donderdag 9 mei 2013

Borduurkaart in geel en groen

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik Hermien bedanken voor de schattige kaart die ik heb ontvangen om mij te feliciteren met mijn DT-schap bij de NKU. Echt zo lief!

Ik heb nu heerlijk vier dagen vrij en heb mij voorgenomen om heeeel veeeel aan mijn hobby te gaan doen. Deze kaart heb ik geborduurd voor de challenge bij het EHI borduurkaartenblog. De opdracht is om een kaart te maken en je te laten inspireren door deze foto:



De kaart die ik heb gemaakt is deze geworden:
Het patroon is van Sjaak van Went, het plaatje is van voorbeeldkaarten. 
Hier is het ontzettend somber en donker weer. Het ideale knutselweer! Ik ga gauw weer verder.
Fijne dag allemaal.

27 opmerkingen:

  1. wat een schitterende borduurpatroon!! prachtig om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is schitterend je kaart Cindy en heel veel knutselplezier de komende 4 dagen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,

    ook jou kaart voor http://eenhoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl/ is schitterend geworden en het patroon vind ik helemaal TOP!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Cindy, inmiddels is de zon doorgebroken gelukkig, het ziet er gelijk al weer veel gezelliger uit. Jij hebt in ieder geval al weer een heel zonnig kaartje gemaakt, heel mooi geborduurd, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier is het stralend weer maar wel fris.
    Je kaartje is prachtig en heel goed gelukt.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,
    Hier ook zonnig, maar ook frisjes..
    Je kaartje is schattig, mooi geborduurd en afgewerkt..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig is je kaart Cindy, je hebt er veel werk van gemaakt,je hebt je laten inspireren door de foto, super,, dank je wel voor je deelname bij het E.H.I. borduurkaartenblog.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig mooi geborduurd kaartje Cindy, leuk borduurpatroon....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig geborduurd weer zeg. Je kaart is lekker vrolijk. Hier schijnt t zonnetje wel,maar ben druk met de voorbereiding van de vakantie.Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach, wat een schatje.......... lekkere, frisse kleuren.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterende kaart Cindy,
    Geniet van je vrije dagen meis.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat mooi weer cindy dit borduurpatroontje met de mooie bloem er bij

    heerlijk meid ga er van genieten van je vrije dagen

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend kaartje Cindy
    en wat een mooi borduurtje

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Cindy,
    wat les ik n u: somber weer? Ik heb vanmiddag met blote benen in de zon gezeten en mijn boek uitgelezen. Ook nu schijnt de zon nog...wat een verschil!
    Je kaart is in elk geval erg zonnig! mooi gedaan en je kunt zo zien dat de inspiratie uit de foto kwam!
    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart Cindy!
    Leuk borduursel!
    Goede combinatie van het borduursel en het plaatje.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. In een woord schitterend Cindy! Geniet van je vrije dagen,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gepriegel weer.....een schitterend patroon! Snap nog steeds niet dat je hier geduld voor hebt maar het is een prachtig resultaat!
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je kaart is prachtig Cindy...een hele goede uitwerking van de foto. En ja wat zal ik zeggen van je borduurwerk...ik heb er eigenlijk geen woorden voor hihi Schitterend het zijn net oogjes!
    Hier was het ook prachtig weer en ben met mijn moeder, voor moederdag naar het tuincentrum geweest om een mooie bak op te laten maken voor op haar balkon. Ze is gek op franse geraniums. Het ziet er weer zonnig uit.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi, what a wonderful and pretty card! Love the colors you´be used and your stitching is fantastic (as always :)). Hugs Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat een mooie zonnige kaart.Je borduurwerk is weer helemaal prachtig en mooie kleuren heb je voor de kaart gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaart is echt heel mooie.
    En geniet van je vrije dagen.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat en beeldschoonkaartje weer Cindy, en top dat je in het DT team van NKU zit toppie.
    Als het kaartje binnen is geef ik even een berichtje oke. Tja mijn vader gaat volgende week naar een revalidatiecentrum maar hij wil niet meer, ik ben heel emotioneel zo vlak voor de bruiloft en niet alleen ik hoor.
    Fijn weekend liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart Cindy ! en nog gefeliciteerd et je benoeming van DT lid he Gr renate en wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze kaart had ik nog niet gezien. Hij is schitterend. Mooi frisse kleuren en prachtig geborduurd. Leuk hé, dat je uitgekozen bent om in de DT team zitten van NKU. Gefeliciteerd, we zullen vast en zeker prachtige creaties van je zien.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuke kaart Cindy. Dit patroon, past leuk bij het plaatje, mooie kleuren combi. Je doosje voor de rollen lint is prachtig. Wat een goed idee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaart Cindy en mooi patroon bedankt om mee te doen met onze challenge op het E.H.I blog
    grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een schitterende kaart en bedankt voor je deelname bij EHI borduurkaarten.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy