dinsdag 30 april 2013

Nieuwe challenge bij Creaine

Hallo allemaal,
Zitten jullie ook allemaal voor de tv? Vandaag gaat er weer een nieuwe challenge bij Creaine van start. Voor de borduursters onder ons is het een superleuke uitdaging: maak een kaart met een patroon uit het hobbyjournaal. Ik heb een patroontje van Jenine Siemerink gebruikt. Het garen is van Joy en de rand heb ik met de hand geëmbost met een mal van Marianne Design. Het plaatje is van Mattie. Doen jullie allemaal weer gezellig mee? De challenge duurt tot 28 mei 2013. 


26 opmerkingen:

  1. wat een beeldschoon kaartje Cindy, mooie geemboste rand met een schitterend plaatje van Mattie een plaatje weer.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is superleuk geworden, Cindy. Sjieke kleurencombi.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw..prachtig! Wat leuk dat randje zo met het lint! Fijne dag, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastic, perfect, wonderful, OUTSTANDING! I´m totally thrilled! I´m really in love with this card, hugs Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Cindy. Heel mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh wat heb je hem mooi geborduurd zeg!!! Het is een prachtig exemplaar geworden hoor!!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi kaartje.
    Het borduren vind ik erg knap, is voor mij niet weg gelegd

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een zeer mooie borduurkaart met een prachtig zomerse bloementuil erop.
    Knap gemaakt Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart zeg, en ik zit natuurlijk ook voor de tv en onderwijl maak ik een kaartje of 2. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart,mooi geborduurd en een bloemenrijk plaatje heel mooi uitgeknipt,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart weer heel mooi gemaakt.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze is ook weer prachtig Cindy, mooie kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cindy,
    Wat een superleuke kaart is dit weer, mooi geborduurd, leuk plaatje en prachtig afgewerkt..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Cindy, hele mooi embosrand zit er aan de zijkant, het borduurpatroon is ook supermooi, ik heb hem op mijn lijstje gezet, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige geborduurd kaartje Cindy, mooi motief uit HJ98, had het ook al zien staan...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ziet er weer tip top uit Cindy...we hebben het hier op de tv gevolgd, wat was ze mooi onze maxima...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje, wat leuk dat lint op deze manier!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Yep de tv heeft hier de hele dag aangestaan en nog steeds zit ik te kijken, nu naar de vaartocht over het IJ, heel mooi allemaal. Net zoals jouw kaart die vind ik ook weer schitterend geworden Cindy, een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterende kaart zo mooi geheel en ook ik heb met tussenpoze gekeken naar de kroning.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart. Wat heb je weer prachtig geborduurd en een leuk plaatje erbij. Je rand is schitterend. Was zeker wel een hele klus.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart heb je gemaakt met een mooi borduurpatroon leuk ook met het randje aan de zijkant.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ziet er perfect uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend mooie kaart Cindy.
    Mooi geborduurd.
    Mooie rand aan de zijkant met het lint erdoor!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje en mooi geborduurd!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schitterende kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hier zelfs vandaag nog gekeken had het opgenomen manlief wil er niet naar kijken
    maar is allemaal prachtig net als deze kaart ook het lintej er doorheen vind ik erg mooi zo

    het borduurwerk van jenine is altijd een feestje om te maken ik heb net eentje uit de een oude marianne doe gemaakt

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy