woensdag 24 april 2013

Tijd om de stoute schoenen aan te trekken....

Hallo allemaal,
Een grote droom van mij is om van mijn hobby mijn werk te maken. Maar ja, dat is een droom en zal nooit gebeuren. Het werk dat ik nu doe is ook heel leuk hoor!  Bezig zijn met mijn kaartenhobby is mijn lust en mijn leven. Bij de NKU is er een DT-call. Als ik zo'n berichtje zie, word ik altijd heel onzeker, kan ik dat wel, zal ik meedoen, wat vinden mensen van mijn kaarten?   Dit keer dacht ik bij mezelf: trek gewoon de stoute schoenen aan, wie niet waagt die niet wint. Stel je nou toch eens voor dat je wordt uitgekozen, dan komt je droom ook weer een stukje dichterbij, je kunt dan je kaarten weer met andere delen en wellicht andere bloggers inspireren. Ik heb dus besloten om mee te doen. Het leuke van de NKU vind ik dat je niet gebonden bent aan één stempelmerk, maar alles mag gebruiken, als je maar volgens een bepaalde sketch en/of thema werkt. Dus niet alleen stempels, maar ook 3D-plaatjes. De NKU is er voor iedereen, dat is nou juist zo leuk. Je moet iedereen in zijn waarde laten. Iedereen is met zijn hobby bezig, iedereen op zijn eigen manier. 
Voor de DT -call is het de bedoeling dat je een sketch uitwerkt. Ik heb gebruik gemaakt van het Maja vintage spring papier. Ik heb dit al heel lang in huis, maar vind het iedere keer zonde om te gebruiken. Voor deze gelegenheid haal ik graag het plastic ervan af! Het stempelafdrukje is van Wee Stamps en heb ik ingekleurd met copics. De bloemen zijn van Wild Orchid crafts. Verder nog wat vlinders gestanst en het afdrukje bewerkt met parels en stickles. Ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik ga lekker verder dromen.....




46 opmerkingen:

  1. Wauw Cindy, wat een beauty is dit geworden, je hebt alles uit de kast gehaald, zo prachtig gekleurd, ik ben trots op je schitterend gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je prachtig gedaan Cindy, en hoe herkenbaar zal ik wel of zal ik niet. Ik had ook de gedachte wie niet waagt die niet wint.Maar ik ben er ook mee aan de slag gegaan. Dus wie weet...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is helemaal prachtig, mooie kleuren en je hebt de stempel fantastisch ingekleurd, top!! Ik wens je heel veel succes en zal voor je duimen!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Cindy je moeder zegt het en ik vind ook dat je trots mag zijn...je kaart is prachtig hoor en alles erop klopt gewoon. Het is een winnaar en ik hoop voor je dat je uitgekozen wordt want ik gun het je zo!
    Ik loop ook niet zo hard om dit soort dingen aan te gaan.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onzeker hoef je zeker niet te zijn Cindy, nou verliezen we wel een trouwe deelnemer als jij wordt uitgekozen.......nee hoor, je kaartje is prachtig en ik wens je veel succes.,'
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty Cindy, prachtig ingekleurd en ik zal voor je duimen, je maakt vast een goede kans.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw prachtig dit kaartje cindy

    en zo mooi ingekleurd meid super

    ik zal ook voor je duimen hoor veel sucses

    en wie weet komt je droom toch nog eens uit

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy,
    Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt voor de DT-call, de digi is super ingekleurd, mooi papier(heb ik ook en..zonde om te gebruiken hihi)
    mooi afgewerkt met mijn favoriete krul van Magnolia, echt helemaal super..succes..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt jezelf overtroffen Cindy en ja wie wil er nou niet van zijn hobby zijn werk maken toch? Je kaartje is in 1 woord TOPPIE,SCHITTEREND ok in 2 woorden dan. Wens je heel veel succes toe.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw naamgenootje een geweldig kaartje heb je gemaakt en als ik zo je blogpost leest is onze naam niet het enige wat we delen.
    Succes
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wauw Cindy wat is het een beauty geworden meis, ik vind hem helemaal het einde, zo mooi ingekleurd ook, kortom een toppertje. Ik zal voor je gaan duimen meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy,
    je kaart is prachtig, zou niet twijfelen hoor, gewoon doen.:-) :-) :-)
    H
    Grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is helemaal prachtig, mooie kleuren Ik wens je succes.

    Lieve groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart en erg mooi zo alles bij elkaar, mooi frisse kleuren ook.Veel succes hoor en van mij mag jij zeker DT-er worden met je prachtige kaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Cindy ja wat een droom he, die heb ik ook zou ook wel van mijn hobby mijn werk willen maken.
    Maar je hoeft niet te twijfelen of je kaartjes wel mooi genoeg zijn, want die zijn prachtige.
    Net als deze hier boven weer. Heel veel succes
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een schitterend kaartje, waarmee je goed je best doet om een deel van je droom uit te laten komen. Heel veel succes en niet zo twijfelen, gewoon in jezelf geloven. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt voor de oproep, de digi is super ingekleurd, mooi papier echt helemaal super..succes met je inschrijving en gewoon doen!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nou Cindy, dit is wat mij betreft zeker een grote kanshebber. Wat een prachtige kaart.Gelukkig hoef ik hierover niet alleen te beslissen, maar het is zeker een toppertje!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Cindy en daarop afgaande moeten ze jou wel kiezen,toch??
    Dromen worden waarheid als jij het wil!!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterend mooie kaart Cindy, heel veel succes bij je DT call, ik duim voor je dat je droom uit komt......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou, ik vind je kaart heel gaaf geworden, Cindy. Van mij mag je DT-er worden, gezellig! Kunnen we van je kaarten blijven genieten!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Groot gelijk Cindy, als dit een stukje van je droom waar kan maken dan er gewoon voor gaan!! Je kaartje is super gaaf, we zullen het wel lezen...

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dromen kunnen waarheid worden maar daar moet je wel wat voor doen.
    Zoals deze kans benutten.
    Je kaart is prachtig!
    Heel mooi papier, ik kan begrijpen dat je daar zuinig op bent.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  24. SUPER, Cindy, moet je zeker doen, lekker een kans wagen, je kan het, dit prachtige kaartje is er weer het bewijs van. Veel succes en we gaan het horen! groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Cindy

    Gelijk heb je je maakt prachtige kaarten dus ik denk dat je wel een grote kans maakt .dit kaartje heb je ook weer prachtig gemaakt en super mooi ingekleurd .
    Heel veel succes ik zal voor je duimen .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super Cindy! Gewoon mee doen en wie weet! Wie niet waagt, wie niet wint! Ik duim voor je en gun het je van harte!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik hoop dat je droom uit gaat komen Cindy, wat een schitterend kaartje....heel veel succes

    liefs corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Cindy,
    wat een lief kaartje is dit!! En natuurlijk moet je meedoen aan de DT-call. Waarom niet? Je hebt ene heel afwisselende stijl van kaartjes maken! EN dat is in een DT altijd goed volgens mij!
    Heel veel succes! GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een ontzettend leuk kaartje Cindy. Je hebt niet alleen de stoute schoenen aangetrokken om mee te doen met de DT-call, maar ook om dit papier (eindelijk) eens te gaan gebruiken haha
    Succes!

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hij is keigaaf Cindy.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  31. schitterend kaartje.
    Denk dat je wel een goed kans maakt.
    Vind de sketch erg mooi en ben ook met een kaartje bezig, maar durf hem hier niet te plaatsen omdat mijn kaartjes te simpel zijn.
    Hij komt volgende week wel op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. prachtige kaart!! en zo goed van je dat je toch mee gaat doen. succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Je hebt er een hele mooie kaart voor gemaakt.
    't Is een leuke sketch ook.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Echt een heel mooi kaartje Cindy kun je trots op wezen ! groetjes renate en wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Cindy

    Dit mooie papier lag hierop te wachten......je kaartje is schitterend en ik denk dat je droom misschien wel uitkomt met dit mooie kaartje.
    Heel veel succes meid.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Cindy,

    Wat een toeval ik heb er ook over zitten denken en ik wil ook de stoute schoenen aan doen en er aan mee doen!! Wat een toeval!

    Maar je kaartje is prachtig gelukt zeg en super mooi papier ervoor gebruikt zeg!!!

    Nou heel erg veel sterkte!!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Schitterende kaart. Inderdaad heel mooi papier. De stempel heb je prachtig ingekleurd. Lekker fleurig.
    Ik zal voor je duimen en hopen dat je in het dtteam van NKU komt.
    En je maakt schitterende kaarten.Dus niet onzeker zijn.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een super, super mooie kaart, ik hoop dat je droom uit komt, heel veel succes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een hele mooie kaart hoor !
    Leuk dat je meedoet met de DT oproep.
    Nog even afwachten hè ?....

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik denk dat je een goeie kans maakt, want je kaart is echt super leuk :D

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hartstikke leuk Cindy!! Goed dat je meedoet met de DT-call....wie niet waagt....
    Succes!
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een schitterende kaart is dit Cin en als ze jou niet in het DT kiezen dan moeten ze allemaal stuk voor stuk aan een bril!!!
    Succes meis en ik duim voor je. Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Oh ik ben helemaal weg van jouw kaart. Wat een beauty!! Ik duim heel hard voor je en inderdaad wie niet waagt wie niet wint.
    Heel veel succes, je maakt zulke prachtige kaarten.
    Groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Prachtige kaart, de stempel is super ingekleurd !
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wat een prachtige kaart Cindy, Mooi ingekleurd en dat papier. Super..... Ik duim voor je. Dt bij dat blog is inderdaad mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gefeliciteerd Cindy met je DT schap bij NKU!

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy