woensdag 15 mei 2013

Fantastisch nieuws en nieuwe challenge bij de Fadengrafik

Hallo allemaal,
Ik heb jullie een superleuk nieuwtje te vertellen. Ik word tante! Hoe leuk is dat. Mijn broertje en zijn vrouw verwachten in november hun eerste kindje. Mijn moeder is natuurlijk helemaal in de gloria, ze wordt oma. Ik ben superblij voor mijn broertje en schoonzus.
Vandaag is ook weer een nieuwe challenge van start gegaan bij de Fadengrafik De opdracht is dit keer om een kaart te borduren en daarop een stempel van magnolia te verwerken. Superleuk toch?. Ik heb gekozen voor de sweet pea tilda, die ik heb ingekleurd met copics. Het afdrukje heb ik verwerkt op een spellbindermal voor het contrast. Het patroon komt uit een oud hobbyjournaal, ik weet alleen niet meer van wie het is. 

Doen jullie allemaal weer gezellig mee? De challenge duurt tot 31 mei 2013 17.59 uur.
Liefs, Cindy

40 opmerkingen:

  1. Jippie....wat super leuk tante Cindy, Gefeliciteerd hoor! Straks kun je lekker gaan tuttelen en verwennen. En je moeder natuurlijk super trots!
    Je kaart is prachtig meis...mooi gekleurd en weer super geborduurd.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd hoor 'tante in wording' !
    Wat een leuk nieuws zeg.
    Je kaartje is weer super. Heerlijke kleurtjes en mooi geborduurd.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke nieuws gefeliciteerd. En wat een mooie kaart. Prachtig !

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Cindy, ik loop met vlinders in mijn buik, ik ben zo blij met het goede nieuws, jij ook natuurlijk, dan zie ik hier weer zo,n prachtige kaart, nou mijn dag kan niet meer stuk, je hebt mooi geborduurd en prachtig gekleurd, fijne avond, tot snel.
    Liefs je moedertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy. Ik was net al even op de blog van je moeder. Jij ook gefeliciteerd. Leuk hoor. En ik kan met voorstellen van je moeder dat ze helemaal blij is. Na alle toestanden die ze zelf heeft gehad. Je kaart is weer erg mooi. Alles past weer precies. Mooie kleurstelling en patroon. Groeten Trijntjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,
    Super wat een leuk nieuws, je wordt tante, geweldig nieuws..je kaartje ziet er prachtig uit, mooi ingekleurd en geborduurd..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart. Mooie heldere kleuren en prachtig geborduurd. En wat prachtig nieuws, leuk dat je tante wordt. gefeliciteerd.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwww wat een plaatje Cindy
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje en gefeliciteerd dat je binnenkort tante wordt, wat leuk nieuws
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik las het net bij je moeder, zo ontzettend leuk Cindy dat je tante gaat worden, hoe gaaf is dat. Ik vind het helemaal top voor jullie. Je kaartje is ook weer een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Cindy,

    Wat leuk dat je tante wordt! Wie weet wordt dat neefje/nichtje net zo creatief als zijn/haar tante en oma en heeft later misschien ook wel zo'n mooie blog! ;) Je kaartje is weer super mooi geworden!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ontzettend leuk dat je tante wordt Cindy. Lekker shoppen voor de kleine:-)
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk tante Cindy...klinkt goed vind je niet?
    Als dat geen positieve opsteker is...
    Je kaartje is weer erg mooi, mooie kleuren combi, prachtig borduurwerk.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige, vrolijke en frisse kaart! Mooi geborduurd, tantie!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Cindy,
    Wat een leuk nieuws dat mocht ook wel eens he ?
    Van harte gefeliciteerd tante Cindy.
    Je kaartje is heel erg mooi
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk hoor dat je tante word,gefeliciteerd.

    Je hebt trouwens wel een heel leuk kaartje gemaakt, mooie kleuren ook gebruikt.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk Cindy tante worden.Gefeliciteerd .
    Je kaartje ziet er ook weer super uit zulke mooie kleuren weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ah, dat is super nieuws!! Gefeliciteerd. Zo leuk om tante te worden!
    Je kaart si een plaatje! Heel mooi die kleuren uit de stempel die ook in het borduurgaren zitten...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super leuk nieuws Cindy! proficiat en alvast heel veel voorpret gewenst:0) (ik word trouwens ook tante in juli!) verheug me ook enorm!
    Je kaart is weer prachtig...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Eine traumhaft schöne Karte hast du gestaltwt. Die Farbwahl finde ich besonders gelungen
    Lg nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Proficiat wat leuk nieuws ,en ik kan begrijpen dat je moeder blij is.
    Het is dan ook heel leuk hoor.
    Je kaartje is ook weer prachtig.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Cute, sweet and adorable! Love it, love it, love it :). Hugs Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van Harte proficiat met dit leuke nieuws tanta Cindy :-) !!!

    Jou kaart is ook weer erg leuk geworden,mooi geborduurd en een super mooi stempel maakt het helemaal af!!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nou jij ook gefeliciteerd hoor en wat leuk zeg om tante te worden.
    Je kaart is prachtig zeg, wat een mooie en lieve kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk dat je tante word.
    Mooie geborduurd en apart met de stempel.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaart is weer wat anders stempel.
    En geborduurd.
    Leuk dat je tante word.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat leuk voor je broer. En voor jou natuurlijk!! Tante Cindy, ja, dat klinkt wel!
    Je kaartje is ook weer erg mooi geworden!! Blijft mooi, dat borduren!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  28. heel mooi kaartje en las net bij je moeder op haar blog dat ze oma word.
    Heel erg leuk voor jullie beide en men zegt dat het heel speciaal is voor de eerste keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een schitterende kaart Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Cindy,

    Wat een leuke kaart en je heb een Magnolia stempel gebruikt nou dat vind ik helemaal geweldig en dan ook nog met van die mooie kleurtjes ingekleurd en weer van dat prachtige borduurwerk schitterend hoor Cindy.

    O ja ik wil je nog vragen of je nog mee wil doen om mijn Candy te winnen het is 1 blog bericht terug het enige wat je moet doen is reactie te geven bij mijn bloghop dat is alles en volger te worden van de My Besties Challenge blog maar dat had je al gedaan zag ik er zijn mooie prijzen te winnen en je weet maar nooit!!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig geborduurd kaartje Cindy met een leuke magnolia stempel.......

    groetyjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd meis, je moeder Oma en jij natuurlijk tante. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. fijne middag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Geweldig Cindy, je kaart en je nieuwtje!! Prachtig hoor en van harte gefeliciteerd tante Cindy! Heerlijk om daar naar uit te kijken en je op te verheugen, het is zo speciaal.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een geweldig nieuws dat je tante wordt en je kaart is een plaatje helemaal geweldig.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Eerst mijn felicitaties voor je tante Cindy.
    Je kaartje is ook weer supermooi.
    Tof gedaan zo.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een prachtig kaartje! En natuurlijk ook gefeliciteerd met het leuke nieuws, geweldig!!!
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat leuk Cindy dat je tante gaat worden!
    En wat heb je weer een leuke kaart gemaakt!
    Mooi geborduurd en prachtig ingekleurd!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi Cindy

    Gefeliciteerd dat je tante mag worden en je moeder zal wel helemaal in de wolken zijn, geniet er maar lekker van samen.
    Je kaartje is prachtig, heel mooi geborduurd.
    Ik ben ook helemaal weg van je lintjesdoosje, die komt op mijn to do lijstje......net als zoveel;-)
    Een heel fijn weekend.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Cindy,

    Wat een super mooie Magnolia-borduurkaart heb je gemaakt! Die vrolijke kleuren maken het helemaal af. Super bedankt voor de afdrukjes, ik ga m'n best doen om een mooie creatie te maken voor jullie challenge!

    Een fijn Pinksterweekend!
    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  40. gefeleciteerd dat je tante gaat worden

    dat word genieten en dit kaartje is prqachtig met deze kleuren combi die je hebt gekozen leuke magnolia er bij en super mooi borduur randjes

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy