid! Ik vind hem ontzettend leuk geworden!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt, ik vind het een bjoetie!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi borduurwerk heb je op je kaartje verwerkt Cindy, prachtig hoor.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer knap gedaan Cindy! Leuke kleuren en je borduurwerk ziet er weer prachtig uit! Mooi hoor!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je borduurwerk ziet er weer heel erg mooi uit. het is een prachtig geheel geworden. Liefs |Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Weer een prachtig kaartje met een mooi borduurwerkje Cindy.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart weer Cindy, het borduurwerk ziet er weer perfect uit :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super chic gemaakt Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je dit superleuk gemaakt Cindy, helemaal leuk zo. Een toppertje weer meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi Cindy, dat is een kaart met een lekker luchtje, dat kan niet missen, erg leuk die fles en prachtig borduur in die tinten rose en zachtblauw, hij staat weer op mijn lijstje, groetjes weer Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterende kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg leuk die afbeelding en zo prachtig geborduurd, super!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. das ist eine wunderschöne Karte geworden,
    da passt alles super toll zusammen
    LG Margrit

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart!
    Leuk plaatje!
    Mooi geborduurt met mooie kleuren!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een prachtig kaartje Cindy

    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterend kaart. Pracht borduurpatroon en mooi kleur garen. Wat perfect pas bij het plaatje en papier.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. prachtig is hij weer Cindy ik kan niet anders zeggen je bent weer geslaagd

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Cindy

    Weer een erg mooie geborduurde kaart.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat prachtig gemaakt Cindy en het plaatje is ook zo leuk.
    Fijne dag!
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Bedankt voor je leuke reactie op mijn kaarten.
    Zoals je ziet kom ik bij jou ook even kijken en jij maakt ook prachtige borduurkaarten en je kruissteek schilderij is MOOI!!!!
    Leuk dat je volger bent geworden, ik ben ook jouw volger geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een leuke kaart Cindy. Heel leuk de kleurtjes, mooi patroon leuk met het plaatje gecombineerd. grappig zo'n parfumflesje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een mooie borduursel! mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  34. OOO meis je blijft van die mooie borduurtje maken deze is ook al zo schitterend en leuk gedaan met de glitter.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Schitterende glitterkaart, met prachtig borduurwerk.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een schitterende kaart Cindy. Erg leuk gedaan zo met dat glitter papier erachter.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Oh Cindy, you always put so much work on your cards. I really adore that! Thanks for your nice comment, I´m so happy about it ;). Wish you a lovely sunday, hugs Renata

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy