maandag 20 mei 2013

Een warme groet

Hallo lieve mensen,
Nou een warme groet hebben we zeker nodig met dit snertweer. Ik heb mijn dikke trui en net de kachel even aangedaan. Het is toch niet te geloven in deze tijd van het jaar? 
Met de kaart die ik jullie nu laat zien, wil ik meedoen aan de challenge bij:
* The Dutch magnolia Chickies: maak een kaart met een dier;
* You, me and Magnolia: maak een kaart met een dier;

Ik heb de stempel van Magnolia met de gans gebruikt. Dit blijkt zo'n leukerd! Ik heb het afdrukje ingekleurd met de Spectrum Noirs van mijn moeder. Het papier is van Maja Design. Verder nog wat frutsels gebruikt. Ik vind hem zelf erg leuk geworden. Wat vinden jullie? Liefs, Cindy


41 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje Cindy, dit is ook al zo'n leuk stempeltje. Wat heb je leuke kleurtjes gebruikt....leuk dat je meedoet met de challenge van DMCC!

    liefs Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk het plaatje met de gans, en vooral een prachtige kaart.
    Leuk dat je meedoet met YMAM.
    Groetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is hartstikke leuk geworden, Cindy. Lekkere, frisse kaart! Heel mooi gemaakt.

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als je zo de deelnemers even afgaat zie je toch veel meer dieren van magnolia dan ik dacht. Ook deze is zo'n schatje en je hebt er een geweldige kaart mee gemaakt! Complimenten meis!
    Dankjewel voor je deelname bij DMCC en YMAM, liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En of die leuk is, het is een héle mooie kaart, schattig met de gans, mooi gekleurd, helemaal toppie, joppie.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, heel leuk Cindy en supermooi ingekleurd, de afwerking ook weer helemaal toppie..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterende kaart Cindy,lief dat meisje,mooi papier en kleuren.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy!

    Ik vind je kaart meer dan leuk geworden! Echt super mooi hoe je de kleuren gecombineerd hebt en de roosjes en het lint.

    Een warme groet terug ;)
    Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind 'm warm!!!...en dat is nooit weg met dit weer :-) !!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kaart weer Cindy en zo fijn afgewerkt.
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke kaart is dit, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart heb je gemaakt . Ik heb wel een dikke trui aan maar zit heerlijk te knutsel op de hobbykamer. Het lijkt wel herfst hé.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Brrrr ik vind het ook maar koud, niets aan. Je kaartje is gelukkig weer een toppertje, daar word ik in ieder geval vrolijk van, hij is prachtig Cindy.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Cindy

    Ja dat weer echt vreselijk ........
    En echt Freubel weer .
    Je kaart ziet er weer erg mooi uit .leuke stempel en weer erg mooi gekleurd .
    Je kerstkaart van gisteren heb ik even gemist maar ziet er ook erg leuk uit.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ook hier slecht weer,echt weer om te freubelen. Mooie kaart heb je gemaakt Cindy. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou die warmte laat inderdaad maar op zich wachten!!
    Je kaart is erg leuk geworden.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bij ons was het redelijk goed weer.
    Het grootste deel van de dag was het droog.
    Toch heb ik ook heerlijk binnen geknutseld.

    Je hebt weer een erg leuke kaart gemaakt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier in het zuiden was het na zo'n mooie dag gister vandaag wel weer balen met die regen...
    Maar jouw warme groet maakt veel goed, ziet er mooi uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou hier brandt de kachel ook lekker hoor en ja idd de zomer is nog ver weg, want momenteel valt het met bakken uit de hemel. Gelukkig is je kaartje weer een echte toppertje en ziet er tenminste qua kleuren lekker warm uit.

    Liefs van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja het weer mag nu wel eens wat zonniger worden, het is erg koud en je moet de verwarming hoger zetten, je kaartje vind ik weer supermooi geworden Cindy......

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een mooi warm kaartje cindy

    dat hebben we zeker nodig de magnolia is weer een schatje en het bruin met geel erg mooi

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Cindy. Wat een schat van een kaart. Het afdrukje is erg lief. Je hebt de kaart erg mooi gemaakt. Leuke kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heel mooi kaartje met dit leuke afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart en mooi papier heb je voor de kaart gebruikt en het afbeelding prachtig ingekleurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super mooi kaartje Cindy, die stempel is echt leuk!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is inderdaad snertweer maar je kaartje is prachtig en mooi gekleurd.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. inderdaad cindy het is verschrikkelijk zeg!! En het word aan komende dagen ook niet beter!! Maar je hebt wel weer een prachtige kaart gemaakt hoor!!Mooie kleuren gebruikt

    Groetjes CArolien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Cindy

    Van jou kaartje word ik vrolijker dan van het weer...........wat balen we toch allemaal, hopelijk krijgen we nog een beetje zomer.
    Je kaartje is erg mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nou Cindy, hij is ook erg leuk! De label: schattig! En warme groet, ja dank je! Vandaag vierden we mijn vaders verjaardag en we hadden de truien aan! Is nog niet vaak voorgekomen op zijn verjaardag.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. prachtige en vrolijke kaart. mooie kleuren ook gebruikt.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauwwww wat een mooi en lief kaartje Cindy
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooi hoor Cindy en daarnaast ook weer heel lief...prachtige kleuren, schitterend ingekleurde stempel, helemaal top!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. hoi Cindy,
    volgens mij wat berichten gemist.....mooie en prachtige kaart gemaakt.
    dit kaartje is ook heel mooi!! mooie frame!
    en nog van harte gefeliciteerd dat je tante wordt. geweldig nieuws!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Geweldig wat een gave kaart heb je gemaakt zeg !!
    Dank voor je bijdrage aan het DMCC blog.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. super mooi kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een schitterende kaart, ik vind hem prachtig, echt een bjoetie!

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Cindy ik kan niet anders zeggen dan helemaal geweldig erg mooi groetjes \nel

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Prachtige kaart, leuke stempel is dit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  39. wat een lief mooi kaartje en leuke stempel
    bedankt voor je deelname aan DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Prachtige kaart! Heel mooi afgewerkt.
    Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat raar Cindy, deze heb ik even gemist....hij is superleuk en prachtig ingekleurd, wat kan je dit toch goed, ik moet bij jou in de leer!
    Ik heb deze stempel ook maar nog nooit gebruikt (het hebbehebbe gevoel was erg hoog, ken je dat haha) Nu ik hem bij jou zie ga ik hem snel een keertje kleuren.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy