vrijdag 10 mei 2013

doosje voor lintrolletjes

Hallo allemaal,
Heerlijk hoor zo'n extra dag vrij. Hebben jullie dat ook, dat als je je hobbykast opendoet dat alles eruit komt rollen? Nou ik wel, en dan vooral met lint. Ik was het nu zat. Ik heb een doosje gemaakt voor mijn lintrolletjes. In dit doosje kunnen er tien. Ik heb nog veel meer rolletjes, dus dat worden nog een aantal doosjes in verschillende soorten en maten. Ik vind het in ieder geval heel leuk om te doen. Het doosje zelf heb ik van kraftpapier gemaakt. Het scrappapier is van Graphic45. Nog wat lint en bloemetjes en klaar is tie. Ik heb de rolletjes voor de foto er zo in gedaan, omdat je anders het lint aan de onderkant ziet en dat is niet zo leuk voor de foto. Als je d rolletjes omdraait, dan kunnen ze niet afrollen in het doosje. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?



30 opmerkingen:

  1. Gaaf gedaan zeg, heel erg mooi. Leuk opgeruimd is altijd gezelliger. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit superslim gemaakt Cindy, zelf heb ik het allemaal in kisten, dus de rolletjes lint in mijn lintenkistje, niet echt overzichtelijk maar goed het komt in ieder geval niet uit de kast rollen hahaha. Echt top gedaan dit, bedankt voor de tip en het ziet er super uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Cindy, van wie zou je toch die handigheid hebben haha, je hebt er een prachtig doosje van gemaakt, het staat super gezellig alle rolletjes zo bij elkaar, ik vind je creatie super.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww Cindy wat een schitterend doosje en ook nog eens heel erg handig in gebruik...super leuk gedaan!!!

    Fijn weekend
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,
    Wat een prachtig doosje en super handig..dat afrollen van lintjes is inderdaad een grote ergernis..freubel maar lekker verder..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig idee Cindy en zo mooi doosje heb je er omheen gemaakt.Ga deze zeker een keer maken want ook bij mij ligt het lint iedere keer toch door mekaar.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een goed idee om er zo´n prachtig doosje omheen te maken!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super goed idee om de rolletjes lint zo op te bergen! Heel mooi gemaakt!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel goed idee en mooi uitgewerkt
    Alleen heb ik onwijs veel lint rolletjes
    zo`n grote doos kan ik niet maken (echt schandalig veel).

    Liefs en een fijn weekend
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke oplossing en je hebt het erg mooi uitgevoerd!!!

    Fijn weekend,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat prachtig gemaakt Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk doosje, en nog handig ook.

    Groetjes en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gedaan en goed opgeruimd dan rollen ze tenminste niet meer uit de kast .dus ga ik er ook maar eens aan beginnen.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superhandig idee, Cindy!! Die ga ik onthouden! Supermooi doosje heb je gemaakt!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi gemaakt Cindy!
    Ik heb mijn lint in wijndozen, met een magnetische flap.
    Daar steekt dan ook een stukje lint uit.
    Dit ziet er wel iets gezelliger uit dan bij mij.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Cindy

    Wat een super leuk idee van je en ook erg mooi gemaakt .
    En inderdaad heb je gauw veelste veel spullen .
    Ik heb mijn lintjes in zo,n doos waar borduurzijde in hoort op van die kaartje gewikkeld .kleur bij kleur ook heel handig .
    Maar dit doosje van jou is gewoon al zo mooi om neer te zetten .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cindy,

    Wat een leuk idee zeg!!! En je hebt het ook prachtig uitgevoerd zeg!! Super hoor. Wil je nu de kastdeur wel dicht doen of laat je hem open om naar je doosje tekijken(mag best hoor hij is super hihihi)

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel mooi doosje voor die lintjes Cindy, een erg leuk idee, ik heb ooit 1 in het 4kant gemaakt maar dan voor heel smal lint(0,5CM).....

    groetjes en een fijn knutselweekend Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. heel erg mooi en een super idee Cindy, staat toch ook veel gezelliger dan met al die losse rollen. ik heb de lintjes in plastic schoenendozen van de xenos, maar dit is veel mooier, groetjes en succes met de volgende, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw.....en waar kunnen we dit bestellen! Wat prachtig! (En wat een leuk cadeautje)

    Fijn weekend, groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Cindy,
    wat een geweldig idee! En het is leuk om het voor jezelf te maken, dat moet ik ook eens doen. Dan heb je er nog wat aan! Ik zei gisteren nog tegen Peter: eigenlijk wel apart die hobby: ik geef alles weg wat ik maak.
    Dit is een heel goed idee!!
    En ook een prachtige afwerking met dat kant! Echt een sieraad voor in je knutselhoek!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooi doosje heb je er van gemaakt maakt ik heb het in een klein lade kastje liggen en in een gazen potje maar dit staat heel mooi op naar de volgende maar

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gaaf idee, Cindy. Ook makkelijk zo in gebruik. En wat heb je die doos prachtig gemaakt.
    Schitterend.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi gedaan, ziet er perfect uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauwww heel netjes zo met de rolletjes!! Ik heb alleen lint zonder rolletjes.. Daarom heb ik een doorzichtige curver doosje met deksel gekocht en mijn mannetje heeft er voorzichtig rondom allemaal gaatjes in geboord. ook verschillende formaat om ook scrappersflos erdoorheen te doen. Werkt ook super en je lintjes raken echt niet in de knoop ook al ligt het er allemaal los in de doos.

    Gr Antoinette
    http;://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Eerst wil ik je feliciteren met het je dt lidmaatschap voor NKU. Wat super voor je!
    En nu over het doosje voor de lintjes. Niet alleen heel mooi, maar zeker ook superhandig!!
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk Cindy zo boxje voor je linten, een bedenkertje misschien voor ons om ook eens te gaan maken gr renate en wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super leuke creatie en idee, want ja ik ken dat hoor alleen bij mij ligt het op planken en als ik dan een lintje nodig heb rollen er idd een paar me plank af:)Super leuk gedaan.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dit is echtleuk.
    En zeer handig.

    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat mooi gemaakt en super handig; als ik nog eens wat tijd over heb ;-) dan ga ik het ook eens namaken. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy