vrijdag 31 mei 2013

Heel bijzonder, heel gewoon...., nieuwe challenge bij Creaine

Hallo allemaal,
Eventjes niets van mij gehoord, maar ik heb het zooooo ontzettend druk op mijn werk. Ik mag van de rechtbank sinds kort na schuldsaneringen ook faillissementen van privé-personen behandelen en het werk vliegt om mijn oren. Maar.... ik blijf met mijn hobby bezig hoor.

Vandaag is er weer een nieuwe challenge bij Creaine van start gegaan. De opdracht is dit keer om alleen tekst op je kaart te gebruiken, geen plaatje. Ik vond dit een echte uitdaging, maar het is goed gelukt. Dit is mijn voorbeeld geworden:



Het papier komt uit de voorraaddoos. Verder heb ik mallen van Joy, Cheery Lynn en magnolia gebruikt. De tekststempel is ook van Joy. Nemen jullie een kijkje op het blog voor de kaarten van mijn mede DT-ers. Jullie kunnen er vast inspiratie van opdoen. Doen jullie allemaal weer gezellig mee? Je kunt meedoen tot 28 juni 2013. Fijn weekend allemaal!

25 opmerkingen:

  1. leuk gedaan met deze moeilijke opdracht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Cindy. Fijn weekend, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtige kaart Cindy.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het is een beauty Cindy!
    fijn weekend:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een plaatje Cindy, mooie tekst en sterkte met je werk!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het een prachtig kaartje! En ook een mooie tekst!

    Liefs karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eeen prachtige kaart Cindy!
    Je hebt mooie stansen gebruikt en een mooie tekst!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vind je kaartje mooi en je tekst heeeeel erg mooi.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Cindy, wees maar blij met je baan en extra werk...goed teken toch?
    Je kaart is weer prachtig...mooie tekst erop en super mooi papier eronder. Ik vind het een toppertje. Je mams een dagje uit, wat het zonnetje betreft hebben ze geluk.
    Fijn weekend en lieve groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje vind ik ZEER geslaagd prachtig gedaan Cindy.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is inderdaad heel erg mooi geworden Cindy, ik vind hem schitterend. Sterkte met alle drukte op je werk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje met een hele mooie tekst Cindy, succes met je werk...

    fijn weekend Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is idd een uitdaging maar het ziet er mooi uit Cindy.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart en mooi papier heb je ervoor gebruikt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart , Cindy.
    Mooi kleuren, tekst en bloemen heb je gebruikt. Leuke challenge ook.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind je kaartje prachtig geworden Cindy.
    Geniet maar lekker van je weekend!
    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Cindy,
    Prachtig kaartje heb je gemaakt met een supermooie tekst, lief met de vlinders..Fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je kaartje is ook heel bijzonder geworden!!! Hihihi en meis hoop wel dat je door de.drukte wel goed je ontspanning kan blijven vinden in je hobby. Tot nu toe wel zo te zien. Top hoor!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart heb je gemaakt zeg. En wat fijn dat je t druk en naar je zin hebt op je werk. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Cindy

    Wat super voor je dat je het lekker druk hebt op je werk.
    Wat een leuke uitdaging en een prachtig voorbeeld kaartje heb je er voor gemaakt .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi gemaakt hoor Cindy en het is ook een prachtige tekst.Fijn dat het op je werk allemaal zo goed gaat maar gelukkig vind je ook nog hier en daar een gaatje voor je hobby.
    Fijn weekend, liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super mooi gemaakt Cindy.
    Mooie tekst.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi, mooie tekst
    Groetjes Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy