zondag 19 mei 2013

Fijne tijd

Goedemorgen allemaal,
Eindelijk wakker geworden met een zonnetje. Wat was het gisteren een takkenweer. Ik ben gezellig de hele dag bij mijn moeder geweest. We hebben heerlijk geknutseld, mijn moeder had weer heerlijk gekookt en 's avonds hebben we het Songfestival gekeken. We hebben natuurlijk weer een aantal kaarten gemaakt. Dit is de eerst die ik jullie laat zien. Deze kaart heb ik gemaakt voor de challenge van CCWS #73. De opdracht was om een kaart te maken volgens een bepaalde sketch. Ik ben gek op blauw, ik heb dan ook weer het schitterende papier van Bo Bunny gebruikt. Het afdrukje zelf heb ik ingekleurd met de Spectrum noir markers van mijn moeder. Verder nog wat vilten bloemetjes en Icy flatbacks. Dit geeft zo'n gaaf resultaat. Deze zijn te koop bij Ebbies. Heerlijk een dag extra vrij. Kijk er helemaal naar uit. Ik wens jullie allemaal een hele fijne zonnige zondag! Liefs, Cindy


30 opmerkingen:

  1. O WAUW Cindy hij is weer helemaal schitterend een toppertje en ja die kleuren van BB zijn gewoon geweldig om mee te werken.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een schitterende kaart Cindy, dat je gek bent op blauw dat wist ik wel, je hebt ook prachtig gekleurd, ik vind het weer een winner hoor, maar wie ben ik hè.
    Tot zo, Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk papier. Leuke details heb je gebruikt. IK bestel soms ook weleens wat bij Ebbies.Ze heeft leuke bedeltjes en pareltjes enz. IK denk zon, maar terwijl ik hier zit zie ik de zon ook een beetje komen. IK zit in Heerenveen dus.... Wij gaan straks fietsen! Daar heb ik zin in. Fijne pinksterdagen Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt en gaaf designpapier !!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie kaart.! Leuk papier heb je gebruikt.
    Gr jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Mooi is het papier van Bo Bunny hè. Ik ben er zelf ook fan van. Succes met de challenge bij CCWS. Groetjes Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart, Cindy. Schattig, in het blauw. Je hebt het papier mooi bij elkaar uitgezocht!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaart heb je gemaakt. Mooi kleuren ook. Zo te lezen was het erg gezellig, gisterenavond.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Cindy,
    zo te lezen hebben jullie de zaterdag weer goed besteed! Hier was gister geen zonnetje te zien maar het was wel droog, nu schijnt het zonnetje en is het heerlijk weer.
    Over naar je kaartje dat is een plaatje in blauw, top.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart weer Cindy.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kart heb je gemaakt.
    Mooie kleuren papier en mooi ingekleurd.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig kaartje Cindy
    ik ben ook gek op blauw.

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kerst kaart is weer super.
    Ik wou dat ik al zo ver was,
    Het komt er nog steeds niet van.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart weer!! En blauw blijft leuk he voor de kerst althans dat vind ik zelf!!!

    Groetjes CArolien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kerstkaart Cindy. fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Cindy,
    Mooi hoor zo'n kerstkaart in het blauw, weer super ingekleurd en afgewerkt, jij bent ook fan van Ebbies ?? leuk webwinkeltje heeft ze..
    geniet van je extra vrije dag,liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hallo Cindy
    wat een super mooi kaartje
    groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy,wat gezellig dat je gisteren samen met je moeder aan de knutsel bent geweest.Dit is een schatje hoor in die mooie blauw-tinten,jij komt ook al goed in de kerstkaarten te zitten,fijne pinksteren(nooit gedacht dat ik dat in één zin zou gebruiken,kerstdagen en pinksteren,hihi),lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi kaartje.
    Hier is het jammer genoeg erg bewolkt, maar nog wel droog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi Cindy, wat een schatje weer, jullie zijn wel erg productief zo samen, gezellig hoor, knap zoals je al die kleuren en patronen bij elkaar weet te vinden, ik blijf dat moeilijk vinden, groetjes en geniet van je ekstra vrije dag, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Altijd leuk om te lezen dat jij zo heerlijk kunt freubelen met je moeder! Zelf heb ik twee dochters maar ze zijn helemaal niet creatief op dit gebied. Ze houden van tuinieren en dat is niet mijn ding...we delen wel een andere hobby hoor, shoppen! Ook belangrijk op zijn tijd maar toch...Geweldig leuk kaartje Cindy, mooie frisse kleuren, leuke opmaakt, een prachtig geheel!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. hoi Cindy,
    het is een beauty in dat blauw! Helemaal top!
    EN dat weer, ja dat nodigt uit tot freubelen.
    Heerlijk toch?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je weer een schitterend kerstkaartje gemaakt Cindy, ik vind hem prachtig, een toppertje weer.
    Geniet morgen van je extra vrije dag, heerlijk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend Cindy en de combi van kleuren is perfect!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gorgeous card Cindy. Thanks for joining us at CCWS this week. Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo dit is een mooi kaartje en heel mooi kleur.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Cindy dit is helemaal mijn kaart met prachtige papier,Blauwe kerstkaarten ja daar val ik echt voor helemaal top.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kerstkaart Cindy, mooie kleur blauw....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een schatje! Leuk dat je deze week meedoet met de challenge van CCWS.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Cindy, je kaart is weer superleuk...prachtig die blauwe papiercombi.
    Deze stempel is ook zoooo schattig...mooi ingekleurd weer.
    Fijne (weer regen) dag.
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy