zondag 12 mei 2013

Challenge bij Nadia

Hallo allemaal,
De vrije dagen zitten er weer op en morgen gaat de wekker weer vroeg af. Nog even voor het slapen gaan wil ik dit bericht plaatsen voor de challenge van Nadia. De opdracht is dit keer om een kaart te maken met een 3D-plaatje met een dier. Ik heb dit keer weer gekozen voor een geborduurd kaartje met een wolf. Het patroon heb ik geborduurd met Mettlergaren. Het plaatje is van Le Suh en heb ik bewerkt met stickles voor het sneeuweffect. Ik vind het plaatje supergaaf vanwege de diepte. Ik wens jullie allemaal een hele goede nachtrust en tot gauw! Liefs, Cindy


28 opmerkingen:

  1. Het is een schitterende geborduurde kaart Cindy, je plaatje maken je kaart helemaal toppie, joppie, jij ook slaap lekker en tot morgen.
    liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geborduurd Cindy, met een mooi plaatje, werkse de komende week.....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is weer prachtig geborduurd,
    Werkze morgen en voor nu lekker slapen.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy,
    Weer een leuke kaart Cindy en idd de diepte in de kaart is erg opvallend,mooi hoor!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi kaartje geworden met deze prachtig wolf en mooie borduurwerk


    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig kaartje en met die wolf zit je bij mij meteen goed hoor, want daar ben ik gek op. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Welterusten en werkse voor morgen (ga er zo ook mee stoppen, morgen ook weer aan het werk). Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zeg net tegen je moeder dat je een artiest bent en nu ik je kaart zie heb ik niet gelogen. Hij is weer prachtig hoor en dat borduurwerk is ook toppie! Heel mooi plaatje ook.
    Fijn dat jullie een gezellige dag hebben gehad.
    Ik heb ook een leuke dag gehad en ben door mijn kinderen verwend met een dagje Wellness bij Spa Zuiver in Amsterdam! Leuk hè?
    Slaap lekker en werkse weer morgen.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super Cindy! Vind de wolf heel mooi en je borduurwerk ziet er weer geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart Cindy, mooi geborduurd. Fijne dag groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit prachtig zeg en ook zo mooi weer geborduur, je bloglayout ziet er ook weer mooi uit hoor
    groeten lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is inderdaad een prachtig kaartje, bedankt om mee te doen met Nadia's Chalenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi exemplaar heb je weer te voorschijn getoverd ik kom gauw weer een kijkje nemen bij je veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooi kaartje met prachtig borduurwerk.
    Fijne (werk)week!
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje en mooi geborduurd.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart Cindy! Super leuke borduurrand en de kleuren zijn weer mooi gecombineerd met het plaatje!!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtige plaatje, mooi geheel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart,mooi geborduurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een plaatje, net een aanzichtkaart.
    'k Vind dit een geweldig mooi kaartje Cindy.
    Schitterend gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Cindy

    Ja dat valt dan denk weer tegen als de wekker gaat ?!?

    Prachtige kaart weer en weer zo mooi geborduurd.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauwww dit is toch weer helemaal genieten van een prachtige creatie met hele mooie combinatie van kleurtjes! Die wolf is gaaf

    Gr ANtoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een schitterend kaartje! Mooi geborduurd.
    Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart. Prachtig geborduurd en het plaatje vind ik heel mooi. met de wolf op de voorgrond en het water en bergen erachter.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend kaartje Cindy, hij is weer supermooi geworden. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je hebt een prachtige kaart gemaakt Cindy en mooi geborduurd.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.
    Succes met je DT schap.

    Groetjes karin DT member

    BeantwoordenVerwijderen
  26. een prachtige kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge veel s6
    grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy