zondag 12 mei 2013

Big hug

Goedemorgen allemaal,
Gisteren heb ik weer een supergezellige dag met mijn moeder gehad. We hebben de hele dag bij mij geknutseld. Het weer was toch ontzettend slecht hier, regen, wind, net herfst, vandaag ziet het  er al niet beter uit. De kaart die ik jullie nu laat zien heb ik gemaakt voor de challenge van kleuren met potloden, waar dit keer de opdracht is om te kleuren op kraft. Het stempelafdrukje is van LalaLand Crafts en heb ik ingekleurd met faber Castell potloden. Ik vind het kleuren op craft zo leuk om te doen! Het papier is van Bo Bunny  "Smoothable". De swirl is van Magnolia. Verder nog wat roosjes gebruikt en een label met  de tekst "big Hug". Vanmiddag gaan we naar mijn moeder voor moederdag. Ik wens jullie allemaal een gezellige zondag toe!
Liefs, Cindy



33 opmerkingen:

  1. Ook een goedemorgen Cindy, wat een superleuk kaartje en wat is dat toch mooi ingekleurd, mooi dat lichte op die pet., gebruik je eerst wit als basis? Ik denk dat de faber castell potloden zich wel het beste voor lenen, heel erg mooi, fijne dag en groetjes aan je moeder, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, vrolijke kaart! Het stempeltje is erg mooi ingekleurd. Jij ook nog een fijne zondag!

    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan prachtige kleuren .ik wens je een fijne moederdag toe.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy, Goedemorgen. Wat leuk om gisteren weer met je moeder te hebben geknutseld. Gezellig. Wat is dat leuk om met je moeder dezelfde hobby te hebben. Mijn moeder komst straks ook bij ons en dan gaan wij ook een kaart maken. Wat een voorrecht he, Vind je ook niet?? Mijn moeder en ik hebben ook dezelfde smaak en dat is leuk. Mijn moeder kan verder niet zo veel ze heeft een aangeboren heupafwijking, en loopt daarom bijna niet meer. Ze kan zich thuis nog net redden. Daarom is de hobby zo leuk. Kun je mooi bij zitten. Je kaart is erg mooi vrolijk geworden, inderdaad op kraft stempelen en kleuren geeft een erg mooi effect. Het papier wat je hebt gebruikt is prachtig. Fijne dag nog Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig wat een vrolijke kaart!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Kleuren met Potloden

    Fijne zondag
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig afdrukje heb je ingekleurd hij is zooo gaaf met die gitaar en je kaart is in super kleuren!!

    Gr ANtoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi wijfie
    Je kaart is super geworden, ik ga hem zo ook maar plaatsen, jij hebt prachtig gekleurd met potloden Faber Castel heten ze toch? Het papier is er prachtig bij.
    Tot straks, liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie vrolijke kaart Cindy, wat staat dat prachtig die stempel op kraftpapier en zo mooi ingekleurd....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Cindy,
    ja kleuren op kraft is heeeel leuk en verslavend, dus pas maar op:0) het is een enige kaart geworden!
    fijne zondag
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy,
    Heel erg mooi ingekleurd op Kraft, wat een leuke digi en je kaartje is weer helemaal top.
    Liefs van Ans..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen naamgenootje,
    Je kaart is heel leuk geworden
    Liefs en een fijne dag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig is hij weer Cindy....super van kleur en mooi ingekleurd. Je doosje in devorige post heb ik gemist...ik vind het schitterend gedaan. Wat een uitvinding zo...helemaal toppie!
    Gezellige dag bij je moeder, doe haar maar de groetjes van mij.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat heb je weer mooi gemaakt Cindy
    Veel plezier bij je moeder
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart Cindy! Sinds ik het kleuren op Kraft heb ontdekt, worden de kleurpotloden ook hier weer vaker tevoorschijn gehaald ;)
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lekkere, vrolijke kaart, Cindy. Heel gaaf!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leukerd Cindy, ik het zelf nog nooit met kraft gewerkt...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. OOO WAUW Cindy wat een geweldige kaart heb je gemaakt en zo mooi van kleur hihi ik hou wel van een beetje bonte kaartjes super meis.

    Fijne middag bij je moeder en liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtige kaart zeg!! Lekker hoor al die kleuren!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een gaaf kaartje Cindy!!!
    het kleuren op Kraft is je goed afgegaan, ik blijf het lastig vinden hoor

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig !!!
    Een lief plaatje en heel mooi ingekleurd op dat kraft papier.
    Top gedaan Cindy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende kaart. Leuke stempel en mooie kleuren heb je gebruikt.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt de laatste tijd weer prachtige dingen gemaakt, maar deze met kraft en potlood is echt top. Fijne zondag en groetjes,

    Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je kaart is geweldig.
    Mooie in gekleurd.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. WOW, wat een super mooie kaart, je hebt het stempeltje prachtig ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende kaart Cindy, ik vind hem prachtig geworden en wat heb je haar schitterend ingekleurd, helemaal top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. heel mooi kaartje en prachtig ingekleurd op kraft papier blijft ook altijd leuk om te doen

    en gezellig met je moder weer freubelen leuke is dat he doe ik met mijn schoonmoeder altijd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. gezellig zo aan de knutsel samen met je moeder.
    mooie kaart gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. een schattig kaartje.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ook al zo'n schattige Lalaland stempel net als je ma!
    Ze zijn zo leuk, en erg leuk gekleurd op kraft!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. wat een superleuke kaart is dit.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Kleuren met Potloden!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy