zondag 21 april 2013

Vintage

Hallo allemaal,
Bij WLVC is de eerste challenge van start gegaan. Ik maak niet veel vintagekaarten, maar ik wilde hier toch wel heel graag aan meedoen. Sinds enige tijd heb ik een lightpad, echt een waanzinnig ding om te embossen en met hobbydots te werken. Ik heb deze kaart handmatig embossed en uitgesneden met een star collection mal van Marianne design. Het is best wel monnikenwerk maar zo ontspannend en rustgevend. Ben er ook wel eventjes mee bezig geweest hoor :). Het papier is deels van Maja design en deels van My minds Eye. Verder nog een lintje en wat acrylspulletjes gebruikt. De binnenkant is ook deels geëmbossed met mintgroen papier, maar dit vertekent een beetje op de foto en heb ik het randje geborduurd. Vintagekaarten maken is toch wel heel erg leuk. Wie weet volgen er nog veel meer. Fijne zondag allemaal! Liefs, Cindy


36 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,
    Wat heb je een prachtige Vintagekaart gemaakt, super mooi met dat handembossing, lief plaatje en prachtige afwerking, leuk dat je mee doet met de Challenge van WLVC..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een waanzinnige mooie vintage kaart heb jij gemaakt Cindy, je hebt dat toch beter in je vingers als ik hoor!!!.
    Misschien moeten we ze eens meer gaan maken,dan krijg ik de slag misschien ook wel te pakken, lukt het mij misschien ook wat beter.
    Je hebt er weer een beauty van gemaakt.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is prachtig geworden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Cindy, en ja een lightpad kijk ik in de winkel ook steeds na maar ik vind het zo veel geld, maar lijkt me idd wel heel handt
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend Cindy en wat heb je er een werk van gemaakt, echt "handmade" , tja, ik zie al aardig wat vintage kaartjes voorbijkomen haha, toch weer leuk om erbij te doen, we zien het wel weer voorbijkomen, groetjes weer Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw een super kaart heb je gemaakt heel erg mooi
    Groetjes en nog een fijne avond
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, Cindy, wat een schitterende vintage meis! Geweldig mooi gemaakt, prachtige embossing, hele mooie kleuren, echt een fantastisch geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Cindy. Heel mooi gemaakt. Leuke mallen heb je gebruikt. Mooi plaatje. Je gaat er vast meer van maken.... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,

    Super prachtige kaart. Mooi. Ge-embosed.

    Grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterend zeg!heel mooi gemaakt. liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart met die mallen en dat geborduurde erop!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een juweeltje Cin.......dit ligt je best wel hoor, ik hoop nog veel meer van dit moois bij jou te kunnen bewonderen want ik vind hem écht te gek!!!!
    Leuk dat ook jij meedoet aan de challenge van WLVC en natuurlijk heel graag tot een volgende keer!!!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy,

    wat een super mooi en bewerkelijk kaartje!!!Je bent hier ook een kei in hoor,het ligt je wel en hebt er iets mooi's van gemaakt!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig vintage kaartje Cindy, je kunt wel zien dat je er veel tijd ingestoken hebt, je kunt er gerust meer maken.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi gedaan Cindy, prachtig vintage kaartje! Hij is goed gelukt, ik denk dat ik me er ook maar eens aan waag......
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauwww Cindy
    wat een prachtig Vintage kaartje heb je gemaakt

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. dit is echt een prachtig kaartje en leuk dat je twee technieken gebruikt heb echt heel mooi.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een schitterend mooie kaart!
    Mooie mal die je met de hand hebt geembost.
    Wat een werk heb je erop gedaan.
    Mooi plaatje. Leuk afgewerkt.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een schitterende kaart zeg. Mooi ook dat embossen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wel gelijk een gave vintage kaart, Cindy. Hij is echt heel goed gelukt!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend Vintagekaartje Cindy!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw Cindy wat heb je dit mooi gedaan, en wat een werk maar daar is het resultaat dan ook wel naar, ik vind hem prachtig geworden, een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Geweldig mooie kaart Cindy,groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hij is super mooi gemaakt Cindy, eer van je werk hoor, Bedankt voor je deelname bij de wlvc. en tot de volgende keer.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooi en super chique is je kaart Cindy. Het zal zeker een heel werk geweest zijn. Je hebt ook mooie kleuren gebruikt...die maken het chique denk ik. Ik vind het een winnaar (voor wat dan ook haha)
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Amai zo mooi en dan nog zoveel handwerk eraan gehad. Fantastisch gedaan Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb je weer een bjoetie van een kaart gemaakt, hij is zo schitterend, echt helemaal super!!!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Eindelijk even tijd om wat Blog's af te gaan.Wauw Cindy dit is een hele aparte ik vind hem gaaf veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Cindy
    Een prachtige vintage kaart heb je gemaakt er zullen er vast meer volgen.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wauw cindy wat een prachtige nvintage kaart meid

    heel mooi metnde geembostte delen zo

    ik vind momenteel vintage kaartje maken ook heel leuk om twe doen

    en jij maakt vast nog welmeer er van denk ik

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Schitterende kaart. Heel mooi plaatje en prachtig geembost en geborduurd.
    Je vintage kaartje is heel gaaf geworden.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  33. mooie kaart. erg mooie mal gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wauw jou vintage kaart is ook schitterend geworden Cindy.
    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy