donderdag 2 mei 2013

Jippie........

Hallo lieve mensen,
Ik ben zo blij, kan wel een gat in de lucht springen. Ik ben uitgekozen als DT-lid bij de NKU. Hoe gaaf is dat? Ik heb er ontzettend veel zin in. Ook Anita en Jolanda zijn uitgekozen. Van harte gefeliciteerd meiden! Ik heb vanmiddag zelfs vrij genomen van mijn werk, ik kon mij niet meer concentreren, ik vind het zo ontzettend leuk!

Deze kaart heb ik eerder deze week gemaakt voor de challenge bij het hobbyjournaal.  Daar is dit keer een borduurchallenge. De bedoeling is dat je een kaart borduurt met een opgegeven patroon van Christien van de Akker. Ik vond dit weer superleuk om te doen. Het patroon is dus van Christien, het garen is van Joy en verder heb ik een snoesje van Marianne Design gebruikt. Fijne avond allemaal!


P.S. door de lichtval op de foto is er een kleine schittering op de foto, dat moeten jullie me maar vergeven :)

34 opmerkingen:

  1. Nou, ik vind het echt een snoesje! En gefeliciteerd met je nieuwe functie! Ik hoop veel van je creaties te zien!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van Harte Gefeliciteerd meis...ik vind het superleuk voor je. Ik wens je veel succes met deze leuke uitdaging.
    Je kaart is fantastisch, prachtig geborduurd en een superleuk plaatje erop. Top!!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte Proficiat Cindy......,je dromen waar gemaakt en zo werkt dat!!!Veel sukses als DT-lid bij de NKU.

    Je kaart is ook helemaal fantastisch geworden!!!

    Fijne avond hoor,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou wijfie ik had je in het echt al gefeliciteerd, maar op je blog wil ik het ook nog even doen, van harte met je dt job, ik ben benieuwd wat je ons allemaal laat zien, veel succes.
    Dit is ook weer een schatje van een kaart, mooi geborduurd, met een lief plaatje.
    Fijne avond.
    Liefs je moedertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OOOOOOOOh Cindy wat geweldig van harte gefeliciteerd, weer een stukje dichter bij je droom baan. En het kaartjes is ook weer super leuk
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,
    Geweldig, gefeliciteerd, je had ook een prachtige kaart gemaakt, leuk dat Anita en Jolanda in het DT komen..
    en je kaartje is weer schattig, mooi geborduurd en prachtig afgewerkt..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd helemaal leuk voor jullie,
    deze kaart voor het hobbyjournaal is ook leuk geworden.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je in ons team komt Cindy !!
    Dat is een gezellige boel.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja ja, ik wist het wel. Je kaart zag er ook super goed uit. Gefeliciteerd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ohhhh wat goed en verdient dat je dt lid bent!!!!! Veel plezier ermee!!!

    Nu heb je ook weer een prachtige kaart af geleverd!!! Weer een mooi geborduurde!!!

    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. gaaaaaaaf Cindy, nogmaals van harte gefeliciteerd, ik kan me voorstellen dat je even moeite had om je te concentreren, is ook zulk leuk nieuws. Veel succes met je DTschap. Ook dit kaartje is weer een schatje, succes bij de challenge van het HJ. groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je DT schap en vind het helemaal geweldig voor je.Deze kaart is ook prachtig met mooi borduurwerk.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi lief kaartje en gefeliciteerd met je dt-plekje.
    Vond jouw kaartje nml. de mooiste

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Cindy proficiat met je DT schap, veel succes, je kaartje is ook weer heel erg mooi....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je DT-schap!
    Weer een leuke geborduurde kaart Cindy.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Cindy
    Super leuk voor je Gefeliciteerd .
    Dit kaartje ziet er ook weer erg mooi geborduurd uit .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd ,wat leuk dat je bent uitgekozen. Je kaartje is ook weer erg leuk geworden. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Van harte gefeliciteerd. Ik vind het super leuk voor je.
    Schitterende kaart heb je gemaakt. Prachtig geborduurd en een leuk 3D plaatje. Ook je vorige kaart is schitterend.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw Cindy, zelfs vrij genomen van je werk!! Dan ben je wel heel erg superblij! Maar gefeliciteerd! Je hoeft dus niet verder te dromen!
    Deze kaart is ook weer helemaal mooi! Prachtige borduurrand! Dat doe ik je niet na!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gefeliciteerd Cindy.
    Ik had het deze namiddag al gelezen bij NKU.
    Je bent een zeer goede aanwinst voor hun.
    'k Ben benieuwd naar wat je allemaal gaat maken.
    't Kaartje dat je nu laat zien is ook weer een schoontje. Erg leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd Cindy en hoe gaaf is het hé, ik heb er ook heel veel zin in, joepie. Je kaart is ook weer helemaal supermooi geworden, een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd Cindy. Ontzettend leuk voor je dat je uitgekozen bent. Deze kaart is ook erg mooi. Snoesjes blijven leuke plaatjes en jij hebt de kaart erg mooi gemaakt. IK ben er ook mee bezig. Groeten Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je dt schap ik denk dat jou wel is toe vertrouwd.
    Je kaartje is weer prachtig.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja ik had het al gelezen vanmorgen....super voor je, gefeliciteerd! je kaartje is prachtig!

    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat geweldig voor je, gefeliciteerd! Je kaartje is zoals gewoonlijk weer super.

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd, ik vind het super leuk voor je.
    Deze kaart is ook weer prachtig.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig kaartje en veel suc6 bij de NKU,

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super leuk voor je Gefeliciteerd hoor!!! .
    Dit kaartje ziet er ook weer erg mooi geborduurd uit.. Toppie

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hey wat leuk Cindy gefeliciteerd met je DT schap
    heel veel plezier toegewenst

    Ook dit kaartje is weer een plaatje!!!

    Fijn weekend
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. gefeliciteerd met je DT-schap. super en veel plezier!
    dit kaartje is zo leuk vooral die borduurpatroon ziet er mooi uit. een hele lieve uitstraling heeft dit kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. gefeleciteerd met je Dt werk geniet er lekker van

    en dan je kaart is weer een toppertjes hoor met een plaatje van marianne er bij ja christien maakt ook mooie patroontjes

    lieve gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Super Cindy, wat leuk dat je gewonnen hebt!! Proficiat meis en heel veel plezier! Je kaartje is weer prachtig gemaakt, net zoals de vorige voor moederdag! Ziet er ook zo gaaf uit!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Cindy,

    Gefeliciteerd met je DT plekje ik ben heel blij voor je en je verdient het ook je maak zulke mooie dingen.
    Ook dit kaartje is weer een plaatje om te zien.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Cindy,

    Via de blog van je moeder ben ik op jouw blog terecht gekomen en ik ben meteen je volger geworden, want ik houd ook erg van borduurkaarten en bij jou kan ik de nodige inspiratie op doen met al die mooie kaarten!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat jullie weer een reactie hebben achtergelaten. Ik lees ze altijd met veel plezier! Groetjes, Cindy