maandag 29 april 2013

Groeten uit Holland

Vandaag heerlijk een dagje extra vrij. Om in de stemming van Koninginnedag te komen heb ik deze kaart gemaakt voor de NKU. De opdracht is om een kaart te maken volgens een bepaalde sketch met de kleuren rood, wit, blauw en oranje. Ik heb er nog best veel moeite voor moeten doen om de spulletjes bij elkaar te krijgen. Ik heb niet zoveel rood/wit/ blauwe spulletjes, maar goed, het is gelukt hoor. Het papier is van Bo Bunny, het stempelafdrukje is van Sugar Nellie en heb ik ingekleurd met copics. Verder nog wat acryltulpjes gebruikt en plaksteentjes. Hollandser kan toch niet. Ik ga morgen gezellig met mijn moeder knutselen aan de grote tafel met de TV aan. Hier in Hellevoetsluis is toch niet veel te doen. Ik ga mij prima vermaken hoor! Fijne avond allemaal en natuurlijk wens ik iedereen een supergezellige Koninginnedag! Liefs, 
cindy


22 opmerkingen:

  1. Wowwwwwwww mooie hollandse kaart Cindy. groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is mooi geworden , echt hollands.
    Leuk detail de acryl tulpjes.
    Een gezellige dag morgen samen met je moeder en freubel ze!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Cindy, enig afdrukje heb je gebruikt.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart. Echt hollands en wat een leuke stempel. wij gaan morgen ook lekker voor de buis zitten. Veel Plezier.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi
    Leuk is je Hollandse kaart geworden .
    Fijne dag ook morgen .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is prachtig, leuk die tulpjes! Heerlijk een dagje vrij, de winkels waren open dus ik moest werken. Ik ga morgen ook lekker tv kijken, zoiets maak je natuurlijk niet iedere dag mee. Ik wens jou en je moeder een hele fijne knutseldag!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy,
    Wat een leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt, leuke stempel en mooie combi van alle kleurtjes..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk kaartje en wat een geweldige stempel die heb ik nog nooit gezien. Mooi hoor.
    Veel plezier morgen samen met je moeder, ik blijf ook lekker thuis bij de muis en wat te borduren er bij komt weer helemaal goed.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy, Wat een prachtige Hollandse kaart. Leuke stempel heb je gebruikt. De tulpjes vind ik super. Je kerstkaart is ook goed geslaagd. Mooi hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezelligheid op je kaart Cindy, je hebt er toch iets moois van gemaakt.
    Leuk dat je lekker aan de knutsel gaat met je moeder, ik wens jullie ook een hele gezellige dag toe morgen.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk kaartje heb je gemaakt. lekker nederlands. Ik ga morgen ook niet veel doen hoor, al woon ik in Rotterdam. Met je scootmobiel dwars door rotterdam is nu eenmaal niet makkelijk, dus ik ga ook lekker knutselen met de tv aan. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart. Om helemaal van in de stemming te komen!

    Fijne Koninginnedag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je kaartje is toch best leuk hoor al maak je deze niet vaak .Jij ook een fijne Koninginnedag en fijne knutseldag.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat klinkt hardstikke gezellig voor morgen Cindy,geniet er van en groetjes aan je moeder. Je kaart is heerlijk Hollands,leuk die kleine plaksteentjes in de vorm van een tulpje,fijne koninginnedag en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb hier weer zitten smullen, zeker van het afdrukje, wat is dat schattig, ik heb het ook nog nooit gezien, je hebt weer prachtig gekleurd Cindy, ik vind het een heerlijk Hollands kaartje.
    Tot morgen , lekker freubelen en t.v kijken.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is die prachtig .
    Een leuke digi.
    'k Wist niet dat dit een Sugar Nellie was.
    Prachtig ingekleurd en in een leuke sketch verwerkt.
    Top gedaan Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is weer schitterend geworden Cindy, echt een super hollands kaartje. Had vandaag ook een dagje vrij, het hele gebouw was dicht en was dan ook een verplichte snipperdag, nou daar straf je me niet mee. Heel veel plezier morgen met knutselen met mama Corrie en de tv aan.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige Hollandse Kaart,fijne dag vandaag engroetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooie kaart.
    Denk dat ik straks ook maar wat ga kleuren, want ben niet van plan om de drukte op te zoeken

    BeantwoordenVerwijderen
  21. je hollandse kaart is een bjoetie om te zien, leuke details heb je gebruikt.
    Fijne Koninginnedag....Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige Hollandse kaart Cindy, ondanks dat je niet veel in die kleur had is het kaartje goed gelukt.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy